Vinted topic - 3
dinsdag 23 april 2024 om 09:29
Hierbij open ik een nieuw topic om verder te kletsen over alle perikelen rondom Vinted. Lukt het je niet om je kleding of andere spulletjes kwijt te raken? Kun je wel wat tips gebruiken? Verstuurd die ene verkoper dat geweldige jurkje niet of heb je verwassen kleding gekregen terwijl het vermeld stond als ‘nieuw zonder kaartje’? Je kunt hier je ei kwijt.
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 1
* Deel 2
In this mad house we must all survive
donderdag 11 december 2025 om 14:07
Oh is dat zo? Dan heb ik nog een beetje hoop dat het nog goedkomt met de verzending van een artikel dat ik graag wil hebben. De verzendtermijn loopt namelijk ergens vandaag af en dat label is dus nog niet aangemaakt. Ik was eigenlijk al half half aan het zoeken naar een ander exemplaar...MissUnderstood schreef: ↑11-12-2025 13:18En wat ik dan nog ergerlijker vind: als je net voor het verstrijken van de maximale verzendtermijn het verzendlabel aanmaakt, komen er weer wat dagen extra bij. Dat heb ik nu al met 2 verkopers meegemaakt en dat vind ik echt heel stom.
Ik vind het ergens wel bizar hoe groot de verschillen hierin zijn. De ene verkoper neemt echt de maximale tijd en de andere verzendt zo snel mogelijk, maar ook omgekeerd: ik heb af en toe ook enorm ongeduldige mensen als koper die meteen vragen wanneer ik ga versturen. En ook verkopers die meteen vragen wanneer ik het pakketje ga ophalen.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in