Geld & Recht alle pijlers

Wat suf van nivea zeg...

29-11-2012 09:47 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Krijg net een mailtje van nivea: sorry de proefjes zIjn op, dus je krijgt niks.. Wat suf zeg van zon groot bedrijf.. Maak ze dan kleiner en meer , zodat je iedereen blij kan maken. Staat er onderaan: nu 4.00 bij da.. Ja daaag.die koop ik dus ook niet meer.

Geen reclame hoor dit..

Sorry haha, maar voel me ff net een kind dat niks in de schoen heeft gehad..:s moest ik even kwijt..
Haha
Thankz chocoletter.. Had ik nodig
Die heb ik ook gehad............wat ontzettend nep zeg........ik kreeg toen ik mijn NAW gegevens had ingevoerd de de boodschap " je proefmonster OID) is onderweg"

beetje flauw van Niveau. Jammer.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
Inderdaad, dat had ik ook. Zeggen dat ze je iets willen opsturen en dan zeggen dat de samples van de dag al op zijn!!
Je moet ook niet in zo'n marketing-truc geloven! Je geeft vanalles van jezelf prijs, en dat voor een veegje bodylotion.

Ik geef echt niet mijn NAW-gegevens op of zelfs maar mijn emailadres voor zoiets sufs als een monstertje.
Wilde t eerst nog wel kopen, maar nu zeker niet meer
Prima toch.
Ze willen gewoon mensen in hun bestand hebben die ze later weer kunnen stalken.
quote:Ster_ schreef op 29 november 2012 @ 10:23:

Ze willen gewoon mensen in hun bestand hebben die ze later weer kunnen stalken.Ja tuurlijk. Mensen geven alles op voor een likje bodylotion, zo blijkt.....
Nou.. Alles.. Keer googlen en ze zien je adres ook hoor.. Beetje OverDreven
quote:lilyrose2012 schreef op 29 november 2012 @ 10:49:

Nou.. Alles.. Keer googlen en ze zien je adres ook hoor.. Beetje OverDreven

Doordat ik zulk soort dingen niet invul is mijn adres ook niet zomaar te googlen. Echt niet.

Natuurlijk, als mensen écht willen zullen ze er na wat moeite heus achter kunnen komen. Maar zelf verstrek ik het niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven