Geld & Recht alle pijlers

We vrekken hier verder ! :-)

06-10-2010 14:31 3013 berichten
Gratis tips, advies en goede raad.

Vrekkendames, en een enkele vrekkenheer ( ? ) stellen hun diensten gratis beschikbaar.

Iedereen is welkom !!!
ik heb nu bijn a 50 euro staan bij MM.

Als ik iets wil bestellen kijk ik altijd eerst of ik er via hun extra parels bij krijg.

Die enquetes vul ik wel in hoor (ook nee en geen interesse en mijn tel nr is 012 3456789), je krijgt 3 mailtjes per dag ofzo en misschien 1 enquete, dat gaat tussendoor gewoon even.

Ervan leven kan uiteraard niet, het is leuk om voor de vakantie of voor de feestdagen even 50 euro extra te hebben.
quote:Zwuppeliennn schreef op 10 februari 2011 @ 12:33:

Zo sta ik er ook in....

Ik hoop trouwens ooit nog eens de Bingo te winnen ofzo

ja dat ook, ik twijfel af en toe of hij uberhaupt gewonnen wordt door iemand . Maar je, ik koop natuurlijk geen extra kaarten, ik speel alleen mee met de gratis kaart.

en over winnen gesproken, heel vaak kun je bij die 'enquetes' ook wat winnen. Maar nog nooit hoor...ik vraag me echt ernstig af of dat geen doorstoken kaart is.
Alle reacties Link kopieren
Dat vraag ik me bij de bingo inderdaad ook weleens ernstig af

Extra kaarten kopen vind ik sowieso onzin......je raakt er alleen maar geld mee kwijt. Net als met dat krassen.

Die win-enquetes geloof ik al helemaal niet! Niemand controleert dat, dus makkelijk te doen.
quote:BrEkster schreef op 10 februari 2011 @ 11:34:

hey yellowlove, ik heb een wasmachine voor 150 euro gekocht bij een witgoedman. met een beetje onderhandelen krijg je vaak 3 maanden garantie. het was wel een tweedehands van 3 jaar oud, maar wij hebben het ding nu 3 jaar en het werkt prima.Ja misschien moet ik maar eens kijken, ik zie wel soms als ik in de bus zit naar een vriend in adam west zo'n winkel met allemaal tweedehands koelkasten/wasmachines/fornuizen e.d. Misschien moet ik daar een kijkje nemen. Maar ik had dus een wasmahcine gehaald bij de kringloop (eerlijkheid gebiede mij te zeggen dat ik geen geld had, en mijn moeder hem betaald heeft) maar die is dus kapot. En ik wil gewoon mijn geld terug, maar neehee, nu gaan ze hem zaterdag ophalen, dan volgende week reparen, en als dat niet lukt, dan krijg ik mijn geld pas terug. En anders krijg ik hem die zaterdag daarop thuisgeleverd (en ze wilden eerst serieus dat ik hem zelf kwam brengen, ehm ik heb niet voor niets de optie bezorgen gekozen en daar voor betaald, en anders 2x 20 euro betaalde voor het halen en terugbrengen?!)
quote:himalaya schreef op 10 februari 2011 @ 12:11:

[...]

NEE, het is tot nader order niét mogelijk om je aan te melden bij het NIPO.Als je in Ridderkerk woont kan je je wel aanmelden, tenminste, dat kreeg ik laatst door via de mail.
quote:DeWareJacoba schreef op 10 februari 2011 @ 13:45:

[...]

Als je in Ridderkerk woont kan je je wel aanmelden, tenminste,

dat kreeg ik laatst door via de mail.

Wat grappig dat het blijkbaar plaatsgebonden is.

Maar ik heb een week of 2 nog gekeken bij Mijn Nipo (ofzo) en daar stond nog de mededeling dat ze tot nader order geen respondenten meer zochten.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Die mail is langer dan 2 weken geleden dus je zou gelijk kunnen hebben.

Ik zit er trouwens aan te denken om te gaan werken bij Nipo. Ik ken iemand die dat doet, face-to-face enqueteur en dat schijnt erg leuk te zijn en best leuk te verdienen
Thanks voor de bol.com code!

Ik heb voor de liefhebber nog een slankie code:

42SY6FU
quote:salacia schreef op 10 februari 2011 @ 17:43:

Thanks voor de bol.com code!

Ik heb voor de liefhebber nog een slankie code:

42SY6FUThanks!
Ik heb een hele tijd bij het Nipo gewerkt, net weg. Je kunt je idd niet meer aanmelden, er is zelfs een wachtlijst.. ;)

Heb trouwens op de face-to-face afdeling gewerkt, grappig dat je iemand kent die de enquetes doet!
Dag dames,

Ik moet ook weer vrekken dus lees weer regelmatig mee.

Ik heb ook een Wehkamp code van 7,50 voor jullie. Minimale besteding is 25,- en een bon per persoon.

Alleen gebruiken als je toch al iets wilde bestellen omdat je het nodig hebt (anders is het niet echt vrekken).

1492 - 2322 - 1596 - 3117
Ik doe mee met het televisiewaarderingsonderzoek van Intomart, maar denk er nu over om te stoppen. Tot een aantal maanden geleden kreeg je 2 euro per maand als je 12 vragenlijsten of meer had ingevuld, maar ineens is het nog maar 1 euro, dus dan schiet het niet meer echt op. Bovendien kun je niet meer voor VVV bonnen sparen, alleen maar voor bijv. Bol.com, Wehkamp.nl enzo en ik vond die VVV bonnen juist altijd zo fijn. Die kon je ook gewoon bij de Hema ofzo inleveren. Ik wacht even tot mijn saldo 10 euro is (volgende maand) en dan ga ik me afmelden denk ik.
quote:Suzaa schreef op 04 februari 2011 @ 14:46:

Ik breek even in als meelezer met een bol.com code:

CRM-195-WGUTH

Hopelijk nog op tijd Ik ga em nu alsnog (bij een volgende bestelling) gebruiken. Dank je wel!!
Ik heb twee codes waarmee je mee kunt spelen met de vriendenloterij.

Je moet voor 27 februari je code activeren op vriendenloterij.nl/ah

Je speelt dan in maart gratis mee. Vanaf april kost het ¤2,20 per week, je kunt het op elk gewenst moment stopzetten.

Dus, als je het goed doet kan je gratis meespelen. Maar ik ken mezelf, dus bij deze; wil iemand ze?
Hier komen ze, laat het even weten als je ze gebruikt, dan hoeft iemand anders geen moeite te doen voor niets...

746314666

506127386
Leuk janna, ga ik doen, bedankt!
Ik kreeg opeens een brief thuis van het NIPO of ik aub respondent wilde worden, met een code erbij om in te loggen op mijn account. Dat terwijl ik al LANG mee doe met enquêtes. Raar he? Maar misschien bedoelen ze telefonische enquêtes. Ik heb bij het NIPO gewerkt trouwens tijdens m'n studie, aan de telefoon enquêtes afgenomen, wel leuk hoor!
Je moet het wel meestal schriftelijk opzeggen he Supersoulfighter (ik heb er gewerkt). Kijk goed even naar de voorwaardes. En als je opzegt, moet je dat eigenlijk ongeveer 3 dagen nadat je je aangemeld hebt doen. Anders wordt de afschrijving voor de volgende maand wel al gedaan (is meestal ergens rond de 22e). En een brief heeft verwerkingstijd van max 14 dagen. (ik denk ik meld het maar even)
Ja, yellowlove, dat is precies waarom ik dat soort dingen niet doe. Dan vergeet ik het en dan heb ik geen zin en zo ben ik weer een paar maanden verder voor ik het uiteindelijk weer opgezegt heb...

Supersoulfighter, misschien idd telefonisch of op locatie? Staat het er niet duidelijk bij? Gek!
quote:yellowlove schreef op 11 februari 2011 @ 10:12:

Je moet het wel meestal schriftelijk opzeggen he Supersoulfighter (ik heb er gewerkt). Kijk goed even naar de voorwaardes. En als je opzegt, moet je dat eigenlijk ongeveer 3 dagen nadat je je aangemeld hebt doen. Anders wordt de afschrijving voor de volgende maand wel al gedaan (is meestal ergens rond de 22e). En een brief heeft verwerkingstijd van max 14 dagen. (ik denk ik meld het maar even)I know, ik heb er ook gewerkt Daarom "durf" ik het wel aan, ik ken de voorwaarden!
Haha, ik zie een patroon: ik zit graag betaald achter de telefoon ;)
Ok, eigenlijk mag het als je het via internet doet, telefonisch. Binnen een paar dagen nadat je de bevestigingsbrief hebt gekregen. (maar ik werk er een jaar niet meer, ik weet niet of dat veranderd zou kunnen zijn) maar het ging heel vaak mis, omdat mensen dan zich aanmelden de 20e, dan is de trekking van februari nog niet geweest, en doen ze daaraan mee, maar een paar dagen later wordt het geld voor de trekking van maart al afgeschreven (het wordt altijd aan het eind van de maand voor de bewuste maand afgeschreven) en als je dat geld terugwilt, zul je het schriftelijk moeten doen, en ben je toch weer een postzegel kwijt. Je kunt ook niet in een gesprek aanmelden en afzeggen(dat kan gewoon computertechnisch niet), dus je moet het inderdaad onthouden, en dan een paar dagen later bellen.
Supersoulfighter en ik kennen elkaar wellicht. Goh, 2 vrekken die daar gewerkt hebben?!
http://frugalliving.web-l ... 0/01/koken-voor-1--1.html
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Precies zoals jij zegt is het nog steeds yellowlove (nog contact met mensen die daar werken). Ja, misschien kennen we elkaar wel!? Eng!! Ik dacht anoniem te zijn hier ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven