Geld & Recht alle pijlers

Viva Vrekkentopic VI

01-05-2012 09:45 2996 berichten
Alle reacties Link kopieren

Deel VI waarin we tips over besparen met elkaar delen!

Heb je vragen of wil je meeschrijven (mee vrekken!), je bent welkom!!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Vrekwaardig eten

Baby vrekking
Bedankt :-) Je hebt mail!
Twee emmers tuinbeits gekocht bij de Gamma. Vorige week er een 20% kortingssticker op geplakt en deze week eentje van 30% korting op alle tuinbeits. Met de 'normale' 1 eurokortingsbonnen van de Gamma erbij scheelde dat toch behoorlijk. Verder nog een nieuw dekbedovertrek uit de aanbiedingenbak van de Aldi. :-]
sunfl0wers schreef op 23 mei 2012 @ 18:47:

[...]

Zó dat is nog eens een goeie deal zeg!
Say no to the dealer! ;-)
frizzy schreef op 23 mei 2012 @ 19:48:

[...]

Say no to the dealer! ;-)

Sorry, maar die honderden euro's van je dealer slaan echt nergens op. Heb laatst ook de richtingaanwijzer laten vervangen. Paar tientjes, bij de garage laten doen.

Ik zou een andere garage zoeken, echt.
chrissiy schreef op 23 mei 2012 @ 19:53:

[...]

Sorry, maar die honderden euro's van je dealer slaan echt nergens op. Heb laatst ook de richtingaanwijzer laten vervangen. Paar tientjes, bij de garage laten doen.

Ik zou een andere garage zoeken, echt.

Je richtingaanwijzer of de hendel ervan?

Maar eehhh... ik heb dus een andere 'garage', gewoon een vriend van me die mijn auto repareert. Maar onderdelen moet je natuurlijk dan wel ergens kopen, en de nieuwprijs is dus 315 euro, daarbij komt 50 euro arbeidsloon. Wat ik nu heb gekocht is slechts een deel van hetgeen je nieuw aan moet schaffen, dat is namelijk het enige dat stuk is.
:-$ O, sorry, de hendel. Dat zal wel verschil maken, niet? ;-)
Vastwel. X-D
LadyPhoxy, volgens mij heb ik die al eens gebruikt idd. Zal 't nog even proberen, maar denk dat ie dan niet werkt.
Mensen hier lid van Zinngeld? Kwam er net achter dat via deze site je zinns krijgt als je bestelt via Just Eat. En laat ik nou toch nog dat tegoed van tien euro open hebben staan, haha. Je krijgt er 250 zinns voor, 0,25 cent (jawel ;-) ). Wie het kleine niet eert he..

O, laat maar. Moneymiljonair geeft ook een vergoeding zie ik. 27 cent maar liefst ;-)
Heb hier een code voor de Dr. van der Hoog webshop.

De code is: "sample" en geldig tot en met 31 augustus.

Verder: Ik wil graag volgend weekend met vriend en zoon naar Burgers Zoo in Arnhem. Heeft iemand daar misschien nog een kortingscode/bon voor?
Janna, gaat het om een boek? Bij Ako is boeken verzending gratis.
Nee, om een snijmachine waar ik m'n zelfgebakken brood mee kan snijden. Maar ik geloof dat ik die ook goedkoper bij redcoon kan bestellen.
Hoi Himalaya, Ik lees al een tijdje mee met dit topic, en zou ook graag aangemeld willen worden voor Tns Nipo. Zou je mij ook aan willen melden? Kan ik je mailen hiervoor?
12.50 korting bij Promiss met code Speciaalvoordeel12. Minimale besteding 50 euro
@sammm: mail me maar hoor.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Dankjewel! Ik kan alleen je e-mailadres zo niet vinden. Kun je me die geven? En welke gegevens heb je van mij nodig?
gizz schreef op 23 mei 2012 @ 22:21:

12.50 korting bij Promiss met code Speciaalvoordeel12. Minimale besteding 50 euro
Ik denk dat je de code niet nodig hebt. Er zitten grote stickers bij promiss op de ramen met deze aanbieding.
hoe kun je nou het meeste punten scoren bij Yonomi? En is het echt zo lucratief of krijg je zo alleen maar meer reclame?
Wie o wie maak ik blij met een waardebon van 50 euro korting op een verblijf in een luxe caravan, bungalowtent of chalet bij Canvas Holidays?

Van 1 april tot en met 31 oktober 2012 geldig.
En nog 1 : waardecheuque 50 euro korting tot 21 december 2012 bij Landal Greenparks. weekeinde, midweek of week.

(zat in mijn kerstpakket maar ik ga niet)
http://www.scapino.nl/nieuws/1004/1688/kom-korting-plakken/

kortingstickers om uit te printen!
@mickyxx: wij willen dit jaar naar Landal, dus die bon zou goed uitkomen. :)
bij die landal bonnen krijg je korting op de reguliere prijs. controleer ook altijd of in de periode dat je wilt gaan er aanbiedingen zijn. voor die aanbiedingen is de bon niet geldig, maar soms zijn ze voordeliger dan met bon.
als je lid wordt van yunomi krijg je geen reclame etc. af en toe een nieuwsbrief en dat kun je volgens mij ook uitzetten.

iedere week kun je nomi's sparen

* reacties (3x10 punten)

* recepten (2x 10 punten)

* meedoen aan actie (1x 30 punten)

* artikel schrijven (1x 25 punten)

* spelletje doen (1x 5 punten)

* gebruiken chat (1x 10 punten)

* bezoek van de site (1x 5 punten)

* vrouw van de dag (10/50 punten)

* vraag over jezelf beantwoorden (1x 15 punten)

activeer ook je receptenboekje als je dat nog niet gedaan hebt.

soms krijg je extra punten bijv sinterklaas, moederdag, je verjaardag etc.
Mugske schreef op 24 mei 2012 @ 08:48:

bij die landal bonnen krijg je korting op de reguliere prijs. controleer ook altijd of in de periode dat je wilt gaan er aanbiedingen zijn. voor die aanbiedingen is de bon niet geldig, maar soms zijn ze voordeliger dan met bon.
Landal met airmiles is helemaal voordelig.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven