Geld & Recht alle pijlers

voorbeeld van vertrouwen in mensen!!

11-03-2012 15:16 51 berichten
Gisteren waren wij met het gezin evn op een braderie, we liepen langs een stand waar een man hele leuke pyama"s te koop had.

Ik zag een hele leuke maar die ging maar tot een bepaalde maat.Ernaast hing er een die minder leuk was maar wel in zeker de juiste maat.

ik stond te twijfelen of ik die eerste mee zou nemen en zou gokken,dus vroeg ik aan die man of ik hem mocht ie niet passen kon ruilen.

Waarop hij antwoorde dat dat geen enkel probleem was en kwam met voorstel dat ik ze ook allebei mee kon nemen en dan terugbrengen welke ik niet paste.

nou prima dus ik zeg tegen hem dat dat goed is maar dat ik dan wel even eerst ging pinnen want ik had precies genoeg contant in portomonee voor 1, Maar hij zei dat dat niet nodig was en ik ze allebei zonder te betalen mee moest nemen en moest passen thuis en dan betalen welke ik wilde en de ander dan terug kon geven.

Stond wel ff met mijn mond vol tanden in zoveel vertrouwen. was dan wel geen enorm bedrag maar toch.

Heb ze toch dan ook direct gepast en de te kleine binnen uur weer terug gebracht en andere betaald.En hij bedankte voor het terugkomen.

Vind dit toch wel een hele leuke service.
Hebben jullie nog meer van deze mooie verhalen? Ik word er helemaal blij van!

Zelf zag ik gisteren in de parkeergarage twee jong jongens die een heel oude meneer hielpen die was vergeten waar zijn auto stond. Nu is het een heel grote parkeergarage dus ze waren wel even bezig! Maar het was zo aandoenlijk. Arme man, die duidelijk in de war was en die twee opgeschoten jongens die met hem de parkeergarage doorgingen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven