Geld & Recht alle pijlers

Wat heb je jezelf gegund?

27-10-2019 08:31 3040 berichten
In navolging van het topic wat je jezelf ontzegd hebt: wat heb je jezelf gegund?
Alle reacties Link kopieren
Auditor schreef:
27-10-2019 12:47
Het meest recente:
Een Dyson V8 Absolute.

Zo’n veel te dure oplaadbare steelstofzuiger / kruimeldief

Ik heb een bloedhekel aan stofzuigen. Dus deed ik het zo min mogelijk.
Snoer meerdere keren overpluggen in een ander stopcontact, ding naar boven slepen (ik woon boven en stofzuiger staat beneden), dan telkens lostrekken als ie weer ergens blijft haken etc.
Na het stofzuigen was ik altijd doodmoe en bezweet (zegt misschien meer over mij dan over stofzuigen :-D )

Mijn zus had zo’n Dyson gekocht en was er heel enthousiast over.
Het enorme voordeel: licht, geen snoer, blijft niet haken en maakt geweldig schoon. En je pakt hem gewoon even als je wat kruimels hebt gemorst of zo.
Ik hou de zaak nu altijd gewoon bij, pak hem even na het koken om de keuken te doen, voor het slapen in de kleedkamer, als ik ergens wat zie liggen en het huis is nu altijd schoon!
Zelfs de banken zijn nog nooit zo netjes geweest door de speciale zuigmond met draaiend borsteltje.
Ook plafonds vrijmaken van spinnenwebben is een eitje, ding weegt weinig en met de steel kom je er enorm makkelijk bij.

Zelden zó blij geweest met een huishoudelijk ding.
Ik ga mezelf nav jouw verhaal deze morgen ook gunnen!! :biggrin:

Met 2 honden in huis, stofzuig ik soms wel 2x per dag. En inderdaad, dat gesjouw! Lijkt me ideaal!!
Alle reacties Link kopieren
Een jaar lang schildercursus. Eigenlijk is dat 24x een cadeau voor mezelf :-)
En misschien komt er ook nog iets moois uit om aan de muur te hangen, maar dat is niet het doel, ik ga voor de ontspanning.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
27-10-2019 13:16
Is dat stofopvangbakje een beetje groot? Lijkt altijd zo klein bij dat soort stofzuigers.
Groot genoeg om hier het hele huis te zuigen. Mocht je veel viezigheid hebben of een groter huis: het bakje is in 30 seconden eenvoudig boven de prullenbak geleegd. Echt geen moeite!
schoenen, heel veel schoenen
:-D
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
27-10-2019 13:16
Is dat stofopvangbakje een beetje groot? Lijkt altijd zo klein bij dat soort stofzuigers.
Het is niet heel groot, maar legen is geen enkele moeite.
Boven de kliko houden, een hendel naar boven trekken en de hele motorunit komt omhoog en de onderkant klapt open.
Even schudden, motor terugduwen, klepje weer dicht en klaar. 15 seconden werk.
When in doubt, the auditor is always right!
Alle reacties Link kopieren
Valentina_ schreef:
27-10-2019 14:59
Ik ga mezelf nav jouw verhaal deze morgen ook gunnen!! :biggrin:

Met 2 honden in huis, stofzuig ik soms wel 2x per dag. En inderdaad, dat gesjouw! Lijkt me ideaal!!
Het ding heeft zuigmonden met roterende borstels.
En dat maakt echt enorm goed en snel schoon. Mijn zus heeft 5 katten en een hond, en ze had toen ik er was een wat vieze droogloopmat.
Die moest ik maar even zuigen met dat ding. Als demonstratie.
Allemachtig!
Wat was dat snel en moeiteloos schoon zeg!

Ik was meteen om.
Kost even wat, maar heb je ook wat.
When in doubt, the auditor is always right!
Alle reacties Link kopieren
Een lidmaatschap van een veel te dure sportschool met de hele dag kinderopvang en een heel veel extra’s zoals pedicure, sauna’s, zwembaden massages en een heerlijke koffiebar.
Het is er zo heerlijk luxe dat ik er met plezier 3x per week heen ga. :-D
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
27-10-2019 13:16
Vanaf de herfstvakantie tot de zomervakantie elke schoolvakantie een vliegreis.

Good for you! Dit is wat ik deed voor ik aan kinderen begon en waar ik heel graag weer ‘naartoe’ wil ;-D
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
PhiIae schreef:
27-10-2019 10:09
Welke heb je gekocht? Ik ben al een tijdje op zoek naar een noise cancelling draadloze koptelefoon.
die van Sony WH-1000XM3, de prijs is misschien even schrikken maar hij is perfect.
Wat een leuke dingen komen er voorbij en van die panterjas wordt ik hebberig.
Een bed van 20.000 euro. Slaapt tenslotte toch 1/3 van je leven.

Overigens heeft hetgeen ik mezelf gun vaak niet te maken met de kosten maar met de tijd. Ik kan mezelf bijvoorbeeld een avondje badderen met maskertje enzo gunnen. Terwijl ik het kei-druk heb met vanalles voor de zaak.
Alle reacties Link kopieren
Saartje70 schreef:
27-10-2019 16:56
Een bed van 20.000 euro. Slaapt tenslotte toch 1/3 van je leven.

Overigens heeft hetgeen ik mezelf gun vaak niet te maken met de kosten maar met de tijd. Ik kan mezelf bijvoorbeeld een avondje badderen met maskertje enzo gunnen. Terwijl ik het kei-druk heb met vanalles voor de zaak.
van 20 000 euro? is dat gemaakt van goud ofzo?
Auditor schreef:
27-10-2019 15:39
Het is niet heel groot, maar legen is geen enkele moeite.
Boven de kliko houden, een hendel naar boven trekken en de hele motorunit komt omhoog en de onderkant klapt open.
Even schudden, motor terugduwen, klepje weer dicht en klaar. 15 seconden werk.

Ok, dat klinkt wel heel simpel; thanks!
Geronimo2 schreef:
27-10-2019 16:15
Wat een leuke dingen komen er voorbij en van die panterjas wordt ik hebberig.
Ik heb een andere hele leuke jas gezien bij die winkel. Prijs 189 euro. Ga er nog even over nadenken :$
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic, word er wel hebberig van (groene jurk, robotstofzuiger, Dyson stofzuiger).
Ik heb vandaag lekkere knoflook- en truffelolijfolie van dille en kamille gehaald en gember wasabi dressing. Hoop dat 'ie lekker is.
Alle reacties Link kopieren
Ik word helemaal hebberig hier. Wil ook dat badlaken, die stofzuiger en de koptelefoon plus een lading laarzen, schoenen en kleding. :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Deze week nogal veel.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En waarschijnlijk een nieuwe auto vanwege een ongeluk. Vervelend, want moet hem over een aantal maanden weer weg doen als ik ga verhuizen.
If at first you don’t succeed, call it version 1.0
Alle reacties Link kopieren
Een airfryer.... al zo lang over aan het dubben. Nu een leuke aanbieding, incl kookboeken dus ik heb hem besteld. Dinsdag komt hij binnen :cheer:
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
Ik gun mezelf de laatste tijd meer vrije tijd om te lezen en relaxen, in plaats van die tijd vol te proppen met werk en klussen. Heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Geronimo2 schreef:
27-10-2019 16:08
die van Sony WH-1000XM3, de prijs is misschien even schrikken maar hij is perfect.
Ik ben aan het Google-en geslagen. Lijkt mij een hele fijne koptelefoon. Vooral dat buitensluiten van omgevingsgeluid.

Maar... als ik deze voor mezelf koop moet ik hier gaan dreigen met lijfstraffen bij ongevraagd “lenen”. Anders ben ik hem zo kwijt... :hyper:
mamavanf schreef:
27-10-2019 17:30
Een airfryer.... al zo lang over aan het dubben. Nu een leuke aanbieding, incl kookboeken dus ik heb hem besteld. Dinsdag komt hij binnen :cheer:
Ook na lang dubben een airfryer gekocht.
Kwam een mooie koop tegen die geretourneerd was en er werd gewaarschuwd voor krasjes, maar toen ik hem kreeg was er geen krasje te vinden en had hem toch voor 35 euro goedkoper.
Heb er kip in gemaakt en moet zeggen dat het me meer dan prima bevalt. :D
Alle reacties Link kopieren
Gezond eten.

Niet de snelle snacks, maar goed fruit, gezonde broodjes en soepjes enzo.

Of als ik naar de film ga of zo geen popcorn kopen maar een beker met gemengd rood fruit om te snoepen. Want dat fruit is dus vaak wel duurder. Geen flesje cola of koppijnwijn maar bv een Starbucks koffie. Geen afhaalpizza als ik geen tijd heb, maar een duurdere maar veel gezondere Poke Bowl.

En ik gun mezelf ook minimaal 7 of 8 uur slaap. Dat schoot er vroeger nogal eens bij in door werk op late uren, waardoor ik een slaapprobleem heb ontwikkeld.

Want ik merk dat naarmate ik ouder word ik steeds slechter reageer op slecht eten, ongezond leven in het algemeen. Dus ik gun mezelf om daar niet meer in mee te gaan.
mamavanf schreef:
27-10-2019 17:30
Een airfryer.... al zo lang over aan het dubben. Nu een leuke aanbieding, incl kookboeken dus ik heb hem besteld. Dinsdag komt hij binnen :cheer:
Een airfryer staat ook nog op mijn lijstje. Maar daar staat helaas wel meer op :$
Alle reacties Link kopieren
Noor21 schreef:
27-10-2019 17:34
Ik ben aan het Google-en geslagen. Lijkt mij een hele fijne koptelefoon. Vooral dat buitensluiten van omgevingsgeluid.

Maar... als ik deze voor mezelf koop moet ik hier gaan dreigen met lijfstraffen bij ongevraagd “lenen”. Anders ben ik hem zo kwijt... :hyper:
Ik zou ergens in een winkel even passen, met die koptelefoon.
Ik heb ook die Sony gekocht, maar wel eerst in een winkel ook die Bose op m'n hoofd gehad en een ander merk. Ze zijn zo duur... en het verschil was best groot. Die Bose zat bij mij helemaal niet lekker.
Wat eten we vanavond?
Alle reacties Link kopieren
makreel schreef:
27-10-2019 17:52
Ik zou ergens in een winkel even passen, met die koptelefoon.
Ik heb ook die Sony gekocht, maar wel eerst in een winkel ook die Bose op m'n hoofd gehad en een ander merk. Ze zijn zo duur... en het verschil was best groot. Die Bose zat bij mij helemaal niet lekker.
Daar had ik nog helemaal niet aan gedacht. Bedankt voor de tip. Denk dat ik morgen maar eens ga rondkijken. Want ben er al wel uit dat ik er eentje wil hebben. :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven