Anoniem_118875
donderdag 15 september 2011 om 09:37
Zoals de titel zegt heb ik een vraag over mastercard gebruik. Ik gebruik mijn CC het meeste voor internetbestellingen. Als er een bedrag van je CC wordt afgeschreven, maar je een bestelling retour stuurt, dan wordt het bedrag weer teruggestort op je CC rekening. Dan ontstaat er dus een 'plus' op de CC rekening, wordt deze de eerstvolgende maand gecorrigeerd door het geld van de CC rekening op de gekoppelde bankrekening over te schrijven (automatisch)?
Ik zou zeggen: bel de bank even, die hebben vast het antwoord voor je
Anoniem_118875
donderdag 15 september 2011 om 09:42
Dat kan ook ja, maar ik vraag het dus hier, aangezien er meer mensen zullen zijn met een mastercard. Bedankt voor deze informatie, het beantwoordt alleen niet mijn vraag.
Het bedrag wordt niet teruggestort op je betaalrekening, maar wordt verrekend met toekomstige uitgaven. Mocht je het wel op je betaalrekening willen, moet je contact opnemen met de klantenservice van je creditcard maatschappij.
Anoniem_118875
donderdag 15 september 2011 om 09:46
Ik heb ook zoiets gehad. Gebeld met de maatschappij en inderdaad: wordt verrekend met nieuwe uitgaven. Als ik wilde, kon ik het ook over laten maken maar dat gebeurt dus niet automatisch.