Geld & Recht alle pijlers

transacties verwijderen

18-07-2013 20:20 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Kan ik op internetbankieren (rabobank) rekeningoverzichten (transacties heet dat geloof ik) verwijderen? Ik heb bijvoorbeeld via internetbankieren geld gestuurt naar een rekening van een vriendin, en paar weken later heb ik geld van haar ontvangen, maar ik wil dat niet meer zien op het lijstje. Kan ik dat zelf of door de bank laten verwijderen?

Alvast bedankt.
quote:Istar_ schreef op 18 juli 2013 @ 22:57:

[...]

Nee die van pa. En TO wil niet dat hij het terug kan vinden op zijn bankafschrift.Mijn pas lag bij mijn vader in zn jaszak

Is dat een typefout? Lijkt me eigenlijk wel logisch inderdaad.
Een echte puber-actie dus . . . . biecht op, dan ben je er van af. Wat een kolder, om daarvoor internetbankieren op te zeggen?? Grow up!
quote:stephaniee92 schreef op 18 juli 2013 @ 22:53:

Oke oké, ik zal eerlijk zijn. Mijn pas lag bij mijn vader in zn jaszak, en ik had geld nodig dus heb ik wat geld gepint. Maar ik wil niet dat hij daar achter komt.Ik had m niet zien aankomen, hoeveel heb je gestolen gepint
Even voorbde duidelijkheid;

Het is wel mijn pas, maar mijn vader houdt hem al een half jaar bij om voor mij te sparen omdat ik zelf een gat in de hand heb (al het geld dat van de zorgverzekering komt, en 25 procent ,die laat hij er op zitten. Alleen 75 procent van mijn loon pint hij en geeft die aan mij.

Ik heb in totaal 70, euro gepakt...
En jij bent 21?
Tsjah, toch maar gaan praten met je vader. Je zult iets moeten doen aan het gat in je hand. Je kunt niet eeuwig op je vader blijven leunen.
Duh 2x
verkeerd gelezen

Toch maar met de billen bloot bij je Pa
Lekker volwassen...
quote:stephaniee92 schreef op 18 juli 2013 @ 20:36:

[...]

Typex op internet?

Ja, gewoon op je scherm ter hoogte van haar naam en het bedrag.

Zwarte stift doet het ook goed. Moet je wel watervaste stift nemen, anders vlekt het uit.
Waarom nu geheim houden? Wat gaat er gebeuren als je vader erachter komt?
Niet zo slim.
Vertel het je vader voordat hij er zelf achter komt. Dan kun je de schade nog iets beperken.
Nu wil ik ook ALLES weten! Wat heb je met die ¤ 70,- gedaan?

Beklaag je niet over de duisternis, steek een kaars aan.
quote:shannohannahgly schreef op 18 juli 2013 @ 23:40:

[...]

Ja, gewoon op je scherm ter hoogte van haar naam en het bedrag.

Zwarte stift doet het ook goed. Moet je wel watervaste stift nemen, anders vlekt het uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven