Geld & Recht alle pijlers

Viva Vrekkentopic VII

11-07-2012 10:25 3022 berichten
Alle reacties Link kopieren

Alweer deel VII waarin we tips over besparen met elkaar delen!

Heb je vragen of wil je meeschrijven (mee vrekken!), je bent welkom!!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Deel VI

Vrekwaardig eten

Baby vrekking

En op Overige is een weggeeftopic!
quote:ukkie21 schreef op 18 november 2012 @ 11:16:

[...]

Dat probleem heb ik ook gehad bij van die mandjes die ik bij de Xenos had gekocht. Daarna heb ik ze nog eens aan de muur geplakt (maar ik weet niet meer wat ik nou anders heb gedaan dan de eerste keer) en nu hangen ze al sinds vorig jaar kerst met zware flessen shampoo erin, niks aan de hand.. maar goed, hier heb je niks aan, want ik weet dus de gouden tip niet meer :SMooi is dat!
Muur goed ontvet? Zuignappen vochtig maken?
Beiden gedaan. Met een schoonmaak doekje. Nog eens ammoniak gebruiken anders?
Gefeliciteerd met je nieuwe baan Flashy, hoop dat je het er enorm naar je zin krijgt!
Hier gehad met zuignappen van de Hema. Na een keer vallen was het kunststof bakje kapot. Heeft ook met luchtdruk te maken. Ik gebruik alleen zuignappen voor handdoeken en dat soort spul. Is voor zwaar materiaal niet geschikt. Vroeg of laat dondert het toch van de muur.

En bij C&A hadden ze ook een actie voor korting bij inleveren van oude kleding, maar is misschien al voorbij.

Ik heb wel een uitnodiging gehad van een schoenenmerk dat ze morgen al met magazijnverkoop beginnen. Dus het zal niet meer lang duren voordat elders ook betere aanbiedingen komen.
Is er iemand lid van Opinieland? Is dit de moeite waard, krijg je regelmatig onderzoeken etc.? Merk de laatste tijd bij Euroclix en Waardevolle Mening dat ik nooit meer onderzoeken krijg namelijk.
Maar ik ken ook iemand waarbij dat bakje muurvast hangt!
Gratis naar Slagharen op 2 december: http://actieshop.tc.nl/mp ... SID=920342643&m4n_aid=128
Opinieland is waaaaardeloos, Poekie. Echt. Ik zit nu op een puntenaantal van eh.. (geen idee, maar ik moet nog 1 onderzoek ofzo om in te kunnen wisselen) en onderzoeken waarvoor je punten krijgt komen gewoon niet meer binnen. Wel onderzoeken waarbij je meedoet aan een loterij. Ja, die doe ik dus niet.

Opinieland is trouwens van hetzelfde bedrijf als Choozz, precies hetzelfde hierzo. Nog maar een paar punten, maar onderzoeken waarbij je die kan verdienen ho maar. En áls ze al komen, dan word je er binnen 3 minuten uitgekickt, want niet 'de doelgroep'. Als je een andere site wilt, kan ik je GlobalTestmarket aanraden. Betaalt als een malle vind ik. (als je je mailadres geeft, maak ik je lid, dan krijg ik daar punten voor )
Flashy, gefeliciteerd met je nieuwe baan!

Ik heb iig alvast kaarten besteld voor Slagharen. Afhankelijk van het weer ed gaan we.
Keetje_Stippel: je hebt mijn interesse voor Global TestMarket gewekt.

Klopt het dat ze in cheques doen (dat meen ik te lezen)? En wordt het dan dus niet naar jou overgemaakt?
quote:ukkie21 schreef op 17 november 2012 @ 11:28:

Vandaag trouwens weer 15% korting bij Hema, zowel online als bij hema filialen: http://www.hema.nl/nieuws/Pages/sintactie.aspxBedankt nog voor deze tip! Heb even een voorraadje koffie, panty's en andere dingen die nooit in de aanbieding zijn ingeslagen.
Oehhhhh!!! Ik heb vandaag iets op Etsy verkocht! Ok, ik houd er na aftrek van alle verkoop kosten 1.40 euro aan over, maar toch!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik had vrijdag ook wat bij de HEMA gehaald. Was het papier vergeten, maar op de site stond dat je in de winkel ook kunt krijgen. Ik ging dus afrekenen, werd er geen korting afgehaald. Ik vroeg dus of ik de korting kon krijgen, aangezien ze die actie hadden? Krijg ik als antwoord: 'we geven alleen korting als er om gevraagd wordt' en vervolgens kreeg ik de korting dus. Ik vond het zelf eigenlijk wel heel flauw dat je er perse eerst om moest vragen, man vond het wel begrijpelijk i.v.m. de kosten voor de HEMA. Wat vinden jullie?
quote:angel990 schreef op 18 november 2012 @ 22:21:

Keetje_Stippel: je hebt mijn interesse voor Global TestMarket gewekt.

Klopt het dat ze in cheques doen (dat meen ik te lezen)? En wordt het dan dus niet naar jou overgemaakt?

Nee, dat klopt niet. Ik krijg het gewoon gestort op mijn bankrekening. Het loont om de dollarkoers in de gaten te houden en om een uitbetaling te vragen als de dollar gunstig staat t.o.v. de euro. En echt, ik heb er tot nu toe in een jaar tijd meer mee verdiend dan bij welk ander enquete bureau dan ook waarbij ik al jaren zit. Fijne is dat je ook beloond wordt -hetzij minimaal- als je niet tot de doelgroep behoort. En ze geven veel enquetes uit, vind ik. .... Verder krijg ik geloof ik geen vergoedingen over wat jij verdient, iets wat bij Euroclix wel zo is.

Aantal punten per enquete varieert: minimaal 5 in ieder geval, meestal is het rond de 35 punten.

Tot zover mijn pleidooi. En nee, geen aandelen
moderatorviva wijzigde dit bericht op 19-11-2012 13:24
Reden: Eigenbelang
% gewijzigd
O, het duurt trouwens wel weken voordat je het krijgt. En je moet je IBAN gegevens eerst mailen naar GTM voordat ze overgaan tot betaling.
quote:beertje87 schreef op 19 november 2012 @ 12:25:

Ik had vrijdag ook wat bij de HEMA gehaald. Was het papier vergeten, maar op de site stond dat je in de winkel ook kunt krijgen. Ik ging dus afrekenen, werd er geen korting afgehaald. Ik vroeg dus of ik de korting kon krijgen, aangezien ze die actie hadden? Krijg ik als antwoord: 'we geven alleen korting als er om gevraagd wordt' en vervolgens kreeg ik de korting dus. Ik vond het zelf eigenlijk wel heel flauw dat je er perse eerst om moest vragen, man vond het wel begrijpelijk i.v.m. de kosten voor de HEMA. Wat vinden jullie?Bij mij was het net andersom. Ik had niet in de gaten dat er een actie was, tot ik bij de kassa stond en ik (ongevraagd) korting kreeg. Was een leuke verrassing!
quote:moonian schreef op 17 november 2012 @ 13:17:

Hmm, volgens mij heeft Gekkengoud de vergoedingen omlaag gegooid. Ik kan me herinneren dat je vroeger 10,50 kreeg voor 1000 goudklompjes, en nu nog maar 10 e :( Weet iemand wat je voor 2000 goudklompjes krijgt? Kan nergens op de site een overzicht vinden.

(voor de geintresseerden: http://gekkengoud.nl/?ref=5991)

Dat klopt als het goed is heb je daar een tijdje terug een mail over gehad waarin stond wat de reden daarvoor was. Ik weet het zo even niet meer uit mijn hoofd wat er precies in stond. Ik weet zo ook even niet wat je precies krijgt voor 2000 goudklopmjes. Volgens mij 20 euro, maar dat kun je ook zien wanneer je in je account naar saldo gaat (Geldaugurk) en daaronder op hier klikt in de zin 'Heb je 700 Goudklompjes of meer? Klik dan hier voor een dosis cash op je bankrekening of kadobonnen!'

Dan kom je in een overzicht waar precies te zien is wat voor bedrag je kunt laten uitbetalen.
quote:milonga schreef op 19 november 2012 @ 12:39:

[...]

Bij mij was het net andersom. Ik had niet in de gaten dat er een actie was, tot ik bij de kassa stond en ik (ongevraagd) korting kreeg. Was een leuke verrassing!Bij mij ging het ook zo, zag op de bon dat ik 15% korting had gekregen en daarna zag ik pas posters hangen dat dat op het hele assortiment was, echt een meevaller dus.
quote:mi-jo schreef op 19 november 2012 @ 13:19:

[...]

Dat klopt als het goed is heb je daar een tijdje terug een mail over gehad waarin stond wat de reden daarvoor was. Ik weet het zo even niet meer uit mijn hoofd wat er precies in stond. Ik weet zo ook even niet wat je precies krijgt voor 2000 goudklopmjes. Volgens mij 20 euro, maar dat kun je ook zien wanneer je in je account naar saldo gaat (Geldaugurk) en daaronder op hier klikt in de zin 'Heb je 700 Goudklompjes of meer? Klik dan hier voor een dosis cash op je bankrekening of kadobonnen!'

Dan kom je in een overzicht waar precies te zien is wat voor bedrag je kunt laten uitbetalen.

Dat had ik idd al gezien, maar ik was op zoek naar zo'n volledig overzicht, zoals Euroclix ook geeft.

GTA van Swiffer: http://www.blokker.nl/blo ... 7/huishoud/magazine.html#/spreadview/8/ (onderaan de folder)
Heb ook een boekje bonnen van Lekker in het Leven. Kun je die bij de Appie inleveren als het product in de aanbieding is bijvoorbeeld? Iemand die dit weet?
Keetje, dat kan inderdaad, ik heb het vorige week nog gedaan toen de Ariel & de Lenor in de aanbieding waren. Ik had 2 flessen Ariel en 1 fles Lenor voor 5,87!
O, echt? Want op de achterkant van de bon staat dat het niet in combinatie is met andere acties of aanbiedingen. Maar hij pakt em wel?

*ziet extreme couponing acties voor zich nu *
Yep, hij pakt hem wel gewoon, was vroeger ook al, dan waren bijv. de Pampers in de aanbieding, 3 pakken voor 20 euro en dan kreeg ik nog 10 euro extra korting, dus dan had ik 3 pakken voor 10 euro!
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven