Geld & Recht alle pijlers

Vreemde zaak Vakantie Veilingen

27-02-2012 20:54 13 berichten
Jaren geleden heb ik me daar ooit geregistreerd. Destijds een paar keer geboden maar nooit iets gewonnen. Nu had ik vandaag ergens op geboden en dit was ook de eerste keer dat ik daar weer inlogde. Ik wilde net kijken of ik gewonnen had want ik kon me herinneren dat je voorheen altijd een mail kreeg als er een hogere bieding was en die had ik niet gehad. Log ik in, zie ik mijn "biedgeschiedenis" dus ik kijk, denkend dat dit over biedingen ging van jaren terug. Staan er allemaal biedingen die ik begin februari gedaan zou hebben! Ik was toen zeker weten niet op die site. Ik heb ze aangeklikt en er stond idd telkens mijn naam bij met bedragen die ik zeker niet zou bieden.et gedaan.Wat te doen? Ik heb geen zin om dadelijk ergens aan vast te zitten en sowieso heb ik het niet gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Vreemd, wachtwoord veranderen!
Ik heb dat ook gehad heel gezeur geweest maar moest toch gewoon betalen
Mmm, goede reden om heel ver bij dat soort sites uit de buurt te blijven
Heb ik ook een keer gehad en toen ook echt een veiling gewonnen.

Nadat ik bewijs had geleverd dat ik aangifte had gedaan, werd mij de schuld kwijtgeschonden.

Je moet er wel echt voorzichtig mee zijn, het zijn wel jouw bankgegevens enzo.
Jeetje, kan dat echt?

Ik ga denk ik meteen mijn account deleten, ik doe er toch niets meer mee.
Dankje voor de mededeling, net direct even mijn account gedeactiveerd en de gegevens veranderd in een nepaccount. Je moet de provider een mailtje sturen voor het deleten van de account. Daar vertrouw ik dan weer niet op
Ik kon mijn acount niet deleten, want het e-mailadres van toen is niet meer in gebruik.

Ik heb dus alles in onzin veranderd, dat zal ook genoeg zijn denk ik. Tip: bankrekening in buitenlands veranderen, dan kun je wel allemaal nullen invullen.
Mailtje sturen dat je je account wilt verwijderen. Ze zijn dit dan verplicht te doen.
Ik had ook nog een (oud) account wat ik al jaren niet gebruikt heb, dus dat heb ik voor de zekerheid ook maar even verwijderd. Kittepit: ik hoefde geen mailtje te sturen hoor, er was gewoon een optie om je account te verwijderen. Je krijgt dan wel nog een mailtje waarin je moet aanklikken dat je zeker weet dat je je account wilt verwijderen, dat wilde ik dan nog wel doen.
Ik heb ook afgemeld. In het begin geloofde ik er nog in, maar als je het even in de gaten houdt, dan zie je dat er heel veel fake accounts tussen zitten die de prijs opdrijven. En natuurlijk is het vast wel eens iemand gelukt om tegen een spotprijsje iets leuks te kopen, maar laat je niet beïnvloeden door dat soort 'succesverhalen'
Ik heb al een aantal keer dingen voor een spotprijsje gekocht hoor, paar keer musica kaarten, lekker uit eten etc.

En ik ben niet nep....
Vervelend voor je dat je slechte ervaringen hebt gehad.

Ik heb ook wel goede ervaringen met vakantieveilingen. Concertkaartjes, uit eten enz. en dat ging eigenlijk altijd goed. Heb regelmatig gewonnen met mooie bedieningen wat ondanks de 4 euro extra kosten nog steeds heel goedkoop was.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven