Geld & Recht alle pijlers

Vrekkentopic - Deel V

23-02-2012 10:09 3026 berichten

En het vrekken gaat door!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Vrekwaardig eten

Alle reacties Link kopieren
Aah snoesje, dat is zuur. Wat vervelend, zo zonde. Ben bang dat je die niet meer terug krijgt. Bah snap niet dat mensen niet van elkaars spullen af kunnen blijven.
Ik had voor 10 euro een wii spel verkocht via marktplaats. Vanavond kwam ze hem halen maar ze had alleen een briefje van 20 euro. Ik had maar 7 euro terug en dat vond ze ook prima. Toch even 13 euro verdiend dus. Mooi meegenomen.

Had trouwens voor 1 april (dankzij iemand van dit topic waarvoor mijn dank) zorgtoeslag 2011 aangevraagd. Toch 10 euro per maand dus 120 euro. Fijn!
Gratis proefverpakking kattenvoer
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Snoesje, wat balen van de fiets zeg, was hij verzekerd? Anders kan je het altijd nog proberen hè

Ik heb lekker gevrekt zeg:

Er was een dubbele korting op tampax ( vind deze het beste zitten ) dus ik haal 4 pakjes voor samen ¤12,24. Ging er ¤8 af dus had ik voor ¤1,06 per pak aan tampax

Ik had nog een GTA van Axe shampoo, had er nog eens ¤1,76 korting op!

Was best trots op mezelf :P

Ben benieuwd wanneer ze toekomen, de GTA want moet van oralB en dove nog krijgen. Ga alvast deze opschrijven want anders weet ik niet meer precies welke ik wanneer heb gekocht

Spaart er iemand hier pickwick punten? Er staat dat het alleen voor inwoners van NL geldt, nu woon ik in België maar vragen ze echt je adres of moet je ze gewoon inleveren in een NLse winkel? Als er een adres nodig is, wil ik ze gerust opsturen voor de spaarders hier
quote:lydiam1 schreef op 06 april 2012 @ 10:44:

Ik zou ook heeeel graag wat c1000 zegels hebben, dus wie ze nog over heeft, of italie meisje? Ik zou er erg blij mee zijn!

ik heb 3 zegels voor je. maar volgende week komt er nog 1 bij

je kunt mij mailen op strandje@live.nl
Vandaag met de kruidvat kaart 1+1 kaartje gratis bij avifaona, sealife, speelstad oranje plopsa coo.

Te boeken voor data tot eind juni
quote:Armaris schreef op 07 april 2012 @ 02:20:

Snoesje, wat balen van de fiets zeg, was hij verzekerd? Anders kan je het altijd nog proberen hè

Als hij niet op slot stond, is hij (terecht) niet verzekerd. Ook moet je dan 2 sleutels overleggen, waarvan 1 met overduidelijke gebruikssporen (dus 1 gebruikt sleuteltje en 1 reservesleutel).
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik heb de gourmet-proefverpakking net aangevraagd, hoop dat ik de zalm krijg.

Rund eten ze hier niet omdat 1 van de 2 er niet tegen kan, anders krijgt mijn moeder hm.

De kruidvat-dagje uit actie ga ik eens bekijken, rond die tijd heb ik mijn zomervakantie gepland staan .

Zometeen samen met mn vader en broertje mijn auto eens aanpakken.. ik heb de bestuurderskant kennis laten maken met de vangrail van een afrit .

Resultaat: een grote kras, waarschijnlijk niet diep. En wat beschadigingen die misschien wel zichtbaar blijven.. najah niets aan te doen.

Zelf ben ik alleen goed geschrokken dus dat is al heel veel waard.
HM, gelijk heb je. Ik laat zelf mijn fiets nooit verzekeren, is ook maar een barrel van ¤50. Niemand wilt die Alsnog heel erg balen! Zeker elektrische fietsen, die zijn duuuuur!

Noa - lynn, dat is schrikken zeg, gelukkig heb je zelf niets.

Zijn je vader en broertje bekend met auto's? Ik heb geluk dat mijn vader in de carrosserie werk(te) en er dus heel wat van weet.

Zo zijn al veel krasjes weggepoetst

Dankzij jullie tips heb ik ook de paaspuzzel van MM ingevuld! Had het nog niet eens in de gaten, en het antwoord was hetzelfde ondanks ik in België woon

Zo maar even langs de boekhandel, mijn boek is binnen welke ik (uiteraard) ga betalen met de boekenbon ik kreeg voor mijn verjaardag
quote:ayla2 schreef op 06 april 2012 @ 10:42:

er was hier laatst iemand met allemaal bloemzaadjes. Nu heb ik al even heel snel gekeken of ik die post weer kan vinden, maar nee.... weet iemand nog wie dat was? En als er nog vergeetmenietzaadjes zijn, mag ik dan mailen??

Hoi Ayla,

Dat was ik.

Helaas zijn de vergeetmenietjes allemaal weg

Groetjes!
Mijn vader vroeg meteen of het een diepe kras is, volgens een buurman is het goed weg te poetsen met een paar zichtbare beschadigingen.

Mijn vader is wel bekend daarin en we hebben allebei mensen uit de autobranche in de buurt wonen .

Desnoods kan ik de (allrisk) verzekering aanspreken, maar we gaan eerst zelf kijken.

Mijn moeder moest wel even op mij inpraten dat het uiteindelijk maar een auto is en dus vervangbaar.. maar had er best wel buikpijn van.

Nu aanpakken wat er aan te pakken valt.
Hier moet ook gevrekt worden. Nu ben ik van mezelf al best een zuinig type (folders uitpluizen enzo) maar aangezien mijn inkomen flink is gekelderd is het nu ook de bedoeling dat ik twee telefoons op MP ga zetten en spullen ga verkopen op Koninginnedag.
Poes wordt weer verwend.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Fame schreef op 07 april 2012 @ 12:01:

Poes wordt weer verwend.

He, da's op een andere pijler hoor!

quote:frizzy schreef op 07 april 2012 @ 11:59:

Hier moet ook gevrekt worden. Nu ben ik van mezelf al best een zuinig type (folders uitpluizen enzo) maar aangezien mijn inkomen flink is gekelderd is het nu ook de bedoeling dat ik twee telefoons op MP ga zetten en spullen ga verkopen op Koninginnedag.Ik heb laatst mijn telefoon op MP gezet en er het dubbele voor gekregen als wat mijn vraagprijs was! Was echt zo blij!
De spullen uit de Buzzerbox vielen hier zwaar tegen. Het zijn producten die wij nooit gebruiken: vochtig toiletpapierdoekjes, vier ballen om het toilet schoon te maken (doen wij gewoon met bleek) zo'n spuitbus, de Libelle, pedaalemmerzakken (die gaan mee in de auto op reis) en een doekje waarbij de kleuren niet gaan doorlopen in de was (gebeurt hier nooit)

Kortom, bestel hem niet!
quote:lamystere schreef op 07 april 2012 @ 12:18:

De spullen uit de Buzzerbox vielen hier zwaar tegen. Het zijn producten die wij nooit gebruiken: vochtig toiletpapierdoekjes, vier ballen om het toilet schoon te maken (doen wij gewoon met bleek) zo'n spuitbus, de Libelle, pedaalemmerzakken (die gaan mee in de auto op reis) en een doekje waarbij de kleuren niet gaan doorlopen in de was (gebeurt hier nooit)

Kortom, bestel hem niet!Serieus? Dat vermoeden had ik, dat ik opgescheept zou worden met spullen die ik toch niet gebruik. Verder koop ik de meeste van mijn schoonmaakspullen in de 2 halen 1 betalen aanbieding. Dus had bedacht dat ik zo waarschijnlijk net zo duur uit zou zijn als met een buzzerbox. Maar ja, toen was ie uitverkocht en kreeg ik spijt. Had het gevoel hét product van het jaar te zijn misgelopen. Dus niet, dank voor je bericht.
Chrissly, graag gedaan!

De Yunomipaketten zijn gratis en veel beter.
quote:Armaris schreef op 07 april 2012 @ 02:20:

Spaart er iemand hier pickwick punten? Er staat dat het alleen voor inwoners van NL geldt, nu woon ik in België maar vragen ze echt je adres of moet je ze gewoon inleveren in een NLse winkel? Als er een adres nodig is, wil ik ze gerust opsturen voor de spaarders hier

Ik spaar deze punten en lever ze in bij de winkel als ik er genoeg heb (b.v. voor een gratis pak koffie of iets anders leuks). Ze vragen dan je postcode als je de punten inlevert, meer is het niet. Niet precies je naam en adres enzo. Dus ik denk dat het geen probleem is om een Belgische postcode op te geven.

Bedankt jas voor de tip voor het Gourmet kattenvoer, heb een zakje besteld.
Ik las net een tip in het AD: Gebruik voor rozenstruiken bananenschillen als mest, daar gedijen ze heel goed op.

Ik heb ook de Gourmet besteld, dank voor de tip!
quote:Artemis schreef op 07 april 2012 @ 12:12:

[...]

Ik heb laatst mijn telefoon op MP gezet en er het dubbele voor gekregen als wat mijn vraagprijs was! Was echt zo blij!Oh wat goed! Heb je met bieden gedaan? Of hoe...?
quote:frizzy schreef op 07 april 2012 @ 12:49:

[...]

Oh wat goed! Heb je met bieden gedaan? Of hoe...?

Ik heb het met de optie Bieden gedaan; ik heb hem op MP gezet vanaf 50 euro en uiteindelijk is hij voor 100 euro dus verkocht. Was een oude smartphone.

Een vriendin had ook wel echt een kickass advertentie voor me geschreven hoor.
Hebben jullie ervaring met cadeaubonnen (boekenbon/prenatalkaart/vvv-cheque) te kopen via bijvoorbeeld kadobonnenplaza enzo? Ik zou het weleens willen proberen, maar ben bang om opgelicht te worden... O, en voor de duidelijkheid: op die sites kun je dus bonnen kopen die zij van particulieren opgekocht hebben, waardoor je ze voor bijvoorbeeld 10 a 20 % onder de waarde die ze vertegenwoordigen kan kopen.
quote:Artemis schreef op 07 april 2012 @ 12:11:

[...]

He, da's op een andere pijler hoor!

Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
quote:Artemis schreef op 07 april 2012 @ 13:00:

[...]

Ik heb het met de optie Bieden gedaan; ik heb hem op MP gezet vanaf 50 euro en uiteindelijk is hij voor 100 euro dus verkocht. Was een oude smartphone.

Een vriendin had ook wel echt een kickass advertentie voor me geschreven hoor.Ja ik heb ook een oude smartphone en een vrij nieuwe BlackBerry. Heb je toevallig tips voor die advertentie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven