Geld & Recht alle pijlers

Wat heb je jezelf gegund?

27-10-2019 08:31 3040 berichten
In navolging van het topic wat je jezelf ontzegd hebt: wat heb je jezelf gegund?
leolux schreef:
29-12-2019 18:25
Een jumpsuit. Een mega stap uit mijn comfortzone. Want de laatste broek die ik heb gekocht, was een positiebroek, zo'n 3,5 jaar geleden. Dat was ook de laatste broek die ik aan heb gehad.
Wat leuk! Heb je m al aan gehad, en hoe bevalt ie? :)
Een nieuw kleuren op nummer boek :jump:
Alle reacties Link kopieren
Na jarenlang op mijn eerste studenten bankje en marktplaats bankstel nu eindelijk een prachtige u-vormige lounge bank gekocht met een zwarte marmeren salontafel erbij. Heb dan wel weer een boel verkocht op marktplaats en daar heb ik de salontafel mee kunnen betalen.
Vijf dagen center parcs aankomende kerst. Sja, ik wilde er vroeg bij zijn ivm vroegboekkorting en zeker zijn van een fijn plekje op dit specifieke park.

Mijn ouders/familie wonen ver weg. Het park ligt op een paar minuten rijafstand van mijn ouderlijk huis. Daardoor kan ik de kerstdagen bij hen doorbrengen en me er voor en na rustig terugtrekken in een vakantiehuisje. Hond mee, hebben er nu al zin in.
Tickets naar New York! Is al jaren een droom om daar eens heen te gaan en nu dochter ouder is kan het prima! Komende zomer gaan we 5,5 dag naar NY en daarna nog naar de Niagara watervallen en ergens naar de kust. Eindelijk weer eens een vakantie “ver weg” :yes: en ik heb ook gewoon de duurdere tickets gedaan, zodat we op fijne tijden aankomen en rechtstreeks vliegen. Meteen ook een hotel geboekt (met zwembad :mrgreen: ) en nu de rest plannen. We hebben nog even, maar heb er zo’n zin in! We gaan eigenlijk elk jaar met de caravan op vakantie en dat is prima, maar wel meer mijn man zijn ding dan het mijne. Je moet toch nog steeds schoonmaken, afwassen (hoef ik thuis niet eens!) en met slecht weer is het behelpen. Nu hebben we komend voorjaar 3 maanden een voorseizoensplek op een camping vlakbij huis en zei mijn man dat hij dan in de zomer niet met de caravan wil. Mooi! :cheer: dan doen we komende zomer iets speciaals! Ben zo benieuwd wat dochter ervan gaat vinden! Ze is ook echt al enthousiast :heart:
misswispelturig schreef:
06-01-2020 09:00
Vijf dagen center parcs aankomende kerst. Sja, ik wilde er vroeg bij zijn ivm vroegboekkorting en zeker zijn van een fijn plekje op dit specifieke park.

Mijn ouders/familie wonen ver weg. Het park ligt op een paar minuten rijafstand van mijn ouderlijk huis. Daardoor kan ik de kerstdagen bij hen doorbrengen en me er voor en na rustig terugtrekken in een vakantiehuisje. Hond mee, hebben er nu al zin in.
Heerlijk!! Ik hou van centerparcs! Vind het altijd zo lekker, midden in de natuur. En fijn om dan zo dicht bij je familie te zitten! Welk park ga je?
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw maatje voor mijn konijn ( hij was weduwnaar geworden ) en wat leuke speeltjes voor in het konijnenverblijf. Een tunnel en ze vinden het geweldig ook al is het nieuwe konijnenmeisje nog aan het wennen is ze wel nieuwsgierig genoeg om alles te bekijken en te proberen.
Een huidscan en een ijsje.

Ik heb vandaag gezien hoe ik eruit ga zien als ik niets aan mijn ei zou doen en ben er erg enthousiast van geworden en heb factor 30 besteld.

Wel bizar om jezelf te zien met de ogen toe en een compleet ontspannen gezicht, het leek wel alsof ik de pijp aan maarten had gegeven, erg confronterend wel.
Alle reacties Link kopieren
Een vakantie! Oké, vier dagen weg, naar het voelt als vakantie. De kinderen hebben op maandag studiedag en ik bedacht spontaan dat ik weleens een huisje kon zoeken. Meteen geboekt, en de zespersoons huisjes waren goedkoper dan de vierpersoons. Heb ik zo de telefoon gepakt en m'n moeder gebeld om haar en mijn vader uit te nodigen.
Twee juichende kinderen en een blij verraste opa als gevolg
Cateautje schreef:
16-01-2020 19:27
Een huidscan en een ijsje.

Ik heb vandaag gezien hoe ik eruit ga zien als ik niets aan mijn ei zou doen en ben er erg enthousiast van geworden en heb factor 30 besteld.

Wel bizar om jezelf te zien met de ogen toe en een compleet ontspannen gezicht, het leek wel alsof ik de pijp aan maarten had gegeven, erg confronterend wel.
Welk ei bedoel je?

Verder lijkt me dat idd confronterend; heb je nooit fanatiek met factor gesmeerd dan?
Wel goed dat je nu alsnog begint iig.
Hobbelster schreef:
16-01-2020 19:58
Welk ei bedoel je?

Verder lijkt me dat idd confronterend; heb je nooit fanatiek met factor gesmeerd dan?
Wel goed dat je nu alsnog begint iig.
Mijn frontale ei. :D

Met mijn lichtbruine huid dacht ik niet dat een hoge factor hoognodig was. Heb met mijn 58 jaar ook nog steeds geen rimpels, maar het ei van de toekomst als ik er niets aan doe beviel me niet, dus ga ik er nu mee aan de slag. Over 20 jaar word ik fotomodel, wedden! ;-)
Waar heb je dat laten doen Cateautje? Klinkt goed namelijk :)
Whomi schreef:
16-01-2020 20:31
Waar heb je dat laten doen Cateautje? Klinkt goed namelijk :)
Bij een huidkliniek bij mij in de buurt.
Ik neem aan dat dat bij jou in de omgeving ook kan toch?

Zo'n scan kost 25 euro en dan krijg je er allerlei persoonsgebonden informatie bij over huidverzorging.
Het viel me op dat ze me niets aan probeerde te smeren, maar me verwees naar de drogist voor een zonnemelk factor 30.
Ze vertelde me ook over hoe ik het beste mijn huid kan reinigen. Ik vertelde haar dat ik dat met water doe en daar was ze het niet mee eens, want de Ph waarde van water is 7 en van de huid rond de 4 en dat zorgt voor uitdroging, zeker als het water ook nog eens warm is, dus adviseerde zij een milk. Ook ontraadde zij lotion, want dat heeft ook een uitdrogende werking.
Ze complimenteerde mij met de hydratatie van mijn huid en dat komt omdat ik dagelijks 200 ie. vitamine E slik.

Zo, nu kan je een stukje op weg, hoop ik. :D
Cateautje schreef:
16-01-2020 20:41
Bij een huidkliniek bij mij in de buurt.
Ik neem aan dat dat bij jou in de omgeving ook kan toch?

Zo'n scan kost 25 euro en dan krijg je er allerlei persoonsgebonden informatie bij over huidverzorging.
Het viel me op dat ze me niets aan probeerde te smeren, maar me verwees naar de drogist voor een zonnemelk factor 30.
Ze vertelde me ook over hoe ik het beste mijn huid kan reinigen. Ik vertelde haar dat ik dat met water doe en daar was ze het niet mee eens, want de Ph waarde van water is 7 en van de huid rond de 4 en dat zorgt voor uitdroging, zeker als het water ook nog eens warm is, dus adviseerde zij een milk. Ook ontraadde zij lotion, want dat heeft ook een uitdrogende werking.
Ze complimenteerde mij met de hydratatie van mijn huid en dat komt omdat ik dagelijks 200 ie. vitamine E slik.

Zo, nu kan je een stukje op weg, hoop ik. :D
Bedankt! Ga eens kijken waar dat kan hier :) en vitamine E slikken, vergeet hem steeds in te nemen.
Alle reacties Link kopieren
Oliebollen. Die met oud & nieuw waren niet zo goed gelukt dus ik bleef er trek in houden en man ook, dus ik heb vandaag een nieuwe bakpoging gedaan en ze waren héérlijk.
Alle reacties Link kopieren
Een boek en Sushi. Zijn nogal druk op het moment en hadden geen energie meer om te koken.
Een mooie groene winterjas, afgeprijsd van 139,00 voor maar 40 euri. Een mooi buitenkansje. :D
Alle reacties Link kopieren
Deel 2,3 en 4 van het vierluik " Schaduw van de wind "
Had deel 1 al jaren ongelezen in de boekenkast staan en ik vraag me af waarom......wat een prachtige boeken, deel 2 is al bijna uit.
Een belegd broodje van Beans & Bagels. Normaal neem ik altijd een broodtrommeltje mee van thuis. Vandaag was luxe.
Een nieuw paar Toms :flirting: inmiddels mijn 7e paar ofzo! Wat lopen die dingen lekker zeg. 1 Van de weinige schoenen waar ik echt uren op kan lopen. En ik vind dit printje heerlijk zomers. Ga er weer veel plezier van hebben :) fijn ook voor op vakantie, nemen niet veel plek in in de koffer.

Afbeelding
Whomi schreef:
24-01-2020 19:20
Een nieuw paar Toms :flirting: inmiddels mijn 7e paar ofzo! Wat lopen die dingen lekker zeg. 1 Van de weinige schoenen waar ik echt uren op kan lopen. En ik vind dit printje heerlijk zomers. Ga er weer veel plezier van hebben :) fijn ook voor op vakantie, nemen niet veel plek in in de koffer.

Afbeelding
Oh ik ben blij dat je er zo blij mee bent, totáál mijn smaak niet maar ik hoop dat je er veel fijne kilometers op mag maken in mooie oorden :sun:
Hobbelster schreef:
24-01-2020 20:51
Oh ik ben blij dat je er zo blij mee bent, totáál mijn smaak niet maar ik hoop dat je er veel fijne kilometers op mag maken in mooie oorden :sun:
Haha! Dank je :biggrin: het is inderdaad wel love it or hate it. Ze passen echt bij mij, ik heb ook altijd blije sokken aan met eenhoorns, lama’s, hartjes, regenbogen enz. Ik heb ook Toms met peperkoek-mannetjes erop :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
misswispelturig schreef:
06-01-2020 09:00
Vijf dagen center parcs aankomende kerst. Sja, ik wilde er vroeg bij zijn ivm vroegboekkorting en zeker zijn van een fijn plekje op dit specifieke park.

Mijn ouders/familie wonen ver weg. Het park ligt op een paar minuten rijafstand van mijn ouderlijk huis. Daardoor kan ik de kerstdagen bij hen doorbrengen en me er voor en na rustig terugtrekken in een vakantiehuisje. Hond mee, hebben er nu al zin in.
Goed idee. Met je familie en toch rust en privacy.
Whomi schreef:
24-01-2020 20:57
Haha! Dank je :biggrin: het is inderdaad wel love it or hate it. Ze passen echt bij mij, ik heb ook altijd blije sokken aan met eenhoorns, lama’s, hartjes, regenbogen enz. Ik heb ook Toms met peperkoek-mannetjes erop :cheer2:
Aaaargghhh hahaha klinkt idd als erhm...... tsja, vrolijk en speels! Wel super fijn dat er tegenwoordig echt zo gemakkelijk voor ieder wat wilt te krijgen is :mrgreen: :high5:
Alle reacties Link kopieren
Een cursus Italiaans ( nieuw via MP ) heb een kennis die Italiaans is en mij helpt als ik er niet uit kom.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven