Geld & Recht alle pijlers

Wat heb je jezelf gegund? deel 2

06-03-2021 17:47 2796 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier weer verder! Wat heb je jezelf gegund? Waarmee maak je jezelf blij? Show het hier, of twijfel hier verder of je het wel of niet moet doen :) Wij halen je wel over om het wel te doen! Want iedereen verdiend zo nu en dat een kadootje voor zichzelf :cheer2:

Afbeelding
irregular_choice wijzigde dit bericht op 07-11-2023 07:00
18.37% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Madrid87 schreef:
15-03-2021 10:54
Bedankt voor de tips dames. Tja mijn budget? Zo laag mogelijk, want ik zit op het minimum inkomen. Maar ja voor een echt mooie jurk heb ik wel 50-80 euro over.
Dus op zich zit ik dan bij Top vintage wel goed. Ga ook eens tweedehands kijken in de kringloopwinkels enzo. Ik ben zelf gek op de jaren 40/50 kleding.
Deze jurk vind ik geweldig.
https://topvintage.nl/nl/vintage-retro/ ... ss-in-blue

En deze. :heart:
https://topvintage.nl/nl/vintage-retro/ ... royal-blue


Zeker nu ik weer een mooi figuurtje heb zouden dit soort jurken me echt prachtig staan. Heb van mezelf al een zandloper figuur.

dan zou met je postuur dit ook mooi kunnen staan.

https://www.zalando.nl/closet-closet-sh ... t-j11.html

https://www.zalando.nl/closet-34-sleeev ... e-o11.html
Alle reacties Link kopieren Quote
Kokoskoek schreef:
15-03-2021 11:38
Dan heb ik goed nieuws want hij bestaat ook in hoekvariant, maar op die foto komen de kleuren minder over.
https://www.goossenswonen.nl/static/upl ... 220-01.jpg

ik ben er heel blij mee :D
Heel mooi, maar ik heb zo’n hoekbank nodig :mrgreen:

Afbeelding

Dus nog met een extra chaise longue eraan. We hebben hier 3 mensen die graag op de bank willen liggen en dat gaat niet met een gewone hoekbank. Nadeel is dan weer dat onze woonkamer vrij krap is, dus veel banken passen weer niet :-[
Oh die zijn ook leuk! Vreselijk,al die leuke dingen als je geen geld hebt. :roll: :P
Maar goed, ik ben in juni jarig dus ik weet alvast wat er op mijn lijstje komt.

https://topvintage.nl/nl/vintage-retro/ ... ney-yellow
Sowieso deze gele. Die vind ik echt geweldig. :heart:
Maar deze ook.
https://topvintage.nl/nl/vintage-retro/ ... ss-in-blue
Ik wil iets voor mezelf kopen en dacht aan iets van Lampe Berger. Nog helemaal nieuw hierin. Iemand tips?
Alle reacties Link kopieren Quote
LiefKleinMuisje schreef:
16-03-2021 21:37
Ik wil iets voor mezelf kopen en dacht aan iets van Lampe Berger. Nog helemaal nieuw hierin. Iemand tips?
Ik heb er 1, maar gebruik hem eigenlijk maar zelden. Komt niet omdat ik hem niet fijn vind, maar omdat ik inmiddels weer andere geurverspreiders heb staan die ik sneller gebruik. De lampe Berger gaat hier vooral aan na het gourmetten. Dat werkt echt heel goed! Nadeel vind ik wel dat je niet even snel van geur wisselt. Vandaar ook dat ik over ben op iets anders daarvoor. Maar ik vind lampe Berger nog steeds een aanrader verder! De geuren zijn heerlijk en de geurverspreiding is ook meteen goed zodra hij aan gaat. Ik brand ook vaak kaarsen, maar die kan je niet even voor een uurtje aan doen. Dat gaat met de lampe Berger wel. En je hebt echt prachtige lampen! Ik heb een vrij simpele.

Afbeelding

Deze is echt prachtig :heart: maar €750,- O_O

Afbeelding
marielouisa schreef:
14-03-2021 21:39
Ik heb mezelf een pizzamaker gegund van het metk domo, je kan er ook quiches in maken en pannenkoeken en tortillas en en en... bevalt erg goed :D


Deze heb ik ook. Heel fijn dit apparaat.
Ik bak er ook ei in (bijv als wrap met aardappelen, boontjes etc). Of ik hou wat groentemix (uit zo'n zak) apart als ik pasta ga maken en kluts dat met een ei.
Shoarma (vega hier) bak ik erin en ook de kliekjes (aardappelen) of wat groente (paprika, courgette, taugé dat soort dingen) dat nog over is.

Je kan best veel met dit apparaat.
Alle reacties Link kopieren Quote
.
grapjasje wijzigde dit bericht op 16-03-2021 22:35
Reden: Fout met quoten
99.74% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
.
Alle reacties Link kopieren Quote
Irregular_Choice schreef:
16-03-2021 21:50
Ik heb er 1, maar gebruik hem eigenlijk maar zelden. Komt niet omdat ik hem niet fijn vind, maar omdat ik inmiddels weer andere geurverspreiders heb staan die ik sneller gebruik. De lampe Berger gaat hier vooral aan na het gourmetten. Dat werkt echt heel goed! Nadeel vind ik wel dat je niet even snel van geur wisselt. Vandaar ook dat ik over ben op iets anders daarvoor. Maar ik vind lampe Berger nog steeds een aanrader verder! De geuren zijn heerlijk en de geurverspreiding is ook meteen goed zodra hij aan gaat. Ik brand ook vaak kaarsen, maar die kan je niet even voor een uurtje aan doen. Dat gaat met de lampe Berger wel. En je hebt echt prachtige lampen! Ik heb een vrij simpele



Mag ik je daar wat over vragen?
Ik heb ook een lampe berger, maar vind het niet lekker ruiken. Ik ruik geen geur zoals bedoeld, ik heb nu iets met citroen en heb verschillende geuren, maar ruik altijd dezelfde (alcohol?)geur.
Ik heb pas een nieuw lont en steen besteld, maar ook dat helpt niet. Ik brand hem 2 minuten, blaas dan uit en laat hem 20 minuten aan. Dan het afsluitdopje er weer op. Helaas is de winkel waar Ik de brander gekocht heb failliet, dus daar kan ik geen advies vragen. Ik dacht misschien verdunnen met een neutrale vloeistof. Wel vind ik het fijn dat de kookluchtjes weg zijn, maar het zou fijn zijn als het dan ook nog een lekker geurtje zou zijn.
Iemand een idee wat ik fout doe?
Alle reacties Link kopieren Quote
Zie mijn bericht hierboven, ik wil quoten, maar lukt niet..
Alle reacties Link kopieren Quote
grapjasje schreef:
16-03-2021 22:39
Zie mijn bericht hierboven, ik wil quoten, maar lukt niet..
Ik heb geen idee hoe dat kan. Ik ruik altijd gewoon de geur. Wel laat ik hem langer warm worden dan 2 minuten. Steentje wordt bij mij soms roodgloeiend. Kan zijn dat hij nog niet heet genoeg is, dan verdampt het niet goed en kan je alcohol ruiken uit de fles. Misschien is dat het.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb mezelf een nieuwe tulbandvorm van Nordic Ware gegund. Mooie vorm en mooie kwaliteit, maar vond het niet bepaald goedkoop. Vrijdag ga ik merken of hier de boel minder in blijft plakken dan in de Ikea vorm 😁
Het leven gaat niet over bier en bitterballen.
Alle reacties Link kopieren Quote
GewoonDaantje schreef:
17-03-2021 06:54
Ik heb mezelf een nieuwe tulbandvorm van Nordic Ware gegund. Mooie vorm en mooie kwaliteit, maar vond het niet bepaald goedkoop. Vrijdag ga ik merken of hier de boel minder in blijft plakken dan in de Ikea vorm 😁
Welke heb je? Ben benieuwd naar de vorm :)
Ik heb zelf een siliconen tulbandvorm. Daarin blijft het nooit plakken.

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren Quote
Irregular_Choice schreef:
17-03-2021 06:45
Ik heb geen idee hoe dat kan. Ik ruik altijd gewoon de geur. Wel laat ik hem langer warm worden dan 2 minuten. Steentje wordt bij mij soms roodgloeiend. Kan zijn dat hij nog niet heet genoeg is, dan verdampt het niet goed en kan je alcohol ruiken uit de fles. Misschien is dat het.
Ok, ga ik dat eens proberen, dank je voor het reageren
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb deze nog tweedehands (wel nieuw met kaartje eraan) gekocht! :flirting: ik heb een mouwloos shirtje in de kleur roze zoals de bloemetjes, maar zocht eigenlijk nog een gewoon t-shirt in de kleur blauw die erbij past. Echt nergens kunnen vinden helaas. Dus ik blijf maar gewoon door zoeken de komende tijd :) hopelijk komen die basics in het blauw nog.

Afbeelding
grapjasje schreef:
16-03-2021 22:39
Zie mijn bericht hierboven, ik wil quoten, maar lukt niet..
Jij kunt nog geen berichten plaatsen waar plaatjes in zitten, dus ook geen quotes met plaatjes.
Dus voordat je jouw reactie opslaat eerst de plaatjes verwijderen.
Alle reacties Link kopieren Quote
eva-luna schreef:
17-03-2021 07:45
Jij kunt nog geen berichten plaatsen waar plaatjes in zitten, dus ook geen quotes met plaatjes.
Dus voordat je jouw reactie opslaat eerst de plaatjes verwijderen.
Ah, bedankt voor de tip.
Ik lees wel al jaren mee, maar schrijf maar zelden mee.
Je krijgt automatisch plaatjesplakrechten na 200 posts. Jij hebt nu 95 posts. Kun je zien als je op je naam klikt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat een toffe Bambi rok!

Ik ben dol op vogels en ga denk ik deze kaarten voor mijzelf bestellen en bij mijn werkplek ophangen;
Afbeelding
Ik heb mezelf nog niets gegund van de Topvintage site maar dat kan niet lang meer duren. Ik vroeg me af of zij ook een voorjaarssale hebben of iets dergelijks. Weet iemand dat? Sowieso heb ik geen idee wanneer de sale begint. Ik heb echt heel erg nieuwe kleding nodig. Ik heb nog niets gezien bij Topvintage wat ik niet leuk vond trouwens. Het is allemaal geweldig.

Heb ook bij Succubus gekeken en andere merken maar vind het daar niet echt goedkoper.
Timetraveler schreef:
17-03-2021 08:12
Wat een toffe Bambi rok!

Ik ben dol op vogels en ga denk ik deze kaarten voor mijzelf bestellen en bij mijn werkplek ophangen;
Die zijn echt mooi. Goed idee ook om ze bij je werkplek te hangen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Timetraveler schreef:
17-03-2021 08:12
Wat een toffe Bambi rok!

Ik ben dol op vogels en ga denk ik deze kaarten voor mijzelf bestellen en bij mijn werkplek ophangen;
Afbeelding
Dank je!
Die kaarten zijn prachtig! Kan je naar blijven kijken :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Madrid87 schreef:
17-03-2021 08:53
Ik heb mezelf nog niets gegund van de Topvintage site maar dat kan niet lang meer duren. Ik vroeg me af of zij ook een voorjaarssale hebben of iets dergelijks. Weet iemand dat? Sowieso heb ik geen idee wanneer de sale begint. Ik heb echt heel erg nieuwe kleding nodig. Ik heb nog niets gezien bij Topvintage wat ik niet leuk vond trouwens. Het is allemaal geweldig.

Heb ook bij Succubus gekeken en andere merken maar vind het daar niet echt goedkoper.
Ze hebben het hele jaar door sale op de site staan. Volgens mij is er niet echt meer een sale periode. Wel koop ik altijd zomerkleding in de winter en winterkleding in de zomer. Collectie van het dat jaar is dan in de sale.
Alle reacties Link kopieren Quote
Toch maar naar mijn werk afgereisd vanochtend (het is mijn vrije dag), maar daarna mezelf beloond meteen lange autorit (ff niks, relaxt, met de muziek aan) zodat ik bij de Lidl boodschappen kon doen en daar mocht ik van mezelf een croissantje uitkiezen. Ook schildersdoeken en (onnodige) verf meegenomen. Op naar een relaxte middag!
Irregular_Choice schreef:
17-03-2021 09:29
Ze hebben het hele jaar door sale op de site staan. Volgens mij is er niet echt meer een sale periode. Wel koop ik altijd zomerkleding in de winter en winterkleding in de zomer. Collectie van het dat jaar is dan in de sale.
Bedankt voor je tips. Ga zo met mijn moeder naar het tuincentrum en dan naar de tweedehandswinkel, kan ik lekker snuffelen naar vintage kleding.
Je hebt me helemaal aangestoken met die stijl. Ik ben nooit zo van de mode maar ben de laatste tijd steeds meer bezig met mijn uiterlijk en ik ben gek op de jaren veertig en vijftig qua stijl.
Mijn broertje zei laatst weer dat ik echt een diva aan het worden was haha. :P

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven