Viva Vrekkentopic VII
woensdag 11 juli 2012 om 10:25
woensdag 14 november 2012 om 19:46

donderdag 15 november 2012 om 09:22
quote:mi-jo schreef op 14 november 2012 @ 11:18:
Gister zag ik bij de C&A dat ze een actie hebben waarbij je 30% korting krijgt op een nieuwe jas bij inlevering van een oude jas. Het maakt niet uit wat voor jas je inlevert.ze hebben daar zoiezo een actie dat als je een kledingstuk inlevert je iets van 15% korting krijgt.
Gister zag ik bij de C&A dat ze een actie hebben waarbij je 30% korting krijgt op een nieuwe jas bij inlevering van een oude jas. Het maakt niet uit wat voor jas je inlevert.ze hebben daar zoiezo een actie dat als je een kledingstuk inlevert je iets van 15% korting krijgt.
donderdag 15 november 2012 om 09:54
quote:jessie441 schreef op 14 november 2012 @ 23:32:
Mijn dochter heeft een horloge besteld via die Grouponactie maar nog niets ontvangen. Zijn er hier nog meer mensen die hun bestelling nog niet hebben?Ja, dat duurt echt wel een paar weken...
Mijn dochter heeft een horloge besteld via die Grouponactie maar nog niets ontvangen. Zijn er hier nog meer mensen die hun bestelling nog niet hebben?Ja, dat duurt echt wel een paar weken...
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
donderdag 15 november 2012 om 11:06
donderdag 15 november 2012 om 11:24
Met het oog op de crisis en de aankomende dure sint/kerst maand heb ik eeb tip. Als je je bij de tros aanmeld als ondersteunend lid, betaal je 6 euro voor een jaarabbonement, maar mag je een welkomstgeschenk uitzoeken, De geschenken zijn best interresant. Een K3 microfoon met liedjes van eyo of een K3 dekbedovertrek, Bumba speelgoed, Studio100 poppen. Alleen niet vergeten om je lidmaatschap weer op te zeggen. Nog een voordeel is dat als je meerdere geschenken zou willen, mag je dus elk gezinslid aanmelden als ondersteunend lid voor 6 euro
donderdag 15 november 2012 om 12:18
quote:sari1975 schreef op 15 november 2012 @ 11:24:
Met het oog op de crisis en de aankomende dure sint/kerst maand heb ik eeb tip. Als je je bij de tros aanmeld als ondersteunend lid, betaal je 6 euro voor een jaarabbonement, maar mag je een welkomstgeschenk uitzoeken, De geschenken zijn best interresant. Een K3 microfoon met liedjes van eyo of een K3 dekbedovertrek, Bumba speelgoed, Studio100 poppen. Alleen niet vergeten om je lidmaatschap weer op te zeggen. Nog een voordeel is dat als je meerdere geschenken zou willen, mag je dus elk gezinslid aanmelden als ondersteunend lid voor 6 euroDank je! Toevallig had dochter van de week over de k3 microfoon, gelijk even aangemed.
Met het oog op de crisis en de aankomende dure sint/kerst maand heb ik eeb tip. Als je je bij de tros aanmeld als ondersteunend lid, betaal je 6 euro voor een jaarabbonement, maar mag je een welkomstgeschenk uitzoeken, De geschenken zijn best interresant. Een K3 microfoon met liedjes van eyo of een K3 dekbedovertrek, Bumba speelgoed, Studio100 poppen. Alleen niet vergeten om je lidmaatschap weer op te zeggen. Nog een voordeel is dat als je meerdere geschenken zou willen, mag je dus elk gezinslid aanmelden als ondersteunend lid voor 6 euroDank je! Toevallig had dochter van de week over de k3 microfoon, gelijk even aangemed.
donderdag 15 november 2012 om 13:09
Kortingsbonnen voor de Jumbo
http://www.jumbosupermark ... el/acties/Kortingsbonnen/
http://www.jumbosupermark ... el/acties/Kortingsbonnen/
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
donderdag 15 november 2012 om 17:57
donderdag 15 november 2012 om 18:52
quote:angel990 schreef op 15 november 2012 @ 17:57:
Weet iemand hoe vaak je ongeveer bericht krijgt van Invotes?
Heb me al meer dan een week geleden aangemeld, maar buiten de aanmelding niks meer gehoord. Is het normaal dat je eens per zoveel weken mail krijgt, of is er bij mij iets fout gegaan?Ik heb me ook iets meer dan een week geleden aangemeld maar ik heb verder ook niets meer gehoord.
Weet iemand hoe vaak je ongeveer bericht krijgt van Invotes?
Heb me al meer dan een week geleden aangemeld, maar buiten de aanmelding niks meer gehoord. Is het normaal dat je eens per zoveel weken mail krijgt, of is er bij mij iets fout gegaan?Ik heb me ook iets meer dan een week geleden aangemeld maar ik heb verder ook niets meer gehoord.
donderdag 15 november 2012 om 19:52
Hebben jullie wel al je gegevens en profiel in moeten vullen? de eerste keer krijg je veel vragen volgens mij. En daarna moet er maar net een onderzoek beschikbaar zijn waarbij jij in de doelgroep valt. Ik krijg ook niet iedere week een onderzoek hoor, ik denk eerder hoogstens 2x per maand.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
vrijdag 16 november 2012 om 12:23