Geld & Recht alle pijlers

Wat heb je jezelf gegund?

27-10-2019 08:31 3040 berichten
In navolging van het topic wat je jezelf ontzegd hebt: wat heb je jezelf gegund?
Cateautje schreef:
27-10-2019 09:44
En een trui om in te wonen.
:heart: :heart: :heart: :heart:
Ik heb echt een gave trui gezien om in te wonen :D

Moet alleen nog eventjes wachten... heb ook al een mooie nieuwe tas :)
Alle reacties Link kopieren
Een melkopschuimer, die wilde ik al heel lang een hebben. Nu drink ik elke ochtend een super lekkere cappuccino :heart:
Alle reacties Link kopieren
Een nutribullet :biggrin: ja, zo'n superblender die je vroeger via tellsell kon kopen. Hij werkt zo makkelijk. Groente, fruit en ijsblokjes erin, messenblad vast draaien, 10-20 seconden blenderen en klaar. Super krachtig, blendert echt alles, als er maar een laagje vocht in zit (gebruik vaak kokoswater, zo lekker!). Ook zo weer schoon te krijgen.

En ik gun mijzelf gezonder eten (veel groente, fruit en noten als basis). Moest mijn boodschappen budget bijna verdubbelen, maar dan heb je ook wat.

Voor mensen die dit ook interessant vinden, de documentaire Super Juice Me. Ik gebruik de smoothie recepten van hem (Jason Vale, de app Super Blend Me), super lekker en gezond :)
Alle reacties Link kopieren
Animallover schreef:
28-10-2019 02:05
Een melkopschuimer, die wilde ik al heel lang een hebben. Nu drink ik elke ochtend een super lekkere cappuccino :heart:
Dat is het volgende op mn lijstje! Lijkt me héérlijk... verse chai latte
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
Alle reacties Link kopieren
Een hele fijne dure stofzuiger zoals de Dyson. Deze is van Bosch. Geweldig! Pakt zo lekker gemakkelijk. Boven wordt ineens veel meer gestofzuigd.

En ik denk dat ik binnenkort een afspraak maak voor henna wenkbrauwen verven.
Het laatste wat ik mijzelf heb gegund zijn mooie barefoot sandalen. Waren duur en vind de goedkopere zo truttig of te stoer. Draag ze nu ruim een half jaar de hele dag, dat zit zó lekker! Maar inmiddels wordt het straks rotweer en ben ik weer te gierig om een winterversie aan te schaffen...en mijn dochter heeft uiteraard weer 4 paar staan. :P
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe baan! Waarin ik er op salaris achteruit ga, maar zoveel win op allerlei andere gebieden, het kon wel, maar ik voelde me eerst wat schuldig, toen zei partner; word jij er een gelukkig mens van? Toen dacht ik: Ja! Dus gedaan. Ik gun mijzelf meer tijd in en rond het huis met mijn gezin dus nu ik dat idee heb losgelaten gun ik het mezelf zo! Nu nog uitwerken.
Alle reacties Link kopieren
Zoals mijn naam al zegt heb ik gisteren heerlijke koek gekocht
Alle reacties Link kopieren
Eerder dit jaar een uitbouw en nieuwe keuken en meteen ook maar de kast en eettafel gekocht die al zolang op mijn verlanglijstje stonden. En een nieuw gestuct plafond en muren in de woonkamer en behang wat ik eigenlijk veel te duur vond maar oh zo mooi dis gewoon gedaan. En toen was het geld op, maar wat ben ik blij met alles.
Alle reacties Link kopieren
jarenlang in een anonieme grijze trage koekblik (auto) rondgereden door het hele land voor oa werk. Heb nu een leuke snelle auto. Voorheen af en toe last van die Irritante brutale bumperklevers, daar heb ik nu gelukkig geen last meer van.
Alle reacties Link kopieren
Gisteren drie nachten Parijs rondom oud en nieuw geboekt met mijn lief. Duizend euro kwijt voor verblijf /ontbijt en ticket Thalys voor 2 personen. Dan nog dineren/ lunchen voor bijna 4 dagen. Dan zijn we ook wel weer honderden euro's verder.

Het wordt duurder dan ons weekje zomervakantie in Zwitserland, maar heb er zin in!
luna500 wijzigde dit bericht op 28-10-2019 10:16
2.44% gewijzigd
Een nieuwe winterjas. Was €130 maar hij is heerlijk warm.
Oh en een dagje naar de sauna afgelopen vrijdag en donderdag ga ik alweer! :cheer:
De mensen die zich gezond eten gunnen, wat een mooie manier om jezelf iets te gunnen!!
Alle reacties Link kopieren
Een wereldreis met mijn man en dochter in 2021. Moest er hard over nadenken, maar zie het als een once-in-a-lifetime opportunity en het kan in 2021nog net, omdat onze dochter nog niet leerplichtig is.
baggal wijzigde dit bericht op 28-10-2019 13:40
Reden: Jaartal inmiddels aangepast - ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha
1.00% gewijzigd
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Welke onverlaat heeft me op Pip Studio getipt, die badjas? :kwijl: :muziek:
De Dyson zat al ergens in m'n achterhoofd, moet ik me die gunnen...

Ik heb mezelf een diamond painting gegund. Nu mezelf nog de tijd gunnen om daar lekker aan te kunnen werken.
Alle reacties Link kopieren
Baggal schreef:
28-10-2019 12:42
Een wereldreis met mijn man en dochter in 2121. Moest er hard over nadenken, maar zie het als een once-in-a-lifetime opportunity en het kan in 2121nog net, omdat onze dochter nog niet leerplichtig is.
Kijk, dat zijn pas mooie vooruitzichten. Ben benieuwd waar je over 102 jaar naar toe kan, de wereld is dan misschien wat gewoontjes?
Baggal schreef:
28-10-2019 12:42
Een wereldreis met mijn man en dochter in 2121. Moest er hard over nadenken, maar zie het als een once-in-a-lifetime opportunity en het kan in 2121nog net, omdat onze dochter nog niet leerplichtig is.
Dan heb je nog meer dan 100 jaar om lekker te sparen in elk geval! :rofl:
Baggal schreef:
28-10-2019 12:42
Een wereldreis met mijn man en dochter in 2121. Moest er hard over nadenken, maar zie het als een once-in-a-lifetime opportunity en het kan in 2121nog net, omdat onze dochter nog niet leerplichtig is.
Poeh, dat duurt meer dan 100 jaar........ :biggrin:
Nehemah schreef:
28-10-2019 01:20
:heart: :heart: :heart: :heart:
Ik heb echt een gave trui gezien om in te wonen :D
Ik heb onlangs een vest (badjas) gekocht om in te wonen: heerlijk zachte warme fleece met capuchon. Net een teddybeer zo zacht.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mezelf onlangs twee tickets naar een concert gegund. Artiest komt bijna nooit naar Nederland en omdat ik (stiekem!) best een beetje fan ben, dacht ik: ik doe het gewoon. TOT ik de prijzen van de tickets zag, zo duur! Mijn vriend zei: je wilt het toch? Doe het dan gewoon en hij gaat mee omdat ik zo graag wilde! :proud:
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
28-10-2019 13:21
Dan heb je nog meer dan 100 jaar om lekker te sparen in elk geval! :rofl:
Ha-ha-ha.... 2021 :facepalm: :facepalm: :facepalm: Whoopsy...

Anyway we hebben er zin in...
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
dnk schreef:
28-10-2019 13:30
Ik heb mezelf onlangs twee tickets naar een concert gegund. Artiest komt bijna nooit naar Nederland en omdat ik (stiekem!) best een beetje fan ben, dacht ik: ik doe het gewoon. TOT ik de prijzen van de tickets zag, zo duur! Mijn vriend zei: je wilt het toch? Doe het dan gewoon en hij gaat mee omdat ik zo graag wilde! :proud:
Dat is wel heel lief van je vriend! Mijn man zou ook zo kunnen reageren. Veel plezier vast!
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mezelf vandaag gegund:

- Een haarborstel van Marlies Moller, speciaal voor mijn fijne haar.
- Nieuwe oorbellen
- Wenkbrauwen laten epileren/harsen en nagels laten lakken

Helemaal lekker zo’n gun dagje!
redbulletje schreef:
28-10-2019 13:28
Ik heb onlangs een vest (badjas) gekocht om in te wonen: heerlijk zachte warme fleece met capuchon. Net een teddybeer zo zacht.
Capuchon met oortjes? ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven