Geld & Recht alle pijlers

Vrekkentopic - Deel V

23-02-2012 10:09 3026 berichten

En het vrekken gaat door!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Vrekwaardig eten

Alle reacties Link kopieren
quote:italie_meisje schreef op 15 april 2012 @ 19:39:

he flashy mag ik vragen waar je die hebt gekocht? ik zoek nog een nieuwe en das niet duurVia een online sale, als je mij even mailt op flashy@live.nl dan stuur ik je de link, het is er alleen vandaag nog.
Sweetfirefly: Ik heb hem toevallig 1 minuut geleden uitgeprint en ik heb geen boom. Ik heb gewoon een groot kader (half a-4) met de coupon er in. Heb het overigens wel in zwart/wit uitgeprint.

Wat ik wel gek vind is dat er geen kassabon bij hoeft. Schijnbaar is de streepjescode genoeg...
quote:hiltje schreef op 15 april 2012 @ 21:20:

Ik ben gisterochtend nog bij de Trekpleister die gratis dagcreme gaan halen (tegen inleveren van een leeg potje). Prima creme zo te zien, met beschermingsfactor 30. Normaal ruim 15,- dus echt een leuk gratis cadeautje.

Nu heb ik twee goede potten op voorraad. Voelt altijd lekker, voorraad hebben.

Inderdaad, heb ik ook gehaald, en vind dat ook fijn, om voorraad te hebben.

En bedankt voor de tip over page Mugske, ga ik ook even doen!
http://nl.dove.com/mencare/index.html

Probeer gratis Dove Men + Care Fresh Awake shower 250ml of 400ml. Koop voor 18 juni 2012 een fles Dove Men + Care Fresh Awake en je krijgt het aankoopbedrag teruggestort op je (bank)rekening. Vergeet niet de kassabon te bewaren.
Ik kreeg ook een boom er doorheen (2 pagina's over elkaar geprint zeg maar), dus ik heb het formulier maar gekopieerd naar paint en toen uitgeprint, dat ging wel...

Gaat over de page actie trouwens.
Ik weet niet of die actie er nu nog is, maar van die Dove Men+ Care was vorige week een actie bij Etos van 2+1 gratis. Wanneer je die koopt en je vraagt met de gta je geld terug dan heb je dus in feite 3 voor de prijs van 1. Dus ik zou zeker even kijken of die actie er nog is bij Etos of, of er misschien ergens anders een Dove 1+1 gratis actie is ofzo.
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 15 april 2012 @ 22:32:

ik denk dat het is s22svlbjv

'Deze code is al eens gebruikt door iemand anders'...

En dat vind ik zo ontzettend flauw dan he? Sowieso, om het niet even te melden dat er een code wordt gepakt..

Maar Ibi, toch bedankt voor het aanbod.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
flashy je hebt mail.
quote:lydiam1 schreef op 16 april 2012 @ 09:55:

Ik kreeg ook een boom er doorheen (2 pagina's over elkaar geprint zeg maar), dus ik heb het formulier maar gekopieerd naar paint en toen uitgeprint, dat ging wel...

Gaat over de page actie trouwens.

zo kan het ook.

ik zat te denken om anders mijn gegevens er nogmaals onder te zetten.

niet zo slim trouwens van die mensen bij page.
bij de page actie heb ik eerst mijn gegevens ingevuld en dan de bon uitgeprint (zwart-wit). Kreeg inderdaad een boom door mijn gegevens. Was nog vaag leesbaar, dus ik heb met pen nog maar een keer mijn gegevens ernaast geschreven.

Kassabon is niet nodig, dat je een uitgeknipte streepjescode hebt, is wel bewijs genoeg dat je een pak gekocht hebt.

mi-jo: dove actie bij etos is vorige week afgelopen (heb hem zaterdag nog even snel op de fiets gehaald).

zaterdag ook nog laminaat gehaald bij de gamma, met 20% korting en coupon voor 1 euro korting van de vorige keer ook meteen mee ingeleverd. Toch weer een besparing van meer dan 40 euro. (wel spierpijn van het sjouwen )
quote:sweetfirefly schreef op 16 april 2012 @ 08:56:

Als ik de coupon van het gratis pak Page uitprint staat er bij mij een grote groene boom dwars over de tekst . Hebben jullie dit ook?

Nee? Hij print prima uit. Heb je alle gegevens wel ingevuld?

Vind het ergens wel hilarisch :P Grote boom erover (Page Vriendenboom)
quote:himalaya schreef op 16 april 2012 @ 09:59:

'Deze code is al eens gebruikt door iemand anders'...Is er niet misschien nog 1 letter/cijfer anders? Ik had het een tijd geleden met een G die een 9 moest zijn ofzo iets...
Ik kreeg er ook een boom dwars doorheen.. niet zo handig. Ik heb 'em dus nog een keer via paint uitgeprint en nu is het wel goed.quote:Mugske schreef op 16 april 2012 @ 10:10:

bij de page actie heb ik eerst mijn gegevens ingevuld en dan de bon uitgeprint (zwart-wit). Kreeg inderdaad een boom door mijn gegevens. Was nog vaag leesbaar, dus ik heb met pen nog maar een keer mijn gegevens ernaast geschreven.

Kassabon is niet nodig, dat je een uitgeknipte streepjescode hebt, is wel bewijs genoeg dat je een pak gekocht hebt.

mi-jo: dove actie bij etos is vorige week afgelopen (heb hem zaterdag nog even snel op de fiets gehaald).

zaterdag ook nog laminaat gehaald bij de gamma, met 20% korting en coupon voor 1 euro korting van de vorige keer ook meteen mee ingeleverd. Toch weer een besparing van meer dan 40 euro. (wel spierpijn van het sjouwen )Jammer. Dan wacht ik gewoon even totdat er ergens een 1+1 actie o.i.d. komt.
quote:Janna_ schreef op 16 april 2012 @ 10:31:

[...]

Is er niet misschien nog 1 letter/cijfer anders? Ik had het een tijd geleden met een G die een 9 moest zijn ofzo iets...

Nee, ik heb het gisteren geprobeerd me de code die Ibi toen gaf, en toen kreeg ik de melding dat de code niet bestond (oid). Nu was het dus wél de goede code, maar al gebruikt door een sneu persoon.

Dat hij/zij er maar ontzettend gelukkig van wordt.
bedankt flashy.

heb nu straks een mooie nieuwe portemonee.

ik had namelijk een nieuwe zomerjas gekocht en ja hoor, de jaszakken te klein voor mijn portemonee.

maar ja ik heb dan ook een giga gevaarte ( vriend maakt soms wel eens de grap dat ik geen tas nodig heb alles past wel in de portemonee).

nu een kleinere besteld die er wel in past :D
Ik heb ook een redelijk grote portomonee en in kleine tasjes past dat niet in het portomoneevakje, dan ligt ie dus gewoon in de tas en dat vind ik niet prettig.
Even een tip voor de Page actie. Er staat op de bon dat je een vergoeding krijgt van ¤ 2,99. Wanneer je het pak wc papier bij de Jumbo haalt betaal je ¤ 2,85, dus verdien je er ook nog eens 14 cent aan.
Lensway heeft weer de actie voor een gratis bril:

https://www.facebook.com/LensWayNl/app_11007063052

Het is weer zo ver ,de nieuwe facebook actie gaat van start !!! Klik op bovenstaande link voor de instructies ! Iedereen veel succes.
Ik heb die een keer gewonnen, en 15 euro bijbetaald. Heb die bril nu als reserve.
Bij Action hebben ze deze week kadosetjes kneipp huid-, massage- en badolie voor drie euro en centen. leuk als kadotip misschien.

Verder hebben ze weer de glazen flessen carvan cevitam voor 0.90 cent, niet duur!
Lieve mensen,

Ik lees al tijden mee in dit fantastische topic en nu vond ik het tijd om dit jullie te laten weten.

Doordat ik aan het afstuderen ben en door een anatomisch probleem op dit moment niet kan werken (ik word binnenkort geopereerd en hoop daarna een grotemensenbaan te vinden) ben ik ook aan het 'Vrekken'. Ik woon samen met mijn vriend en hij werkt wel. Ik doe de boodschappen en probeer voor minder dan 60 euro per week rond te komen en dat lukt aardig.

Ik doe veel mee met GTA's, the Insiders, Euroclix en ik ben actief met veel verschillende prijsvragen. (loont zeker, toevallig deze week zes potjes nagellak van KOH gewonnen á 14,95 euro per stuk!)

Boodschappen doe ik bij de Lidl en bij de Real in Duitsland. Ik woon dicht bij de grens en mijn ouders gaan zeker eens per week voor de grote boodschappen naar Duitsland en ja, dát loont! Verzorgingsproducten, wasmiddel, alcohol en vlees is echt een stuk goedkoper daar. Ik rij met mijn ouders mee, dus dat scheelt ook nog aanzienlijk ;)

Dit zal allemaal wel bekend zijn bij jullie, maar zo een kleine indruk van mijn besparingen.

Ik hoop van jullie te kunnen leren en het besparen op onzindingen vol te kunnen blijven houden!
Verdorrie wat achterbaks. Sorry ik moet er echt even over nadenken of ik zin heb om telkens een code te mailen naar iemand vind het zo via het forum veel fijner. Echt jammer dit gewoon melden is wel het minste wat iemand kan doen lijkt me
Net bij de Kruidvat een verpakking met 6 pakken Libresse inlegkruisjes a 32 stuks per verpakking gehaald, met gratis Rimmel Lipgloss, voor 6,75 ¤ Zal vast goedkoper kunnen maar ik vind Libresse een prettig merk. Er zaten ook nog twee kortingsbonnen voor Rimmelproducten bij maar die waren maar geldig tot feb. 2012.. Helaas.

De Dove men van de GTA was in de aanbieding met 35 % korting voor 3,25 ¤

En heb een aantal van de make-upjes die ik zaterdag gekocht heb teruggebracht, kreeg gewoon mijn geld terug. Viel weer mee.

Had vandaag ook de Conimex GTA terug op mijn rekening.
Mail van Douglas:

Deze week bij Douglas de Spring for your Skin Recycle Actie! In ruil voor een lege huidverzorgingsverpakking krijgt u een GRATIS XS reiniging van het merk XL.xs!
quote:mi-jo schreef op 15 april 2012 @ 11:46:

Ik kwam net dit berichtje tegen op een blog:

'Vandaag zag ik bij de Jumbo een display met Ambi Pur Air Effects staan. En daarbij zat een coupon waarmee je het gratis kan proberen. Het geld wordt terug gestort op je rekening (wel even de kassabon meenemen!). Ik heb zelf een fles "ochtend dauw" meegenomen. Ruikt lekker en gelukkig niet te overheersend. Het is trouwens wel een actie specifiek bij de Jumbo (staat ook op de coupon), maar wie weet volgen er nog andere winkels.'

Heeft iemand deze actie bij Jumbo gezien? Ik kon hier niks vinden, maar dat kan ook aan mij liggen.

*breekt even in* Hier al gezien bij de Jumbo en opgestuurt.

Net ook even Page ingevuld, dus die gaan we binnenkort ook halen. Bedankt voor de tip!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven