Geld & Recht alle pijlers

Wat heb je jezelf gegund, deel 3

23-07-2025 21:34 107 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Het oude topic is vol, dus bij deze weer een nieuwe!

Wat heb je jezelf gegund. Groot, klein, duur, goedkoop, het maakt niet uit. Vertel hier wat je jezelf kado hebt gedaan, waarmee je jezelf hebt verwend. Want dat hoort gewoon zo af en toe :)

Afbeelding
Nyco schreef:
26-11-2025 10:33
Helaas, helaas was ie al verkocht. Maar ik kijk rustig verder. Ik heb les gehad in een Yaris, we hebben zelf al een Auris (die is mij te groot), dus mijn voorkeur is wel een Yaris :-]

Ik heb mezelf ook nog een Philips Hue systeem gegund, wauw dat is leuk spul! :lightbulb:
Wat jammer dat hij al verkocht was. Hopelijk vind je snel weer een andere! Ik liep de laatste keer ook per toeval tegen een andere auto aan 😁 was eigenlijk nog aan het oriënteren en toen kwam ik al de perfecte auto tegen.

Ik heb mezelf verwend met een boodschappenmand waar ik al een tijdje op zit te azen. Nu met black Friday kwam er een leuke aanbieding voorbij!
Afbeelding

Ga hem vooral op vakantie gebruiken. Ik sta altijd bij de winkel en heb dan geen mandje gepakt en sjouw even later weer met mijn armen vol door de winkel 🙈 nu heb ik gewoon altijd een mandje bij en hij kan ook zo mee in de auto!
Een mooie nieuwe rugzak voor mijn werk, ook te gebruiken bij weekendjes weg
(Vorige was van ex, staat logootje van zijn werk op)

Spelletje voor op de switch, zelda en iets met echoes
De kinderen krijgen mario kart voor de switch, kan ik meespelen : )

Ik ben aan het kijken naar een elektrische fiets op marktplaats, voor komende maand

En als mn scheiding een beetje opschiet hoop ik straks mezelf een fijn huisje te gunnen met nieuwe (of wat oudere) meubeltjes. Helemaal van mezelf
keramiekoven. Zeer lang getwijfeld maar super blij mee.
geen motto. Na knolselder en pastinaak: Lucy!
Ook een rugzak voor naar werk gekocht via Vinted. Een of ander duur merk uit Duitsland. Nooit van gehoord maar zag er heel goed uit.
Vandaag gezwicht voor een wollen (Ierse) trui, ellendige black friday ook :facepalm:
Ik voor een jas met 50% wol.. :mrgreen:
Irregular_Choice schreef:
28-11-2025 09:42

Ik heb mezelf verwend met een boodschappenmand waar ik al een tijdje op zit te azen. Nu met black Friday kwam er een leuke aanbieding voorbij!
Afbeelding

Ga hem vooral op vakantie gebruiken. Ik sta altijd bij de winkel en heb dan geen mandje gepakt en sjouw even later weer met mijn armen vol door de winkel 🙈 nu heb ik gewoon altijd een mandje bij en hij kan ook zo mee in de auto!

Ik gebruik deze ook voor de boodschappen. Heel handig en stevig en ik hoef niet zo een vies mandje van de supermarkt te pakken.
Bij Kik gekocht € 8 ofzoiets.

Bij takko heb ik een hele gave broek gekocht, zit lekker en mooie pasvorm https://www.takko.com/nl-nl/broek/23981 ... e=Category

Tijdje geleden theelichtjes van https://bykenn.eu/products/kenn%C2%AE-3 ... -branduren. Gaan lang mee, hoef ze eens in de zoveel weken op te laden. Zal nu wel vaker zijn nu het eerder donker wordt. Misschien eens in de 2 weken.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven