Geld & Recht alle pijlers

Wat heb je jezelf gegund?

27-10-2019 08:31 3040 berichten
In navolging van het topic wat je jezelf ontzegd hebt: wat heb je jezelf gegund?
tinydancer schreef:
21-11-2020 15:42
Zeker balen ! Want dat van Azië las ik nadat ik betaald had....
Nu proberen te annuleren.

Ikmging juist overstag door Zweeds sokken, degelijke kwaliteit.
Zodra ik ze heb zal ik laten weten of ze echt zo goed zijn.
Alle reacties Link kopieren
Onder het kopje “hoe kan ik mijn bestelling volgen “ staat Azië genoemd. Dus daar schrok ik van.
Alle reacties Link kopieren
Veel te veel ;-)

Ben van werkgever veranderd en was dus mijn laptop kwijt. En mijn mobiel begint vervelend te doen.
Dus gisteren onder het mom van black Friday een nieuwe laptop en mobiel besteld.

En vandaag nog een heel mooie decoratie kerstboom.

Sinds de lockdown en zeker sinds het verlies van mijn baan ben ik zo zuinig geweest. Nu ik weer aan de slag ben, durf ik wat van mijn opzegvergoeding te gebruiken. Héérlijk!
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
Julus schreef:
21-11-2020 13:08
Mooie en goede sokken uit Zweden met 50% korting.


https://norskwood.nl
Dit is gewoon een ordinaire dropshipper. Niks kopen hier aub.
Alle reacties Link kopieren
Zeewater8669 schreef:
21-11-2020 16:56
Dit is gewoon een ordinaire dropshipper. Niks kopen hier aub.
Helaas te laat achtergekomen. Ik viel voor dat Zweedse sokken verhaal.
Jammer van die sokken :|. Maar ja, weer wat geleerd.

Het choco-abo van Lindt klinkt als heel fijn. Jammer dat een weekendje Duitsland in de adventsperiode er niet inzit dit jaar. Dat doe ik normaal wel vaak en dan sla ik flink in bij Lindt.

Die site met woonspullen is ook heel leuk.

Ik ben vandaag ook ff los gegaan. Wollen jurk in lichtblauw, zwarte en ook nog bruine enkellaarsjes, chillbroek, pyjama en kerstonesie. Voor de kinderen een nieuwe trainingsoutfit en een spelletje voor de PlayStation. En ik ben voor mezelf nog niet klaar want ik wil ook nog een broek, een trui en ik heb ook nog leuke jurkjes gezien van ribstof :).
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
21-11-2020 15:54
Ik bestelde voor de eerste keer en kan niks vinden over Azie. Er staat voor zover ik overal kan zien dat het Zweeds is.
Ik laat ze gewoon bezorgen.
Kijk maar onder bemiddelingsvoorwaarden en levertijd.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Zonde, zijn echt dezelfde bij Ali, 2e rij 2e van links A9

