Geld & Recht alle pijlers

Vinted topic

26-01-2023 02:55 4086 berichten
Hierbij open ik een nieuw topic om verder te kletsen over alle perikelen rondom Vinted. Lukt het je niet om je kleding of andere spulletjes kwijt te raken? Kun je wel wat tips gebruiken? Verstuurd die ene verkoper dat geweldige jurkje niet of heb je verwassen kleding gekregen terwijl het vermeld stond als ‘nieuw zonder kaartje’? Je kunt hier je ei kwijt.

Omdat het vorige topic uiteindelijk voornamelijk over Vinted ging heb ik deze titel gekozen :)

Oud topic
anoniem_647dc71738af4 wijzigde dit bericht op 26-01-2023 11:20
0.24% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Lucifee2024 schreef:
21-04-2024 13:28
5 werkdagen en voor verzenden ook weer aantal dagen.

Ik ga toch maar eens vragen wanneer ze denkt te gaan verzenden...
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Net toch maar een order geannuleerd.. de koper had alleen maar negatieve recente reviews en ze reageerde ook niet op mijn Dankjewel en wanneer ik het zou verzenden. Je hoeft natuurlijk niet te reageren maar bovenop de slechte reviews durfde ik het toch niet aan.
Krijg ik dan eigenlijk automatisch 1 ster?
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou je dat doen?

Je kon toch ook gewoon nog afwachten of de koop fout zou gaan?

En ja, nu krijg jij slechte review. Valt niets aan te doen ook.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb laatst per ongeluk iets gekocht bij iemand waar ik daarna pas op haar pagina keek en zag dat ze al maanden niet online was geweest en de laatste 30 reviews waren ook automatische met 1 ster dat er niets verstuurd was.

Toen heb ik geannuleerd met reden (kon ik aanvinken) verkoopster reageert niet. Daar kreeg ik geen negatieve review van.
En eind van de dag was het geld weer terug.
Bericht aan mijzelf: Lachen. Omdraaien. En met mijn ogen rollen. Niet andersom.
Alle reacties Link kopieren
Wat gaan de slechte reacties over op de pagina van die ander?

Niet versturen of oplichting ofzo?
Alle reacties Link kopieren
Vanmiddag een paar gympen verkocht en de gekozen vervoerder was Homerr. Gelijk daarna een berichtje naar mij: "zou je ze snel willen versturen, want ik ga de 26e op vakantie en wil ze dan aan".

In het kader van managing epectations heb voor de zekerheid wel even teruggestuurd dat ik ze vanmiddag wel zou wegbrengen, maar dat de kans bestaat dat het Homerr-pakketje er waarschijnlijk meer dan 4 dagen over zou doen.

Ik heb tot nu toe een paar keer meegemaakt dat het bij Homerr een stuk sneller ging dan verwacht, maar bijna altijd duurt het langer dan verwacht.

Als je sneakers koopt en ze 4 dagen later aanwilt, dan kiez je toch geen Homerr???
Alle reacties Link kopieren
Lucifee2024 schreef:
22-04-2024 11:49
Wat gaan de slechte reacties over op de pagina van die ander?

Niet versturen of oplichting ofzo?
In de meest recente review staat:
“Verschrikkelijk. Verkoop je kleding niet aan haar!!” en hierna nog 5x 1 ster.
Vrij overtuigend vond ik.

Ik heb overigens geen automatische slechte review gekregen, misschien omdat ik normaal nooit annuleer?
Alle reacties Link kopieren
Celeste23 schreef:
22-04-2024 18:55
In de meest recente review staat:
“Verschrikkelijk. Verkoop je kleding niet aan haar!!” en hierna nog 5x 1 ster.
Vrij overtuigend vond ik.

Ik heb overigens geen automatische slechte review gekregen, misschien omdat ik normaal nooit annuleer?
Misschien omdat er nog geen verzendlabel was gedownload, volgens mij maakt dat wel iets uit. Of heb je gemeld bij Vinted waarom je hebt geannulleerd? Zoals Poes hierboven?
Alle reacties Link kopieren
Celeste23 schreef:
22-04-2024 18:55
In de meest recente review staat:
“Verschrikkelijk. Verkoop je kleding niet aan haar!!” en hierna nog 5x 1 ster.
Vrij overtuigend vond ik.


Die gaat dus niet over wat ze verkoopt.
Bericht aan mijzelf: Lachen. Omdraaien. En met mijn ogen rollen. Niet andersom.
Alle reacties Link kopieren
PoesmetLaarzen schreef:
22-04-2024 19:00
Die gaat dus niet over wat ze verkoopt.
Zij had iets bij mij gekocht in deze situatie.

Ik kon inderdaad aangeven onder ‘Anders’ wat de reden van mijn annuleren was.
Maargoed geen negatieve review dus gelukkig, ze heeft ook niets meer gezegd verder dus het is prima zo
Alle reacties Link kopieren
Dit topic is aardig vol. Ik ben zo brutaal geweest om een nieuw topic te openen. Kletsen we daar verder?

geld-recht/vinted-topic-3/list_messages/505446
In this mad house we must all survive

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven