Geld & Recht alle pijlers

Vrekkentopic - Deel V

23-02-2012 10:09 3026 berichten

En het vrekken gaat door!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Vrekwaardig eten

Alle reacties Link kopieren
Vanavond eventjes mijn kweekkasje van de xenos in gebruik genomen en iets van 6 soorten zaadjes gezaaid.

Ook op mijn gedeelte van mijn ouders moestuin heb ik weer plantjes uitgezaaid, zo ook 'witte aardbei'.

Geen idee of het lekker is, ga ik gewoon proberen .

De gewone aardbei heb ik nog even hier in huis staan, wilde die ook in mijn moestuin zetten maar om dat in de stromende regen te doen vond ik ietsje te .
quote:Blink2 schreef op 21 april 2012 @ 18:26:

Weet niet of het al genoemd is, maar bij H&M 20% korting op de gehele collectie excl. sale: 9767

En met code 1304 5 euro korting!

(Je kunt 2 codes samen gebruiken, min. bestelwaarde is 7 euro na korting voor verzendkosten)
zijn die h&m codes ook bruikbaar bij home spulletjes?
quote:nilufer schreef op 21 april 2012 @ 21:42:

zijn die h&m codes ook bruikbaar bij home spulletjes?

Gewoon proberen..

Vaak zie je in de winkelwagen wel waar de korting af gaat.
Gisteren bij de Lidl afbak broodjes gekocht. Zak van tien stuks verpakt, thuis zie ik dat er dertien stuks in zitten!

Een aangename verrassing!
Gratis kaart bij kaartje2go

Viva914
Hebben jullie allemaal al bericht ontvangen van het Kiala punt om het Yunomi pakket af te halen?

Ik heb wel bericht ontvangen maar mijn moeder (die bij hetzelfde punt zit) nog niet. Zou ik al contact op moeten nemen met Yunomi daarvoor?
quote:noa_lynn schreef op 21 april 2012 @ 21:22:

Vanavond eventjes mijn kweekkasje van de xenos in gebruik genomen en iets van 6 soorten zaadjes gezaaid.

Ook op mijn gedeelte van mijn ouders moestuin heb ik weer plantjes uitgezaaid, zo ook 'witte aardbei'.

Geen idee of het lekker is, ga ik gewoon proberen .

De gewone aardbei heb ik nog even hier in huis staan, wilde die ook in mijn moestuin zetten maar om dat in de stromende regen te doen vond ik ietsje te .

Die witte aardbeien zijn prima, vrijwel hetzelfde als de rode. Met het hele grote voordeel dat ze ook vrij veel schaduw kunnen hebben, omdat ze niet rood hoeven te rijpen én de vogels blijven er af. Dus eet smakelijk straks ;)

Mmm, hoewel, als je ze gezaaid hebt, pas volgend jaar :P
Ik heb helaas nog niets gehoord van Yunomi.... zit daar altijd zoveel verschil in?
quote:zazu_ schreef op 21 april 2012 @ 23:19:

[...]

Die witte aardbeien zijn prima, vrijwel hetzelfde als de rode. Met het hele grote voordeel dat ze ook vrij veel schaduw kunnen hebben, omdat ze niet rood hoeven te rijpen én de vogels blijven er af. Dus eet smakelijk straks ;)

Mmm, hoewel, als je ze gezaaid hebt, pas volgend jaar :P

De witte aardbeitjes zijn nu van die kleine plantjes zoals je ze in een tuincentrum (of bij een kweker) koopt.

De rode aardbeitjes heb ik gekocht als stekjes in zo'n zak en die geven nu witte bloemetjes.

Dankjewel voor de tip!
Ik heb ook nog niets gehoord van yunomi/kiala, andere keren wel maar ook vaak later dan anderen.

Ik heb alleen niet zelf mijn kialapunt aangegeven omdat diegene die ze standaard kiezen de dichtbijzijnde is en ik er sowieso speciaal voor moet rijden.
Het nieuwe kwartaalpakket van Yunomi wordt verstuurd in juli/augustus, misschien dat dit kwartaalpakket verstuurd wordt in april/mei?

Ik heb al wel Kialapunt door moeten geven, maar verder ook nog geen bericht.. Ik had trouwens op 1 april ook net alle 500 punten binnen, haha.

Zou het wel jammer vinden als er te weinig pakketten zijn voor alle aanmeldingen.
Ik had vlak na het starten mijn 500 punten binnen, maar dat maakt volgens mij voor het verzenden heel weinig uit.

Vorige keer ook ruim van te voren alle punten en hoorde tot de laatsten die het pakket kregen na een hoop klachtenmailtjes aan Yunomi.

We zullen zien .

Nu maar even mijn advertenties op marktplaats aant vernieuwen, ergens heb ik gelezen dat de meeste mensen op zaterdag en zondag op MP gaan zoeken dus dat dat het beste moment is om de advertenties te plaatsen.
yunomi pakketten worden niet allemaal tegelijk verzonden. Er zit dus soms een tijd tussen de afhaalberichten. Ik heb vrijdag bericht gekregen en hem gister opgehaald.

In bericht waarin je kiala punt kon kiezen stond dat paketten eidn april zullen worden verstuurd en april is nog niet afgelopen.

Dacht dat er vaatwastabletten in zouden zitten, maar het zijn van die dingen om je vaatwasser mee te reinigen. misschien handig om mijn vaatwasser een keer te reinigen
Ik heb nog nooit het mailtje gehad om mijn kiala punt te kiezen? Die had ik dus al wel gehad moeten hebben?
@Blink, die mail om je kialapunt te kiezen moet je al voor 10 april gehad hebben.
Ik heb wel de mail gehad om een kialapunt uit te kiezen, maar nog niet op het op te halen.
Geen mail gehad nog van Yunomi, ik wacht geduldig af. Zit voor het nieuwe kwartaal alweer op 325 375 punten ofzo, helemaal fijn.
Optimel code. Geen zin om te mailen maar ajb laat even weten als je hem gebruikt: r9mh2tmtt
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 22 april 2012 @ 16:46:

Optimel code. Geen zin om te mailen maar ajb laat even weten als je hem gebruikt: r9mh2tmttcode is al gebruikt door iemand anders
Nu alweer, pfff. Steeds he, met die optimelcodes....

Nog een tip, als je met een scheermesje scheert, ipv te scheren en dan 'door de lucht' terug omhoog te gaan en weer te scheren, over je huid terug omhoog te gaan. Dan blijft je mesje scherper, doordat er geen 'braampjes' op komen. Staan zelfs filmpjes over op youtube.... Je mesje gaat dus een stuk langer mee.
quote:zeester65 schreef op 22 april 2012 @ 18:12:

[...]

code is al gebruikt door iemand andersZo ontzettend flauw. Om het zacht uit te drukken. Wees dan zo eerlijk om even te melden dat je hem hebt.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
grrr echt he vind dit niet normaal. Iedereen mag het gebruiken vraag is alleen of ze het willen laten weten.

Ik ga het anders doen de eerste die hier neer zet ze voortaan te willen hebben kan haar mail neerzetten. Dan zal ik ze voortaan naar 1 persoon mailen.

Sorry ik gun het wisselende mensen maar alleen mensen die dit melden. Dus als er een (regelmatige hier schrijvende) persoon is die ze voortaan per mail wil ontvangen zet het hier maar neer.
O, Ieb, ik zou wel graag een code willen hebben.

Flauw dat men het niet meldt. Dat is wel het minste. Vermoed niet dat het mensen zijn die hier schrijven. Meelezers misschien of gewoon Google-zoekers denk ik.
Gratis dagcreme: klik

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven