Geld & Recht alle pijlers

Vinted topic - 3

23-04-2024 09:29 1728 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hierbij open ik een nieuw topic om verder te kletsen over alle perikelen rondom Vinted. Lukt het je niet om je kleding of andere spulletjes kwijt te raken? Kun je wel wat tips gebruiken? Verstuurd die ene verkoper dat geweldige jurkje niet of heb je verwassen kleding gekregen terwijl het vermeld stond als ‘nieuw zonder kaartje’? Je kunt hier je ei kwijt.

* Deel 1
* Deel 2
In this mad house we must all survive
Lemon_Pledge schreef:
23-09-2025 17:47
Dat dus..

En vraag mij ook niet of ik alles nog even aan wil doen, ik ben geen rollade |-)
Oh nee :rolling:

Mijn volgende irritatie is een bod van 7 euro op iets waar ik 10 euro voor vroeg en dan vervolgens complete radiosilte als ik het bod (binnen een uur) dan toch maar accepteer...
Mijn irritatie: een jurk waar ik alles heb gefotografeerd en maten erbij heb gezet, en de koper het terug wil sturen want "de jurk is toch iets korter en krapper dan verwacht".

Gelukkig heeft Vinted mij gelijk gegeven. Ik ben geen bedrijf...
You'll never feel ready cause ready is not a feeling, it is a decision.
Had gisteren wat vreemde dingen met Vinted. Twee dingen verkocht waarbij ik geen shipping label kan downloaden. Ik krijg dan een foutmelding met 'Page does not exist'. Heel vaag.

En ik had een koper die het item terug wilde sturen want het was bruin en niet zwart. Nu is het kledingstuk nooit in het bruin geweest maar ik snap wel wat ze bedoelt. Er zijn nl. ook honderden tinten zwart en dit is er eentje met een wat rode ondertoon. Nou ja, ze was verder prima dus ik laat het haar maar terugsturen. Het is een populair merk en ik verkoop het wel weer.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven