Vinted topic - 3
dinsdag 23 april 2024 om 09:29
Hierbij open ik een nieuw topic om verder te kletsen over alle perikelen rondom Vinted. Lukt het je niet om je kleding of andere spulletjes kwijt te raken? Kun je wel wat tips gebruiken? Verstuurd die ene verkoper dat geweldige jurkje niet of heb je verwassen kleding gekregen terwijl het vermeld stond als ‘nieuw zonder kaartje’? Je kunt hier je ei kwijt.
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 1
* Deel 2
In this mad house we must all survive
zaterdag 27 december 2025 om 00:58
Ik heb een trui te koop staan op Vinted en iemand heeft al een korting van een euro gekregen (staat er echt voor een schijntje op). Nu vraagt die koper of ik de trui onder puzzels kan zetten zodat er geen verzendkosten bijkomen...
Heeft iemand dit al ooit gehad? Hoe zit dit? Het lijkt mij geen goed idee, als ik gemeld wordt bij Vinted dan wordt het eraf gehaald neem ik aan?
Heeft iemand dit al ooit gehad? Hoe zit dit? Het lijkt mij geen goed idee, als ik gemeld wordt bij Vinted dan wordt het eraf gehaald neem ik aan?
zaterdag 27 december 2025 om 01:14
Het zal vast meer gebeuren nu ze acties hebben met bepaalde categorieën gratis verzenden. Vinted is niet mals met maatregelen als je iets bewust verkeerd doet. Lees zelfs wel eens dat ze accounts dan blokkeren. Ik zou zelf ook niet happig zijn hieraan mee te werken omdat het toch soort van misbruik/oneigenlijk gebruik is van het gratis verzenden voor die categorie.Yavanna schreef: ↑27-12-2025 00:58Ik heb een trui te koop staan op Vinted en iemand heeft al een korting van een euro gekregen (staat er echt voor een schijntje op). Nu vraagt die koper of ik de trui onder puzzels kan zetten zodat er geen verzendkosten bijkomen...
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in