Wat suf van nivea zeg...
donderdag 29 november 2012 om 09:47
Krijg net een mailtje van nivea: sorry de proefjes zIjn op, dus je krijgt niks.. Wat suf zeg van zon groot bedrijf.. Maak ze dan kleiner en meer , zodat je iedereen blij kan maken. Staat er onderaan: nu 4.00 bij da.. Ja daaag.die koop ik dus ook niet meer.
Geen reclame hoor dit..
Sorry haha, maar voel me ff net een kind dat niks in de schoen heeft gehad..:s moest ik even kwijt..
Geen reclame hoor dit..
Sorry haha, maar voel me ff net een kind dat niks in de schoen heeft gehad..:s moest ik even kwijt..
donderdag 29 november 2012 om 10:06
Die heb ik ook gehad............wat ontzettend nep zeg........ik kreeg toen ik mijn NAW gegevens had ingevoerd de de boodschap " je proefmonster OID) is onderweg"
beetje flauw van Niveau. Jammer.
beetje flauw van Niveau. Jammer.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
donderdag 29 november 2012 om 10:53
quote:lilyrose2012 schreef op 29 november 2012 @ 10:49:
Nou.. Alles.. Keer googlen en ze zien je adres ook hoor.. Beetje OverDreven
Doordat ik zulk soort dingen niet invul is mijn adres ook niet zomaar te googlen. Echt niet.
Natuurlijk, als mensen écht willen zullen ze er na wat moeite heus achter kunnen komen. Maar zelf verstrek ik het niet.
Nou.. Alles.. Keer googlen en ze zien je adres ook hoor.. Beetje OverDreven
Doordat ik zulk soort dingen niet invul is mijn adres ook niet zomaar te googlen. Echt niet.
Natuurlijk, als mensen écht willen zullen ze er na wat moeite heus achter kunnen komen. Maar zelf verstrek ik het niet.