Geld & Recht alle pijlers

Wat heb je jezelf gegund? deel 2

06-03-2021 17:47 2796 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier weer verder! Wat heb je jezelf gegund? Waarmee maak je jezelf blij? Show het hier, of twijfel hier verder of je het wel of niet moet doen :) Wij halen je wel over om het wel te doen! Want iedereen verdiend zo nu en dat een kadootje voor zichzelf :cheer2:

Afbeelding
irregular_choice wijzigde dit bericht op 07-11-2023 07:00
18.37% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
femke09 schreef:
09-03-2021 09:24
Die legobloemen zijn wel echt fout... ik wil een kast op maat laten maken, en daar moet dus nu een vak in waar deze bloem in kan staan :facepalm:
Haha! Geweldig :mrgreen: graag gedaan ;)
Alle reacties Link kopieren Quote
Zal ik drie bloemen in goud nemen of een combi (goud/groen/lichtblauw? goud/lichtblauw/donkerblauw?)

De link overigens meteen doorgeapt en ik heb er meer mensen gek mee gekregen :facepalm: 't is nog met een 3d printer ook, dus extra cool
Alle reacties Link kopieren Quote
femke09 schreef:
09-03-2021 13:02
Zal ik drie bloemen in goud nemen of een combi (goud/groen/lichtblauw? goud/lichtblauw/donkerblauw?)

De link overigens meteen doorgeapt en ik heb er meer mensen gek mee gekregen :facepalm: 't is nog met een 3d printer ook, dus extra cool
Haha! Ik zou 3 verschillende kleuren nemen :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Nou... het dekbedovertrek dat eerst nog van mijn oude adres moet komen.... ligt erop... en ik ga het heerlijk uitproberen straks. Het is heel cool, beetje retro met bloemen.

Vind het jammer dat ik niet meteen een hoeslaken erbij besteld heb want nu heb ik een versleten hoeslaken met een nieuw overtrek... dus hoeslaken alsnog besteld en kan ik zsm afhalen bij Hema.

Blij mee :hyper:
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren Quote
Moon-Alisa schreef:
09-03-2021 22:05
Nou... het dekbedovertrek dat eerst nog van mijn oude adres moet komen.... ligt erop... en ik ga het heerlijk uitproberen straks. Het is heel cool, beetje retro met bloemen.

Vind het jammer dat ik niet meteen een hoeslaken erbij besteld heb want nu heb ik een versleten hoeslaken met een nieuw overtrek... dus hoeslaken alsnog besteld en kan ik zsm afhalen bij Hema.

Blij mee :hyper:
Heb je een foto? Ben benieuwd! Ik vind een nieuwe overtrek altijd heerlijk! Ik was hem ook niet eerst, juist dat wat stijve vind ik zo lekker. Maar dat is alleen de eerste paar nachten :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben los gegaan bij Tante Betsy :cheer2:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Oh, IC, dat wil ik ook allemaal.
Alle reacties Link kopieren Quote
vrolijk die kleding, echt lente!

ik heb mezelf wat doorzichtige apothekerspotjes van de Dille en Kamille gegund, in 3 formaten. die staan op de afzuigkap met allemaal kruiden er in. Vind ik zo leuk! ik had nog een paar grotere potten nodig voor de nootmuskaat-bollen en de laurier en nog een paar kleine potjes.
The past may be in tatters
But today is all that matters
Alle reacties Link kopieren Quote
Terugvindpost.
Alle reacties Link kopieren Quote
Oeps helemaal gemist dat er een nieuwe was! Is niet handig te zien mobiel, thanks Irregular_Choice!


Ik heb een soda stream gekocht 😁
Alle reacties Link kopieren Quote
Koettie schreef:
14-03-2021 21:16
Oeps helemaal gemist dat er een nieuwe was! Is niet handig te zien mobiel, thanks Irregular_Choice!


Ik heb een soda stream gekocht 😁
Die hebben wij ook 1! Man gebruikt hem echt heel vaak :) en ik doe soms wat bubbels in de crystal clear zonder bubbels. Daar zijn andere smaken van dan doe met bubbels, dus die doe ik er dan zelf gewoon in :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb mezelf een pizzamaker gegund van het metk domo, je kan er ook quiches in maken en pannenkoeken en tortillas en en en... bevalt erg goed :D
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik gun mezelf op tijd naar bed.

Dit is een tvp. :P
Ugli schreef:
14-03-2021 23:06
Ik gun mezelf op tijd naar bed.

Dit is een tvp. :P
Slaap lekker!
Alle reacties Link kopieren Quote
Irregular_Choice schreef:
09-03-2021 06:18
https://www.3dwise.eu/product/big-brick-flower/

Ik vind hem zo leuk! En je kan zelf de bloemkleur kiezen :) je kan ook extra bloemetjes erbij kopen om af te wisselen.
Wat leuk :D

Wij hebben een offerte voor airco (in de slaapkamer) aangevraagd. Deze week komen ze kijken of het mogelijk is en als het goed is wordt die dan in mei geïnstalleerd.
Wat een leuke site die Top vintage! Ik ben helemaal enthousiast. Helaas zijn veel jurken en andere kleding nogal boven mijn budget. Weet iemand waar je vintage kleding kan kopen die iets goedkoper is? Desnoods tweedehands?
Ik word er helemaal happy van die website ( en enorm hebberig haha ).
Alle reacties Link kopieren Quote
Nu mijn relatie over is, heb ik mezelf beloond met een bordeau rode bank.
Ik kan nog helaas geen plaatjes toevoegen.

Maar het is deze
https://www.goossenswonen.nl/static/upl ... ite-03.jpg
Alle reacties Link kopieren Quote
Madrid87 schreef:
15-03-2021 10:17
Wat een leuke site die Top vintage! Ik ben helemaal enthousiast. Helaas zijn veel jurken en andere kleding nogal boven mijn budget. Weet iemand waar je vintage kleding kan kopen die iets goedkoper is? Desnoods tweedehands?
Ik word er helemaal happy van die website ( en enorm hebberig haha ).
Succubus misschien? Hell Bunny is wat goedkoper qua jurken. Ik weet niet wat je budget is? Anders via Vinted of marktplaats? Zoeken op de merken die je ziet bij topvintage.
Kokoskoek schreef:
15-03-2021 10:22
Nu mijn relatie over is, heb ik mezelf beloond met een bordeau rode bank.
Ik kan nog helaas geen plaatjes toevoegen.

Maar het is deze
https://www.goossenswonen.nl/static/upl ... ite-03.jpg
Geweldig! Ik ben gek op rode banken. :-D
Alle reacties Link kopieren Quote
Kokoskoek schreef:
15-03-2021 10:22
Nu mijn relatie over is, heb ik mezelf beloond met een bordeau rode bank.
Ik kan nog helaas geen plaatjes toevoegen.

Maar het is deze
https://www.goossenswonen.nl/static/upl ... ite-03.jpg
Oew, heel erg mooi!! :heart: ik moet hier ook een nieuwe bank. Rood past goed hier, dat is wel een idee! Al hebben wij een hoekbank nodig :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren Quote
Madrid87 schreef:
15-03-2021 10:17
Wat een leuke site die Top vintage! Ik ben helemaal enthousiast. Helaas zijn veel jurken en andere kleding nogal boven mijn budget. Weet iemand waar je vintage kleding kan kopen die iets goedkoper is? Desnoods tweedehands?
Ik word er helemaal happy van die website ( en enorm hebberig haha ).
Nouja vintage is natuurlijk nooit nieuw :P

Sorry flauw.
Retro is dan vaak een beter zoekwoord, mocht je gaan googlen.

Hell Bunny is inderdaad wat goedkoper.
Attitude Holland heeft ook wat goedkopere merken.

Het hangt ook net af van de stijl die je mooi vind. Wil je de rockabilly kant op, juist seventies of misschien juist elegant jaren 40?

Als je de stijl weet die je aanspreekt en je herkent de elementen, kom je soms ook al een heel eind bij de gewone ketens. Dat hangt uiteraard wel beetje af van wat hip is en hoe je dingen combineert.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren Quote
Kokoskoek schreef:
15-03-2021 10:22
Nu mijn relatie over is, heb ik mezelf beloond met een bordeau rode bank.
Ik kan nog helaas geen plaatjes toevoegen.

Maar het is deze
https://www.goossenswonen.nl/static/upl ... ite-03.jpg
Oeh mooi zeg! Wij hebben inmiddels onze 2e rode bank. Iets lichter dan die van jou. Ik houd ervan, alles lijkt zo veel vrolijker als die eeuwige grijze of beige banken!
Alle reacties Link kopieren Quote
Kokoskoek schreef:
15-03-2021 10:22
Nu mijn relatie over is, heb ik mezelf beloond met een bordeau rode bank.
Ik kan nog helaas geen plaatjes toevoegen.

Maar het is deze
https://www.goossenswonen.nl/static/upl ... ite-03.jpg
Oeh mooi zeg! Wij hebben inmiddels onze 2e rode bank. Iets lichter dan die van jou. Ik houd ervan, alles lijkt zo veel vrolijker als die eeuwige grijze of beige banken!
Bedankt voor de tips dames. Tja mijn budget? Zo laag mogelijk, want ik zit op het minimum inkomen. Maar ja voor een echt mooie jurk heb ik wel 50-80 euro over.
Dus op zich zit ik dan bij Top vintage wel goed. Ga ook eens tweedehands kijken in de kringloopwinkels enzo. Ik ben zelf gek op de jaren 40/50 kleding.
Deze jurk vind ik geweldig.
https://topvintage.nl/nl/vintage-retro/ ... ss-in-blue

En deze. :heart:
https://topvintage.nl/nl/vintage-retro/ ... royal-blue

Zeker nu ik weer een mooi figuurtje heb zouden dit soort jurken me echt prachtig staan. Heb van mezelf al een zandloper figuur.
Alle reacties Link kopieren Quote
Irregular_Choice schreef:
15-03-2021 10:41
Oew, heel erg mooi!! :heart: ik moet hier ook een nieuwe bank. Rood past goed hier, dat is wel een idee! Al hebben wij een hoekbank nodig :mrgreen:
Dan heb ik goed nieuws want hij bestaat ook in hoekvariant, maar op die foto komen de kleuren minder over.
https://www.goossenswonen.nl/static/upl ... 220-01.jpg

ik ben er heel blij mee :D

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven