Geld & Recht alle pijlers

Weer zo'n vervelend 'wat past hierbij topic' (hellup)

21-12-2010 09:56 38 berichten
Dag dames en heren,

Ik heb een heel leuk jurkje/tuniek gescoord wat ik al een tijdje wilde hebben. Alleen ik weet niet wat ik er bij aan kan trekken (schoenen e.d.).

Dit is em:

http://www.stepswebshop.nl/product/431/ ... isley.aspx

Bruine schoenen lijkt me lastig, dan moet je al net de goede kleur hebben. Kunnen zwarte laarzen met een zwart ondershirtje? Of is dat geen combi. Aaarrgggh, normaal gesproken kan ik best goed combineren maar nu weet ik het echt even niet...

Alle hulp is zeer welkom!
Ik hoop dat ik niemand beledig, maar Uggs worden het zeker niet!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het echt een fantastisch jurkje! Ik zou er een bruine panty bij dragen, en mijn roze sneakers. (maar ik geloof dat dat je een beetje moet liggen, ik draag nooit pumps/hakken/laarzen/uggs altijd sneakers) En iets van een loszittende bolero voor in ieder geval de warmte, en zodra je ergens binnen bent die bolero weer uittrekken?
Ik vind het echt een fantastisch jurkje! Ik zou er een bruine panty bij dragen, en mijn roze sneakers. (maar ik geloof dat dat je een beetje moet liggen, ik draag nooit pumps/hakken/laarzen/uggs altijd sneakers) En iets van een loszittende bolero voor in ieder geval de warmte, en zodra je ergens binnen bent die bolero weer uittrekken?
quote:Cici25 schreef op 21 december 2010 @ 12:23:

[...]

Uggs kunnen best leuk zijn bij een spijkerbroek o.i.d. Maar bij zo'n jurkje vind ik een paar Uggs nogal lomp staan.

Vind jij zelf Uggs wel mooi staan onder dit jurkje?

Ik doe dat regelmatig, lomp vind ik wel meevallen. Maar daar zullen de meningen over verdeeld zijn.

Ik zie het ook heel veel bij leeftijdsgenoten.

Maargoed; onder dit jurkje zou ik het niet doen. Ik zou gaan voor een huidkleurige (dan wel niet glans) panty met bruine pumps.

(ben ik nou heel smakeloos?)
quote:NoahTe schreef op 21 december 2010 @ 12:28:

[...]

Ik doe dat regelmatig, lomp vind ik wel meevallen. Maar daar zullen de meningen over verdeeld zijn.

Ik zie het ook heel veel bij leeftijdsgenoten.

Maargoed; onder dit jurkje zou ik het niet doen. Ik zou gaan voor een huidkleurige (dan wel niet glans) panty met bruine pumps.

(ben ik nou heel smakeloos?)

Waarschijnlijk ben je dan van dezelfde leeftijd als ik, want ik zie ook veel leeftijdsgenoten lopen met Uggs onder een jurkje. Maar ondanks dat vind ik het nog steeds niet mooi.

Enne de combi die je verder noemt is absoluut niet smakeloos hoor!
quote:danivo schreef op 21 december 2010 @ 14:56:

[afbeelding]Ooooeeeee me likey! Die zijn echt gaaaf
yes! stella mccartney, dus zal wel loeiduur zijn.

maar dat vind ik echt de enige optie.....
oh... slechts 595,-USD, pff, doen zeg ik!
Ik dacht eerst aan een roze maillot met bruine pumps of laarzen, maar met jouw dijen wil je dat niet dus denk ik aan een donkerbruine maillot met roze pumps met over het jurkje een roze bolero/vestje of een donkerbruin vestje met roze details (als je dat kunt vinden).
Ik vind het meer een tuniekje dan een jurkje. Ik zou het dragen met een donkerblauwe tregging of strakke jeans en met enkellaarsjes in roze of bruin. Erof een leuk dun gebreid vestje, ook in roze of bruin.
quote:danivo schreef op 21 december 2010 @ 16:05:

oh... slechts 595,-USD, pff, doen zeg ik!Ohhhh, dat heb ik nog wel liggen ergens in een oude sok
quote:iris1969 schreef op 21 december 2010 @ 17:27:

Ik dacht eerst aan een roze maillot met bruine pumps of laarzen, maar met jouw dijen wil je dat niet dus denk ik aan een donkerbruine maillot met roze pumps met over het jurkje een roze bolero/vestje of een donkerbruin vestje met roze details (als je dat kunt vinden).Ding ding ding, je gaat door voor de wasmachine. De bruine maillot met roze pumps, yups

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven