Viva Vrekkentopic VI
woensdag 23 mei 2012 om 16:04
woensdag 23 mei 2012 om 16:22
Bij de mijne moet ik me helemaal legitimeren. Had in het begin zelfs het probleem dat ik mijn pakje niet meekreeg omdat ik daar mijn mans naam voor gebruikte en op mijn ID stond mijn meisjesnaam. Dus ik heb bij Yunomi mijn naam moeten wijzigen omdat die man me mijn pak niet meegaf.
Als ik nu kom met een printje van een afhaalbewijs kijkt hij alleen naar mij nID en moet ik een handtekening zetten. Ik haal ook het pakje van een vriendin op met haar afhaalbericht. En dan moet ik me ook legitimeren en worden mijn ID gegevens als paspoortnummer geregistreerd. En ik gruwel van die man! Al dat gestaar naar mijn pas en naar mij. Grrrrr.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
woensdag 23 mei 2012 om 16:44
Over het vaderdag goodiebag pakket.
Ach, ik ben nog niet zo lang aan het vrekken. Dus mijn kast staat nog niet vol met die axe en dove producten. Als ik die spullen bij elkaar op tel, kom ik al gauw aan ¤ 50.
Ik persoonlijk heb er dus wel wat aan. Altijd leuk om zo te beginnen. En de tijdschriften komen ook altijd van pas. Ook voor vaderdag.
En dan een leuk boek en een dvd erbij.
Ik ga het wel doen. Een mooi vervolg voor mijn voorraadkast !
Ach, ik ben nog niet zo lang aan het vrekken. Dus mijn kast staat nog niet vol met die axe en dove producten. Als ik die spullen bij elkaar op tel, kom ik al gauw aan ¤ 50.
Ik persoonlijk heb er dus wel wat aan. Altijd leuk om zo te beginnen. En de tijdschriften komen ook altijd van pas. Ook voor vaderdag.
En dan een leuk boek en een dvd erbij.
Ik ga het wel doen. Een mooi vervolg voor mijn voorraadkast !
woensdag 23 mei 2012 om 17:14
Janna, het snelst gaat het als je op de doe mee en win klikt ergens bij de homepage. Dat levert per week (max 1x per week geloof ik) 30 punten op. En da's nog meer dan een artikel schrijven. En simpeler. Kookboek aanmaken levert ook punten op.
Hier hoef ik me niet te legitimeren bij het ophalen, neem gewoon de mail mee of geef de mail aan vriend mee, nooit een probleem.
Hier ook een bol-bon van tns-nipo, blij mee!
Hier hoef ik me niet te legitimeren bij het ophalen, neem gewoon de mail mee of geef de mail aan vriend mee, nooit een probleem.
Hier ook een bol-bon van tns-nipo, blij mee!
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
woensdag 23 mei 2012 om 17:50
Lydiam, ze vroegen laatst weer nieuwe respondenten die rookten. Ik weet niet of je dat doet (het mocht volgens mij ook iemand in je gezin zijn die rookte) maar ik wil je wel aanmelden? Dan kun je altijd zien of je mee kunt gaan doen met andere onderzoeken.
Mail dan even het e-mail adres wat je er voor wilt gebruiken naar vivahimalaya op gmail punt com.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
woensdag 23 mei 2012 om 17:53
Zo, ik ben vandaag goed geslaagd met zomerschoenen voor de kinderen. Ik was eerst bij een schoenenzaak gaan kijken en die gaf maar 20% korting op sandaaltjes. Vervolgens ben ik naar Scapino gegaan, die hebben een kortingsactie met stickers, 25% korting op 1 paar kinderstoelen. Ze hadden nog wat modellen van vorig jaar die al flink waren afgeprijsd, maar die wel gewoon leuk waren, 1 paar leren sandaaltjes zelfs afgeprijsd van 35 euro voor 4 euro! Van het duurste paar ging og 25% korting af, dus ik had 3 paar sandalen en een paar teenslippers voor 42 euro totaal, als ik bij die schoenmaakster had gekocht, had ik misschien maar 1 paar kunnen kopen.
woensdag 23 mei 2012 om 18:39