Sok Espen op Norskwood
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Ik ga mezelf een nieuwe mobiel gunnen, maar zijn alle Black Friday kortingen van nu al echt goed of wordt het nog veel lager? Het model dat ik graag wil ís bij Coolblue en Media Markt al in prijs verlaagd, maar ik twijfel heel erg of ik niet nog wat dagen moet wachten. Zou het balen vinden als ik veel te veel betaal doordat ik te gehaast bestel, maar ook als ik te lang wacht en hij juist uitverkocht is.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou hem gewoon bestellen, mocht hij later toch goedkoper worden kun je hem toch nog een keer bestellen voor die prijs en de andere retour doen
?
Alle reacties Link kopieren
lizenlotte schreef:
21-11-2020 18:46
Ik zou hem gewoon bestellen, mocht hij later toch goedkoper worden kun je hem toch nog een keer bestellen voor die prijs en de andere retour doen
?
Dat is waar, maar daar hou ik nooit zo van. Ik snap het wel hoor, dat mensen het doen, maar ik vind het ergens altijd mijn eigen keus om 'm sneller te willen. Ik zou 'm dan ook graag meteen willen gebruiken, dus terugsturen gaat dan ook niet meer (tenzij ik de tweede terug zou sturen alsof het de eerste is maar dat zou ik denk ik niet eens durven).
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Susan schreef:
21-11-2020 18:30
Ik ga mezelf een nieuwe mobiel gunnen, maar zijn alle Black Friday kortingen van nu al echt goed of wordt het nog veel lager? Het model dat ik graag wil ís bij Coolblue en Media Markt al in prijs verlaagd, maar ik twijfel heel erg of ik niet nog wat dagen moet wachten. Zou het balen vinden als ik veel te veel betaal doordat ik te gehaast bestel, maar ook als ik te lang wacht en hij juist uitverkocht is.
Welke is het?
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Tickel schreef:
21-11-2020 18:52
Welke is het?
Huawei P30 Pro, bij de Media Markt nu 499 euro.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Ooit was er bij de media markt een service dat je het te veel betaalde bedrag terug kreeg als het in de 7(of 14?) dagen daarna goedkoper werd. Dan moet je wel alsnog op black friday de winkel in en daar moet je maar net zin in hebben. Weet ook niet of ze dit nu nog doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees nu alleen een laagste prijsgarantie voor fysieke winkels, als je het vindt in een andere fysieke winkel binnen een straal van 15 kilometer van het filiaal waar je het gekocht hebt en het geldt niet voor uitverkopen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Susan schreef:
21-11-2020 18:53
Huawei P30 Pro, bij de Media Markt nu 499 euro.
Dat lijkt de goedkoopste te zijn, zonder verlengen van abbo
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Tickel schreef:
21-11-2020 19:27
Dat lijkt de goedkoopste te zijn, zonder verlengen van abbo
Ja precies, ik weet dus alleen niet of hij nog verder zakt in prijs gedurende de Black Friday week. Ik denk niet heel ver, dus ik neig ernaar 'm nog gewoon te bestellen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Susan schreef:
21-11-2020 19:28
Ja precies, ik weet dus alleen niet of hij nog verder zakt in prijs gedurende de Black Friday week. Ik denk niet heel ver, dus ik neig ernaar 'm nog gewoon te bestellen.
Je hoeft niet binnenkort je abbo te verlengen?

Maakt ook niet veel uit tov een los toestel
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Marelyse schreef:
21-11-2020 17:50
Het choco-abo van Lindt klinkt als heel fijn. Jammer dat een weekendje Duitsland in de adventsperiode er niet inzit dit jaar. Dat doe ik normaal wel vaak en dan sla ik flink in bij Lindt.
Lindt kun je ook in Nederland online bestellen: https://lindtchocolaterie.nl/
Alle reacties Link kopieren
Tickel schreef:
21-11-2020 19:43
Je hoeft niet binnenkort je abbo te verlengen?

Maakt ook niet veel uit tov een los toestel
Nee, ik heb al een aantal jaar een sim only abonnement, dat wil ik eigenlijk zo houden.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
21-11-2020 19:47
Lindt kun je ook in Nederland online bestellen: https://lindtchocolaterie.nl/
En een winkel in Utrecht in elk geval.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Susan schreef:
21-11-2020 19:47
Nee, ik heb al een aantal jaar een sim only abonnement, dat wil ik eigenlijk zo houden.
Dat kun je ook verlengen, maar zag dat de toestelprijs dan nauwelijks scheelt. Heb zelf ook sim only en moet wel eens in de zoveel tijd verlengen.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Tickel schreef:
21-11-2020 19:58
Dat kun je ook verlengen, maar zag dat de toestelprijs dan nauwelijks scheelt. Heb zelf ook sim only en moet wel eens in de zoveel tijd verlengen.
Maar als je sim only verlengt krijg je toch geen korting op een toestel? Ik dacht dat het idee erachter juist was dat je dan echt alleen betaalt voor een abonnement.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Susan schreef:
21-11-2020 19:58
Maar als je sim only verlengt krijg je toch geen korting op een toestel? Ik dacht dat het idee erachter juist was dat je dan echt alleen betaalt voor een abonnement.
Meestal niet. Soms, als je het via de provider zelf verlengt.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Tickel schreef:
21-11-2020 20:08
Meestal niet. Soms, als je het via de provider zelf verlengt.
O ja, ik zie het, dan betaal ik in totaal 480 euro, uitgesmeerd over twee jaar, dus het scheelt iets, maar ik weet niet of ik het fijn vind om dan twee jaar zulke hoge kosten te hebben, ik heb altijd liever dat ik gewoon in één keer betaal.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven