Toeslagendag-feestje-topic!
donderdag 20 september 2012 om 10:42
donderdag 20 september 2012 om 10:55
donderdag 20 september 2012 om 10:57
quote:Starshine schreef op 20 september 2012 @ 10:46:
Haha,is het alweer de 20ste? Positieve topics en bankrekeningen zijn altijd goed. Ik wacht geduldig op de eerste kritiese forummer die iets gaat posten als ' zit je zo aan de grond dat je op je toeslagen moet wachten?' . Dan is het topic geslaagd vind ik altijd.
Haha,is het alweer de 20ste? Positieve topics en bankrekeningen zijn altijd goed. Ik wacht geduldig op de eerste kritiese forummer die iets gaat posten als ' zit je zo aan de grond dat je op je toeslagen moet wachten?' . Dan is het topic geslaagd vind ik altijd.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
donderdag 20 september 2012 om 10:59
donderdag 20 september 2012 om 11:01
quote:Starshine schreef op 20 september 2012 @ 10:46:
Bij deze: jeetje zeg, kun je zo slecht budgeteren dat je de hele dag moet kijken of je toeslagen al binnen zijn..... Tssssss
En by the way deze toeslagen zijn al voor oktober......
Best snel toch een geslaagd topic in 20 minuten
Bij deze: jeetje zeg, kun je zo slecht budgeteren dat je de hele dag moet kijken of je toeslagen al binnen zijn..... Tssssss
En by the way deze toeslagen zijn al voor oktober......
donderdag 20 september 2012 om 11:03
quote:girasole3 schreef op 20 september 2012 @ 11:01:
[...]
En by the way deze toeslagen zijn al voor oktober...... O.o
Doet me denken aan het Hilarisch gierige actiestopic, waar men in mei ofzo al reed op de benzine van augustus.
Of is dat al te kritisch voor de feeststemming hier?
[...]
En by the way deze toeslagen zijn al voor oktober...... O.o
Doet me denken aan het Hilarisch gierige actiestopic, waar men in mei ofzo al reed op de benzine van augustus.
Of is dat al te kritisch voor de feeststemming hier?
donderdag 20 september 2012 om 11:03
donderdag 20 september 2012 om 11:06