Vreemde zaak Vakantie Veilingen

maandag 27 februari 2012 om 20:54
Jaren geleden heb ik me daar ooit geregistreerd. Destijds een paar keer geboden maar nooit iets gewonnen. Nu had ik vandaag ergens op geboden en dit was ook de eerste keer dat ik daar weer inlogde. Ik wilde net kijken of ik gewonnen had want ik kon me herinneren dat je voorheen altijd een mail kreeg als er een hogere bieding was en die had ik niet gehad. Log ik in, zie ik mijn "biedgeschiedenis" dus ik kijk, denkend dat dit over biedingen ging van jaren terug. Staan er allemaal biedingen die ik begin februari gedaan zou hebben! Ik was toen zeker weten niet op die site. Ik heb ze aangeklikt en er stond idd telkens mijn naam bij met bedragen die ik zeker niet zou bieden.et gedaan.Wat te doen? Ik heb geen zin om dadelijk ergens aan vast te zitten en sowieso heb ik het niet gedaan.

woensdag 29 februari 2012 om 16:58
Ik had ook nog een (oud) account wat ik al jaren niet gebruikt heb, dus dat heb ik voor de zekerheid ook maar even verwijderd. Kittepit: ik hoefde geen mailtje te sturen hoor, er was gewoon een optie om je account te verwijderen. Je krijgt dan wel nog een mailtje waarin je moet aanklikken dat je zeker weet dat je je account wilt verwijderen, dat wilde ik dan nog wel doen.
zondag 11 maart 2012 om 10:45
Ik heb ook afgemeld. In het begin geloofde ik er nog in, maar als je het even in de gaten houdt, dan zie je dat er heel veel fake accounts tussen zitten die de prijs opdrijven. En natuurlijk is het vast wel eens iemand gelukt om tegen een spotprijsje iets leuks te kopen, maar laat je niet beïnvloeden door dat soort 'succesverhalen'
dinsdag 13 maart 2012 om 12:19