Geld & Recht alle pijlers

Verkeerd overgemaakt

06-11-2019 19:26 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
:
meisjevandebuurt wijzigde dit bericht op 22-07-2020 07:49
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
06-11-2019 20:40
Nog maar een keer dan:

Afbeelding
De vraag is waarom TO dat niet snapt...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Ja ik hoop dat zij dat ook snapt 😂
Alle reacties Link kopieren
Als ik 1 ding heb geleerd is dat je mensen met geld/financiële problemen niet helpt door ze geld te geven.
Ze kunnen er vaak gewoon niet mee om gaan!

Moest ze boodschappen doen? Ga de boodschappen volgende x dan voor of met haar halen (moet je ook tijd en zin in hebben, maarja als je je vriendin wilt helpen...)
Moet er een rekening betaald worden, laat haar de gegevens sturen zodat jij die kan betalen.

Ik heb het al te vaak zien gebeuren dat mensen wilden helpen met geld, en met het gekregen geld werd vaak iets heel anders gedaan dan waar het voor bedoeld was.
Dit is geen aanval maar een tip!
Alle reacties Link kopieren
Lopervanhiernaardaar schreef:
06-11-2019 19:27
Nee, je hebt het overgemaakt, dan kun je het niet meer terughalen. En de bank is blij dat de roodstand iets aangezuiverd wordt.
Dat valt ook te bezien als je weet hoe veel geld de banken verdienen van mensen die rood staan. Als het de banken geen baat hebben bij roodstand schaffen ze die mogelijkheid direct af.
Let’s Go Brandon!
Alle reacties Link kopieren
Lange-met-een-korte schreef:
07-11-2019 10:37
Dat valt ook te bezien als je weet hoe veel geld de banken verdienen van mensen die rood staan. Als het de banken geen baat hebben bij roodstand schaffen ze die mogelijkheid direct af.

Ja en als de consument geen voordeel had aan rood staan, gebruikten ze het niet. Dus de rekeninghouder heeft er ook baat bij. (Zo niet, kun je het laten blokkeren)
Lucifer2018 schreef:
06-11-2019 20:40
Nog maar een keer dan:

Afbeelding
U riep?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven