Geld & Recht alle pijlers

Wat vind jij nu echt te duur geworden? Deel 2!

24-01-2023 09:29 3131 berichten
Alle reacties Link kopieren
Originele OP van spacescooter, 20 februari 2022.

Hier vroeg kind waarom ik geen ben & jerry ijs had meegenomen bij de wekelijkse boodschappen. Ze vroeg dit al meerdere keren.

Ik heb gezegd dat we dit niet meer zomaar kopen. Misschien in de vakantie een keer.

5 euro of meer voor een bakje...
Alle reacties Link kopieren
elinas schreef:
28-02-2024 12:15
Ik kom al jaren héél erg weinig in de horeca, laat staan iets eten of uitgebreid brunchen. Maar omdat ik jarig was trakteerde mijn dochter en ik was superverbaasd over de prijs.
Dacht toen van: is dit redelijk of leef ik onder een (horeca) steen
Hahaha, ik denk het laatste. Is echt een meer dan redelijke prijs voor wat je allemaal gekregen hebt.

Ik was vandaag lunchen met een kennis: brood met pulled zalm, een salade carpaccio, 2 thee en 2 gewone koffie voor € 42,50.
Alle reacties Link kopieren
lizenlotte schreef:
28-02-2024 14:58
:rofl: :rofl: Ugli
Erg he die panikerende auto's.
Ik heb nu een dikke bak (audi a4 s line van '22)als leenauto en die gilt en piept het ook uit voor hij geslagen word, net zo irritant. Zit er nog een halve Meter tussen mij en een hekje wat duidelijk te zien is op de achteruitrijcamera, piept dat ding al luidkeels terwijl er dus niks aan de hand is..
Gelukkig mag ik straks mijn eigen mitsubishi zonder poespas weer ophalen, blij van!
Niks voor mij al die lampjes, piepjes en camera's En zo.
Oh ja, mijn pa heeft ook zo'n dure bak die het op een gillen zet als er een stofje te dichtbij komt. Helemaal kriegel word ik ervan.

That being said, om on topic te blijven: Auto's!

Wat zijn die duur geworden zeg!
Alle reacties Link kopieren
Avocado's zijn inmiddels 1,45 per stuk bij de AH.
I will not let anyone walk through my mind with their dirty feet.
- Gandhi
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Dit topic heeft inmiddels de 3000 postings ruimschoots behandeld dus ik wil jullie verzoeken om een nieuw deel te openen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Vivaforum.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Bij deze:

Deel 3:

geld-recht/wat-vind-jij-nu-echt-te-duur ... ges/504432
Alle reacties Link kopieren
Honolulu schreef:
21-02-2024 17:08
4 euro voor een fles carvan cevitam bij de AH. Ik wilde specifiek deze vanwege geen zoetstoffen en - nog erger - glucose-fructosestroop, dus inderdaad een wat duurdere variant nodig. Maar 4 euro. Kom op. We hebben het over aanmaaklimonade.
Deze zijn regelmatig in de bonus of aanbieding, en dan neem ik er gelijk wat mee dat ik weer vooruit kan tot de volgende aanbieding.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven