Geld & Recht alle pijlers

transacties verwijderen

18-07-2013 20:20 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Kan ik op internetbankieren (rabobank) rekeningoverzichten (transacties heet dat geloof ik) verwijderen? Ik heb bijvoorbeeld via internetbankieren geld gestuurt naar een rekening van een vriendin, en paar weken later heb ik geld van haar ontvangen, maar ik wil dat niet meer zien op het lijstje. Kan ik dat zelf of door de bank laten verwijderen?

Alvast bedankt.
Allemaal post-its op de juiste hoogte over je scherm plakken.

Strik er omheen.

Er zijn zo veel mogelijkheden.
quote:stephaniee92, 3 minuten geleden

Bedankt dames! Dat wordt dan maar internetbankieren opzeggen. Hoef ik het nooit meer te zien.

Wow, dat zit diep. Hoe komt dat?

Je kan ook geld van je spaar naar je lopende rekening heen en weren. Dan staat t zo op een andere pagina, zie je t ook niet meer.
quote:stephaniee92 schreef op 18 juli 2013 @ 20:36:

[...]

Typex op internet?Op je beeldscherm natuurlijk. Duh.
quote:stephaniee92 schreef op 18 juli 2013 @ 20:36:

[...]

Typex op internet?nee op je beeldscherm
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Zie, Its begrijpt het wel.

Ductape kan ook nog.
Als je genoeg betalingen hebt in een paar dagen dan zie je het niet meer op de eerste pagina, maar wil je het niet ook in je hoofd wissen?
Dan zit er nog maar één ding op: in no time al je geld op maken zodat je geen reden meer hebt om in te loggen. Niets zo rustgevend als een lege bankrekening: wat je niet hebt hoef je je ook geen zorgen meer over te maken. Succes.
quote:stephaniee92 schreef op 18 juli 2013 @ 20:31:

Bedankt dames! Dat wordt dan maar internetbankieren opzeggen. Hoef ik het nooit meer te zien.Wat is er voor ergs gebeurt dan dat je er zo over denkt
quote:Istar_ schreef op 18 juli 2013 @ 20:36:

Of gewoon niet meer inloggen.

Zwarte marker kan ook nog.Of je beeldscherm het raam uit gooien.
Nee, dat kan niet. De bank kan dat ook niet voor je doen. Iets met zwart geld witwassen tegengaan enzo..........Criminelen zouden daar echt superblij mee zijn als dat kon. Gewoon alles via de bank laten lopen en vervolgens uit de administratie laten verdwijnen, hahahahahaha.
Maar TO ik denk dat je ons wel wat meer uitleg moet geven over waarom je deze transactie niet meer wil zien, alleen maaar " herrinnerd aan iets slechts" daar hebben wij op het forum te weinig aan om ECHT goed advies te geven, details dus.....
Nou ben ik ook nieuwsgierig!!
Ik ook! Vertel!?
Ik geloof er niet veel van.

Ik denk dat ze misschien geld heeft uitgeleend van de gezamelijke rekening en dat niet kan verantwoorden als haar man dat ziet? Hoe vaak doe je dan precies internetbankieren dat je je er zo aan ergert?
Ik denk dat ze de hotelovernachting met vriend 2 stom genoeg met pin heeft betaald en nu is ze bang dat vriend 1 dat ontdekt.
ogen dichthouden als je inlogt!
Oh joh, er is toch een erase-helpdesk?

Nummer van je bank bellen, wachten op een medewerker en het handmatig laten veranderen. Of dat rekeningnummer laten blokkeren op je afschriften.
Ik denk dat de vriendin " je bent zelf een dikke koe" in de notitieruimte heeft ingevoerd
Oke oké, ik zal eerlijk zijn. Mijn pas lag bij mijn vader in zn jaszak, en ik had geld nodig dus heb ik wat geld gepint. Maar ik wil niet dat hij daar achter komt.
Dief
Je hebt van je eigen rekening gepind? Wat is daar precies erg aan?
Gewoon zeggen en de consequentie dragen. Duurt even voordat je zijn vertrouwen weer gewonnen hebt, of doe je dat soort dingen vaker?
Oh...jouw pas?
quote:stephaniee92 schreef op 18 juli 2013 @ 22:53:

Oke oké, ik zal eerlijk zijn. Mijn pas lag bij mijn vader in zn jaszak, en ik had geld nodig dus heb ik wat geld gepint. Maar ik wil niet dat hij daar achter komt.

En stel dàt een bank wel transacties zou wissen, waarom zouden ze dat dan in hemelsnaam doen op verzoek van iemand van wie de rekening niet is? En zou je vader dat geld sowieso niet gaan missen, zou het hem niet opvallen dat er geld weg is, gemiste transactie of niet?

De tijd die je nodig had voor dit topic, had je beter kunnen gebruiken voor een eerlijk gesprek met je vader. Dit soort dingen komt altijd uit, en des te langer je wacht, des te groter de ellende over het algemeen.
anoniem_134796 wijzigde dit bericht op 18-07-2013 22:57
Reden: Eigen pas dus. Overheen gelezen.
% gewijzigd
quote:flakes schreef op 18 juli 2013 @ 22:56:

Oh...jouw pas?Nee die van pa. En TO wil niet dat hij het terug kan vinden op zijn bankafschrift.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven