Vrekkentopic deel IX
donderdag 24 juli 2014 om 20:24
De een vrekt uit noodzaak, de ander om verspilling tegen te gaan en weer een ander gewoon voor de lol.
Wat jouw reden ook is, hier kun je tips met elkaar delen.
Hier vind je de oudere delen:
Deel I
Deel II
Deel III
Deel IV
Deel V
Deel VI
Deel VII
Deel VIII
Vrekwaardig eten
Wat jouw reden ook is, hier kun je tips met elkaar delen.
Hier vind je de oudere delen:
Deel I
Deel II
Deel III
Deel IV
Deel V
Deel VI
Deel VII
Deel VIII
Vrekwaardig eten
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
dinsdag 20 januari 2015 om 20:20
quote:Snoopy80 schreef op 08 januari 2015 @ 11:45:
Ik kreeg vanmorgen mail van Ziggo dat per 1 maart de abonnementstarieven met 2,55 per maand omhoog gaan. Dan zou ik dus 42,550 per maand gaan betalen...dan loont overstappen zeker. Ik zie wel dat Telfort 30 euro activatiekosten rekent, bij Tele2 zijn deze gratis.Gelijk heb je, maar let ook even op de kwaliteit. Over Tele2 doen veel klachten de ronde. Dan kun je beter voor Telfort gaan, die hebben vaak een betere kwaliteit en tja, dan betaal je éénmalig die 30 euro.
Ik kreeg vanmorgen mail van Ziggo dat per 1 maart de abonnementstarieven met 2,55 per maand omhoog gaan. Dan zou ik dus 42,550 per maand gaan betalen...dan loont overstappen zeker. Ik zie wel dat Telfort 30 euro activatiekosten rekent, bij Tele2 zijn deze gratis.Gelijk heb je, maar let ook even op de kwaliteit. Over Tele2 doen veel klachten de ronde. Dan kun je beter voor Telfort gaan, die hebben vaak een betere kwaliteit en tja, dan betaal je éénmalig die 30 euro.

dinsdag 20 januari 2015 om 20:52
Oh en ik vind net een aanbieding van Telfort waarbij je een maand abonnementskosten terug krijgt, dat kun je verrekenen met die 30 euro eenmalige kosten: Gratis monteur t.w.v. ¤70 + 1 maand abonnementskosten retour!
https://www.internetvergelijken.com/
Via www.breedbandwinkel.nl krijg je ook de eerste maand retour zie ik:
Alleen bij ons ontvangt u de eerste maand abonnementskosten van uw Telfort abonnement retour op uw bankrekening. Hiervoor dient u na oplevering van uw Telfort abonnement een kopie van uw eerste Telfort factuur naar ons te sturen. Meer informatie ontvangt u na uw bestelling.
https://www.internetvergelijken.com/
Via www.breedbandwinkel.nl krijg je ook de eerste maand retour zie ik:
Alleen bij ons ontvangt u de eerste maand abonnementskosten van uw Telfort abonnement retour op uw bankrekening. Hiervoor dient u na oplevering van uw Telfort abonnement een kopie van uw eerste Telfort factuur naar ons te sturen. Meer informatie ontvangt u na uw bestelling.
dinsdag 20 januari 2015 om 20:55
quote:Pil0u schreef op 20 januari 2015 @ 19:35:
https://www.kortingisleuk.nl/deenactie
http://www.kortingisleuk.nl/janlindersactieVandaar, betreffende winkels zitten niet in het zuiden dus had die aanbieding verder niet gecheckt:)
https://www.kortingisleuk.nl/deenactie
http://www.kortingisleuk.nl/janlindersactieVandaar, betreffende winkels zitten niet in het zuiden dus had die aanbieding verder niet gecheckt:)
dinsdag 20 januari 2015 om 21:02
Nogmaals
http://www.queensvis.nl/waardebon.aspx
En heb het geld snel terug gekregen!
http://www.queensvis.nl/waardebon.aspx
En heb het geld snel terug gekregen!
Prrrr, mauw miawwwww.

woensdag 21 januari 2015 om 10:21
quote:gordijn87 schreef op 20 januari 2015 @ 20:55:
[...]
Vandaar, betreffende winkels zitten niet in het zuiden dus had die aanbieding verder niet gecheckt:)De Jan Linders zit alleen maar in het zuiden (vanaf Arnhem/Nijmegen tot in onder in Limburg) , de lijfspreuk van de JL is zelfs "voordeel van het zuiden".
[...]
Vandaar, betreffende winkels zitten niet in het zuiden dus had die aanbieding verder niet gecheckt:)De Jan Linders zit alleen maar in het zuiden (vanaf Arnhem/Nijmegen tot in onder in Limburg) , de lijfspreuk van de JL is zelfs "voordeel van het zuiden".
woensdag 21 januari 2015 om 22:12
Ik werk zelf bij de Albert Heijn!
Ze werken hier met koopzegels, het is veel werk en ook een kleine investering. Maar het resultaat is goed!
Je betaald ¤0,10 per zegel, bij 26 euro aan boodschappen kun je 26 zegels er bij kopen, het totaalbedrag is dan 28,60.
Na 490! zegels is deze kaart vol, als je deze inlevert krijg je 52 euro terug.
Het is maar 3 euro wat je krijgt, maar als je af en toe een aantal euro meer betaald merk je daar zelf niet zoveel van!
Ze werken hier met koopzegels, het is veel werk en ook een kleine investering. Maar het resultaat is goed!
Je betaald ¤0,10 per zegel, bij 26 euro aan boodschappen kun je 26 zegels er bij kopen, het totaalbedrag is dan 28,60.
Het is maar 3 euro wat je krijgt, maar als je af en toe een aantal euro meer betaald merk je daar zelf niet zoveel van!
donderdag 22 januari 2015 om 01:53
quote:Greyli schreef op 22 januari 2015 @ 00:10:
Woehoe vandaag energie omgezet in de Media Markt. Overgestapt naar Essent, staal hetzelfde als bij mijn huidige energie leverancier, maar kreeg er 225 euro aan waardebonnen voor de media markt voor... jeeej
Dat ze dit nog steeds doen. Een van mijn grote ergenissen aan de Media Markt. Dit doen ze al paar jaar. Met hun zogenaamde aanbieding ( ok je ¤225 aan bonnen is wel mooi, maar hoe lang zit je vast?).
Al twee keer discussie gehad. 1x met de man essent die mij niet wilde geloven dat ik zoveel minder betaalde. Hij was erg opdringerig en ik moest maar naar huis gaan om papieren te halen want dat kon echt niet. Euh 1. Ik moet niks. 2. Ik woon in een andere stad verderop en 3. Ja zeker kan dat essent is duur.
Tweede keer was paar maand later. Weer wat gekocht via een verkoper en toen moesten we ook naar de essent man. Dus ik zei dat ik dat niet ging doen.
Ja maar mevrouw, speciale aanbieding wilt u geen geld besparen.
Ik: jawel daarom ga ik ook niet.
Verkoper: nou zelf weten hoor als u liever te veel betaald.
Toen heb ik m gezegd dat hij dan maar zelf naar de essent man moest gaan.
Woehoe vandaag energie omgezet in de Media Markt. Overgestapt naar Essent, staal hetzelfde als bij mijn huidige energie leverancier, maar kreeg er 225 euro aan waardebonnen voor de media markt voor... jeeej
Dat ze dit nog steeds doen. Een van mijn grote ergenissen aan de Media Markt. Dit doen ze al paar jaar. Met hun zogenaamde aanbieding ( ok je ¤225 aan bonnen is wel mooi, maar hoe lang zit je vast?).
Al twee keer discussie gehad. 1x met de man essent die mij niet wilde geloven dat ik zoveel minder betaalde. Hij was erg opdringerig en ik moest maar naar huis gaan om papieren te halen want dat kon echt niet. Euh 1. Ik moet niks. 2. Ik woon in een andere stad verderop en 3. Ja zeker kan dat essent is duur.
Tweede keer was paar maand later. Weer wat gekocht via een verkoper en toen moesten we ook naar de essent man. Dus ik zei dat ik dat niet ging doen.
Ja maar mevrouw, speciale aanbieding wilt u geen geld besparen.
Ik: jawel daarom ga ik ook niet.
Verkoper: nou zelf weten hoor als u liever te veel betaald.
Toen heb ik m gezegd dat hij dan maar zelf naar de essent man moest gaan.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.

donderdag 22 januari 2015 om 07:40
quote:Rhysue schreef op 21 januari 2015 @ 22:12:
Ga ik ook doen. Ik zal vandaag een boekje ophalen. En mijn eerste zegeltjes.
En dan moet ik mijzelf aanleren "ja" te zeggen als de caissière vraagt of ik zegeltjes wil. Na mijn hele leven "nee" te hebben gezegd. Dat zit er zo ingebakken...
Ga ik ook doen. Ik zal vandaag een boekje ophalen. En mijn eerste zegeltjes.
En dan moet ik mijzelf aanleren "ja" te zeggen als de caissière vraagt of ik zegeltjes wil. Na mijn hele leven "nee" te hebben gezegd. Dat zit er zo ingebakken...
donderdag 22 januari 2015 om 09:03
als je meeste boodschappen bij AH doet kun je beter voor een vol boekje sparen. Heb je dus 49 euro betaad en krijgje 52 euro terug. rentepercentage van zo'n 6%. Dat krijg je niet op de bank. Heb hier een keer gelezen dat je op zegels van andere supermarkten meer rendement ( )maakt, maar die zitten niet bij ons (plusgeloof ik, die spaart mijn moeder dan weer en dat zijn ook kleinere kaarten).
en als je zegels spaart, jezelf aanleren om ze meteen in te plakken en niet rond te laten slingeren (dan raken ze kwijt).
en als je zegels spaart, jezelf aanleren om ze meteen in te plakken en niet rond te laten slingeren (dan raken ze kwijt).
donderdag 22 januari 2015 om 09:05
mijn vriend neemt dingen van mij over (jeyyh). Vorige week holy soda gekocht bij appie. Was 1+1 gratis en voor eentje ookgta ingediend, dus alletwee gratis (geen idee of het lekker is, maar zo wil ik het wel proberen) en gister kwam hij thuis met 3 pakken toiletpapier van Kruidvat voor 5 euro (die koop ik altijd als die aanbieding er is)

zaterdag 24 januari 2015 om 15:11
zaterdag 24 januari 2015 om 15:18
zaterdag 24 januari 2015 om 15:59
Beste mensen,
Hier een noodgedwongen nieuwe vrek. Wat heb ik de laatste tijd gedaan?
Overgestapt van autoverzekering en van allrisk naar WA + (162 euro op jaarbasis bespaard, heel bewust met energie omgegaan (van 72 euro per twee maand, naar 61 euro per twee maand), mijn verzekeringenpakket behoorlijk uitgedund (scheelt 145 euro per jaar). Heel kritisch geweest op mijn zorgverzekering (van 150 naar 138 euro per maand, ben helaas chronisch ziek). Abonnement op de bieb genomen ipv tijdschriften en boeken kopen (scheelt in mijn geval 150 euro per jaar) . Ik heb nu alleen nog maar de noodzakelijke verzekeringen: autoverzekering, inboedel en aansprakelijkheidsverzekering, zorgverzekering en rechtsbijstand alleen werk en inkomen (om er een conflict dreigt). Voor de rest spaar ik wel. En mocht ik een keer juridische bijstand nodig hebben dan ga ik naar een rechtswinkel want zoveel verdien ik niet meer.
Hier een noodgedwongen nieuwe vrek. Wat heb ik de laatste tijd gedaan?
Overgestapt van autoverzekering en van allrisk naar WA + (162 euro op jaarbasis bespaard, heel bewust met energie omgegaan (van 72 euro per twee maand, naar 61 euro per twee maand), mijn verzekeringenpakket behoorlijk uitgedund (scheelt 145 euro per jaar). Heel kritisch geweest op mijn zorgverzekering (van 150 naar 138 euro per maand, ben helaas chronisch ziek). Abonnement op de bieb genomen ipv tijdschriften en boeken kopen (scheelt in mijn geval 150 euro per jaar) . Ik heb nu alleen nog maar de noodzakelijke verzekeringen: autoverzekering, inboedel en aansprakelijkheidsverzekering, zorgverzekering en rechtsbijstand alleen werk en inkomen (om er een conflict dreigt). Voor de rest spaar ik wel. En mocht ik een keer juridische bijstand nodig hebben dan ga ik naar een rechtswinkel want zoveel verdien ik niet meer.

zaterdag 24 januari 2015 om 16:24
Ah, mijn auto is nog wel meer waard.
Dat is de reden dat ik all risk verzekerd blijf nl. (alhoewel ik mijn auto zou kunnen vervangen als het moet)
Ik heb inmiddels zoveel no-claim korting dat mijn maandpremie heel goed te doen is en ik liever nu iets meer betaal dan bij pech een hele auto te moeten vervangen.
Dat is de reden dat ik all risk verzekerd blijf nl. (alhoewel ik mijn auto zou kunnen vervangen als het moet)
Ik heb inmiddels zoveel no-claim korting dat mijn maandpremie heel goed te doen is en ik liever nu iets meer betaal dan bij pech een hele auto te moeten vervangen.