Geld & Recht alle pijlers

Viva Vrekkentopic VI

01-05-2012 09:45 2996 berichten
Alle reacties Link kopieren

Deel VI waarin we tips over besparen met elkaar delen!

Heb je vragen of wil je meeschrijven (mee vrekken!), je bent welkom!!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Vrekwaardig eten

Baby vrekking
Ja! De Tns Nipo bon! Ik zat er echt op te azen! ;-)
Jammer dat ik niet mee doe aan TNS Nipo, zou het echt wel willen, dus als jullie nog eens mensen in kunnen schrijven ooit... ;)
@xJanna, schrijf eens per week een recept of een artikel. Dan gaat het erg hard, zeker bij laatstgenoemde.

Gelukkig dat het 1 juli is, ik vind het tot nu toe, voor mij het beste pakket ooit. Het zou zonde zijn als ik deze niet zou binnenhalen.
Hoeveel nomi's krijg je voor een artikel?

Ik denk 1 juli hoor! Weet het niet zeker!
Oh, 20 voor een recept dus... ;-)
Moet je je trouwens legitimeren bij dat kiala punt, als je een pakje ophaalt? Of kan ik ook iemand anders sturen? ;-)
xJanna schreef op 23 mei 2012 @ 16:17:

Moet je je trouwens legitimeren bij dat kiala punt, als je een pakje ophaalt? Of kan ik ook iemand anders sturen? ;-)

Bij de mijne moet ik me helemaal legitimeren. Had in het begin zelfs het probleem dat ik mijn pakje niet meekreeg omdat ik daar mijn mans naam voor gebruikte en op mijn ID stond mijn meisjesnaam. Dus ik heb bij Yunomi mijn naam moeten wijzigen omdat die man me mijn pak niet meegaf.

Als ik nu kom met een printje van een afhaalbewijs kijkt hij alleen naar mij nID en moet ik een handtekening zetten. Ik haal ook het pakje van een vriendin op met haar afhaalbericht. En dan moet ik me ook legitimeren en worden mijn ID gegevens als paspoortnummer geregistreerd. En ik gruwel van die man! Al dat gestaar naar mijn pas en naar mij. Grrrrr.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Hmmm... Ik heb bij yunomi volgens mij niet eens m'n achternaam ingevuld... Zal daar eens naar kijken tzt... maar het kan dus alle kanten op...
Komt vast goed.
Ik hoef me helemaal niet te legitimeren.. Mailtje afgeven is genoeg. (Er staat ook op de mail dat je iemand anders mag sturen met de mail dus vind het sowieso raar als je je moet legitimeren).
Ha! Dat klinkt al weer handiger! :)

Artikel schrijven levert dus veel punten op? Maar 't is best een gedoe... ;-)

Ik sta nu trouwens op 300 nomi's dus ik moet wel nog even goed m'n best doen geloof ik...
Je kan recepten plaatsen in je eigen receptenboekje die je zo kan aanvinken dat niemand ze kan zien. Krijg je wel punten voor.
Ik moet me ook legitimeren. Een artikel heb ik in vijf minuten geschreven. Neem een onderwerp dat dicht bij jezelf staat: een hobby, een nieuwe aanwinst, werk.
Over het vaderdag goodiebag pakket.

Ach, ik ben nog niet zo lang aan het vrekken. Dus mijn kast staat nog niet vol met die axe en dove producten. Als ik die spullen bij elkaar op tel, kom ik al gauw aan ¤ 50.

Ik persoonlijk heb er dus wel wat aan. Altijd leuk om zo te beginnen. En de tijdschriften komen ook altijd van pas. Ook voor vaderdag.

En dan een leuk boek en een dvd erbij.

Ik ga het wel doen. Een mooi vervolg voor mijn voorraadkast !
Heeft iemand nog een bol.com code voor gratis verzenden?
Janna, het snelst gaat het als je op de doe mee en win klikt ergens bij de homepage. Dat levert per week (max 1x per week geloof ik) 30 punten op. En da's nog meer dan een artikel schrijven. En simpeler. Kookboek aanmaken levert ook punten op.

Hier hoef ik me niet te legitimeren bij het ophalen, neem gewoon de mail mee of geef de mail aan vriend mee, nooit een probleem.

Hier ook een bol-bon van tns-nipo, blij mee!
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
lydiam1 schreef op 23 mei 2012 @ 16:02:

Jammer dat ik niet mee doe aan TNS Nipo, zou het echt wel willen, dus als jullie nog eens mensen in kunnen schrijven ooit... ;)

Lydiam, ze vroegen laatst weer nieuwe respondenten die rookten. Ik weet niet of je dat doet (het mocht volgens mij ook iemand in je gezin zijn die rookte) maar ik wil je wel aanmelden? Dan kun je altijd zien of je mee kunt gaan doen met andere onderzoeken.

Mail dan even het e-mail adres wat je er voor wilt gebruiken naar vivahimalaya op gmail punt com.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik had ook weer 2 Bol.com bonnen, 1 omdat ik gewoon aan mijn punten zat en nog een omdat ik mijn niet-voldoende-Blokker punten over heb laten zetten naar die van Bol.com.
Zo, ik ben vandaag goed geslaagd met zomerschoenen voor de kinderen. Ik was eerst bij een schoenenzaak gaan kijken en die gaf maar 20% korting op sandaaltjes. Vervolgens ben ik naar Scapino gegaan, die hebben een kortingsactie met stickers, 25% korting op 1 paar kinderstoelen. Ze hadden nog wat modellen van vorig jaar die al flink waren afgeprijsd, maar die wel gewoon leuk waren, 1 paar leren sandaaltjes zelfs afgeprijsd van 35 euro voor 4 euro! Van het duurste paar ging og 25% korting af, dus ik had 3 paar sandalen en een paar teenslippers voor 42 euro totaal, als ik bij die schoenmaakster had gekocht, had ik misschien maar 1 paar kunnen kopen.
De schakelaar van mijn richtingaanwijzer is stuk. Zojuist bij de sloop een nieuwe gehaald voor twee tientjes. Belt de dealer: kosten inclusief materiaal 365 euro. Is dat goed gevrekt of goed gevrekt!?
himalaya schreef op 23 mei 2012 @ 17:50:

[...]

Lydiam, ze vroegen laatst weer nieuwe respondenten die rookten. Ik weet niet of je dat doet (het mocht volgens mij ook iemand in je gezin zijn die rookte) maar ik wil je wel aanmelden? Dan kun je altijd zien of je mee kunt gaan doen met andere onderzoeken.

Mail dan even het e-mail adres wat je er voor wilt gebruiken naar vivahimalaya op gmail punt com.
Ik doe mee ;-) Vandaag ingeschreven voor het panel.
xJanna schreef op 23 mei 2012 @ 17:09:

Heeft iemand nog een bol.com code voor gratis verzenden?

Ik heb deze gisteren nog gebruikt:

CRM-195-NKP-1205

Deze is hier trouwens al eerder voorbijgekomen, dus het zou kunnen dat je hem al eens gebruikt hebt, dan doet hij het volgens mij niet meer. Volgens mij kun je hem 1 keer per account gebruiken.
Himalaya, mag ik jou ook mailen om me aan te melden voor het TNS Nipo panel?
Tuurlijk, mail je e-mail adres maar even.
frizzy schreef op 23 mei 2012 @ 18:28:

De schakelaar van mijn richtingaanwijzer is stuk. Zojuist bij de sloop een nieuwe gehaald voor twee tientjes. Belt de dealer: kosten inclusief materiaal 365 euro. Is dat goed gevrekt of goed gevrekt!?
Zó dat is nog eens een goeie deal zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven