Geld & Recht alle pijlers

Viva Vrekkentopic - Deel IV

03-10-2011 14:53 3008 berichten
Hier besparen we verder!

Kijk voor meer bespaar tips ook in de oude topics!

Deel I

Deel II

Deel III

En met recepten: het vrekwaardig eten topic!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind niet dat ik al zo lang meeschrijf, van mij mag jij die eer behouden hoor Janna ;)
@Zeester, ik vind het punten sparen met de Kruidvatpas ook niet opschieten maar ik vind de aanbiedingen die ik als pashouder in mijn mailbox van Kruidvat vind dan weer wel heel vaak goed!

Veel zaken met 50% korting, en ook eens wat ander dingen dingen dan altijd maar die eeuwige Dove of Nivea die je nu bijna standaard 2+2 gratis koopt.

Ik heb trouwens een Oral-B bon waar je geen Iban of Bic code op hoeft te zetten. Deze zat bij een proeftube Oral-B tandpasta.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
Ow die proeftube heb ik ook.. met een bonnetje erbij inderdaad, toch eens op kijken (ik verzamel iedere maand of 2 maanden mijn gratis artikelen in een boodschappenkratje, de meesten zullen we wel gestoord vinden ofzo, maar ik geniet ervan om te zien hoe dat kratje zich vult). Maar ben er dus nog niet aan geweest.. Vorige maand wel ook zo'n tubetje gehad met bonnetje erbij, maar dat was meer een reclameflyer, dacht eigenijk dat dit dezelfde was.
Pinks,

Zou je ons hier op de hoogte willen houden naar welke leverancier jij gaat overstappen. Aan een voorletter heb ik genoeg. N. is namelijk de duurste werd mij eerlijk verteld door een N. medewerker. Dus ik wil graag weg, wellicht naar O.

Mag jij hetzelfde telefoonnummer behouden als je overstapt?
Nieuw!!!

Deel V alweer!
quote:roosje4 schreef op 23 februari 2012 @ 10:05:

Pinks,

Zou je ons hier op de hoogte willen houden naar welke leverancier jij gaat overstappen. Aan een voorletter heb ik genoeg. N. is namelijk de duurste werd mij eerlijk verteld door een N. medewerker. Dus ik wil graag weg, wellicht naar O.

Mag jij hetzelfde telefoonnummer behouden als je overstapt?Bedoel je internet? Ik zat bij telfort, ga naar t-mobile. Ik heb geen vaste telefoon. Ik zag alleen wel dat er een adder onder het gras zit; het is een 24 maanden contract. Eerste jaar 9,50 per maand, daarna 24 euro per maand. Maar dan dus gemiddeld 16.75 per maand, is nog steeds de goedkoopste aanbieding die ik vind.
Of bedoel je nou elektriciteit en stroom? Maar wat heeft dat met een telefoonnummer te maken?

Daarvoor ga ik van e.on naar budgetenergie.
@allen:

Dit topic gaat dicht. Deel V is geopend.

Veel forumplezier gewenst in het nieuwe deel.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven