Geld & Recht alle pijlers

toeslagendag !

22-09-2014 09:22 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo goedemorgen dames !

vandaag komen de toeslagen weer , zitten jullie er ook op te wachten of is het al binnen bij jullie ?

bij mij zal het vanmiddag er pas zijn denk ik want ik heb de rabobank en die zijn meestal niet zo snel haha .
quote:tzippa2 schreef op 22 september 2014 @ 12:30:

Bij mij maken ze er de laatste tijd een zooitje van. Twee maanden geen huurtoeslag gestort, daarna teveel gestort. Ik heb gebeld en ze konden me niet uitleggen hoe die fout gemaakt was, maar het zou in de komende maanden gecompenseerd worden.

Ik zou dus 3 maanden iets minder krijgen, maar vandaag weer geen huurtoeslag, wel zorgtoeslag. Wat een stelletje sukkels zijn het ook.

Meestal kan je in mijntoeslagen.nl wel zien wat er gedaan is en wat ze hebben verrekend/berekend.

Als het eenmaal fout gaat.................
quote:waaromdan schreef op 22 september 2014 @ 12:35:

[...]

Meestal kan je in mijntoeslagen.nl wel zien wat er gedaan is en wat ze hebben verrekend/berekend.

Als het eenmaal fout gaat.................Helaas staat er niks in mijntoeslagen Alleen de berekening van het voorschot. Ze snappen zelf ook niet wat er steeds misgaat….
Hier ook iemand met abn die alleen huur en kgb binnen heeft ? wacht nog op mijn zorg en kdv. Belasting geeft aan dat het wel uitbetaald is.
Aagje,

Ik heb juist allen nog maar mijn zorg en kgb binnen. Nog geen huur dus (en dat heb ik het hardste nodig)

Nog meer mensen?
Wie zonder zonde is gooie de eerste steen
quote:Dertigmin schreef op 22 september 2014 @ 13:12:

Aagje,

Ik heb juist allen nog maar mijn zorg en kgb binnen. Nog geen huur dus (en dat heb ik het hardste nodig)

Nog meer mensen?

Wat raar he ? Op mijn toeslagen staat alles als zijnde uitbetaald, dan heeft bellen naar de belasting ook geen zin.

Hoop zo dat er niets mis is gegaan, dat kan ik deze maand echt niet gebruiken :(
Ik zit bij de ING en mijn KGB staat er altijd 's ochtends al op. Gelukkig, kunnen we weer boodschappen doen...

Met één inkomen en drie kids blijft er toch altijd een stukje maand over aan het eind van het geld...
Het staat er nu allemaal op Aagje.
Wie zonder zonde is gooie de eerste steen
Ik heb alles binnen.

En was al lang blij toen over vorig jaar de definitieve berekening kwam een paar maanden terug. Het verwerken dat ik samen ging wonen vonden ze maar erg moeilijk ... Sowieso veranderingen verwerken lijken ze moeilijk te vinden. Dus ik was toch soort van bang een naheffing te krijgen omdat ze het weer niet door hadden, of verkeerd hadden, of weet ik veel wat, maar dat viel gelukkig erg mee.
Hier ook alles "binnen" alleen vriend lief is zo slim geweest zijn oude bankrekening op te geven, na een paar telefoontjes over en weer heeft Rabobank zijn geld netjes overgeschreven naar zijn huidige ING rekening, hij wilde me vanavond verrassen met een etentje, maar door dit euvel mag ik morgen shoppen voor onze kleine man (veeeeeul leuker)
We all gonna die, we bleed from similar veins..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven