Geld & Recht alle pijlers

Viva Vrekkentopic VII

11-07-2012 10:25 3022 berichten
Alle reacties Link kopieren

Alweer deel VII waarin we tips over besparen met elkaar delen!

Heb je vragen of wil je meeschrijven (mee vrekken!), je bent welkom!!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Deel VI

Vrekwaardig eten

Baby vrekking

En op Overige is een weggeeftopic!
quote:silverzephyr schreef op 14 november 2012 @ 08:26:

Gewoonsuz ze vraagt of je niet wilt quoten, misschien kan je even je bericht aanpassen en het mailadres weghalen.Je hebt gelijjk ik had niet goed gelezen, heb het aangepast. Excuses!
Ik heb ook de Oral-B dingen terug (zowel tandeborstel als tandpasta), jeej!
Mijn dochter heeft een horloge besteld via die Grouponactie maar nog niets ontvangen. Zijn er hier nog meer mensen die hun bestelling nog niet hebben?
quote:mi-jo schreef op 14 november 2012 @ 11:18:

Gister zag ik bij de C&A dat ze een actie hebben waarbij je 30% korting krijgt op een nieuwe jas bij inlevering van een oude jas. Het maakt niet uit wat voor jas je inlevert.ze hebben daar zoiezo een actie dat als je een kledingstuk inlevert je iets van 15% korting krijgt.
quote:jessie441 schreef op 14 november 2012 @ 23:32:

Mijn dochter heeft een horloge besteld via die Grouponactie maar nog niets ontvangen. Zijn er hier nog meer mensen die hun bestelling nog niet hebben?Ja, dat duurt echt wel een paar weken...
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik heb nog geen geld van Oral-B ontvangen en mijn vriend ook niet..

Vandaag op groupdeals een actie met een swarovskiketting voor alleen de verzendkosten.
Van die bon voor 34 euro?

Ik had hem binnen een paar dagen, mijn moeder ruim 2 weken!
quote:Flashy schreef op 15 november 2012 @ 11:03:

Van die bon voor 34 euro?

Ik had hem binnen een paar dagen, mijn moeder ruim 2 weken!Nee, gratis + verzendkosten. Soort IceWatch. Ik wacht ook nog, maar soms duurt het....
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Op Nivea.nl kan je nu een gratis proefverpakking aanvragen voor Niveau douche bodylotion.
Met het oog op de crisis en de aankomende dure sint/kerst maand heb ik eeb tip. Als je je bij de tros aanmeld als ondersteunend lid, betaal je 6 euro voor een jaarabbonement, maar mag je een welkomstgeschenk uitzoeken, De geschenken zijn best interresant. Een K3 microfoon met liedjes van eyo of een K3 dekbedovertrek, Bumba speelgoed, Studio100 poppen. Alleen niet vergeten om je lidmaatschap weer op te zeggen. Nog een voordeel is dat als je meerdere geschenken zou willen, mag je dus elk gezinslid aanmelden als ondersteunend lid voor 6 euro
quote:Mrsje schreef op 15 november 2012 @ 11:17:

Op Nivea.nl kan je nu een gratis proefverpakking aanvragen voor Niveau douche bodylotion.

Dank!

De Jan Linders heeft weer een aantal 1+1 aanbiedingen. o.a. de lekkere Heinz pastasaus.
quote:sari1975 schreef op 15 november 2012 @ 11:24:

Met het oog op de crisis en de aankomende dure sint/kerst maand heb ik eeb tip. Als je je bij de tros aanmeld als ondersteunend lid, betaal je 6 euro voor een jaarabbonement, maar mag je een welkomstgeschenk uitzoeken, De geschenken zijn best interresant. Een K3 microfoon met liedjes van eyo of een K3 dekbedovertrek, Bumba speelgoed, Studio100 poppen. Alleen niet vergeten om je lidmaatschap weer op te zeggen. Nog een voordeel is dat als je meerdere geschenken zou willen, mag je dus elk gezinslid aanmelden als ondersteunend lid voor 6 euroDank je! Toevallig had dochter van de week over de k3 microfoon, gelijk even aangemed.
Kortingsbonnen voor de Jumbo

http://www.jumbosupermark ... el/acties/Kortingsbonnen/
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
Weet iemand hoe vaak je ongeveer bericht krijgt van Invotes?

Heb me al meer dan een week geleden aangemeld, maar buiten de aanmelding niks meer gehoord. Is het normaal dat je eens per zoveel weken mail krijgt, of is er bij mij iets fout gegaan?
quote:angel990 schreef op 15 november 2012 @ 17:57:

Weet iemand hoe vaak je ongeveer bericht krijgt van Invotes?

Heb me al meer dan een week geleden aangemeld, maar buiten de aanmelding niks meer gehoord. Is het normaal dat je eens per zoveel weken mail krijgt, of is er bij mij iets fout gegaan?Ik heb me ook iets meer dan een week geleden aangemeld maar ik heb verder ook niets meer gehoord.
Hebben jullie wel al je gegevens en profiel in moeten vullen? de eerste keer krijg je veel vragen volgens mij. En daarna moet er maar net een onderzoek beschikbaar zijn waarbij jij in de doelgroep valt. Ik krijg ook niet iedere week een onderzoek hoor, ik denk eerder hoogstens 2x per maand.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik heb inderdaad mijn profielgegevens wel ingevuld. Maar als het eens in de twee weken is kan het dus heel normaal zijn.

Het viel me alleen op omdat ik van Euroclix e.d. wel direct iets hoorde en van hun niet. We wachten af.
http://www.wonderfulpromo.com/

Geld terug actie van Pom drinken.
Heel vrekwaardig ben ik vanmorgen begonnen bij mijn nieuwe baan!
http://www.folderscan.nl/

Supermarkt aanbiedingen per categorie.
quote:Flashy schreef op 16 november 2012 @ 14:10:

Heel vrekwaardig ben ik vanmorgen begonnen bij mijn nieuwe baan! leuke eerste dag gehad Flashy?
Gefeliciteerd, Flashy !!!
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
feli Flashy

Mrsje, bedankt voor de tip van Nivea. Ik heb 1 aangevraagd
Me too
Ook ik heb de nivea bodylotion aangevraagd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven