Geld & Recht alle pijlers

Welke makelaar en welke niet? Ervaringen gezocht.

26-11-2010 14:51 15 berichten
Hoi allemaal,

Wij willen ons huis misschien verkopen.

Nu hebben we maandag 3 makelaars op bezoek gehad, maar bij geen van 3 hebben we een geheel positief gevoel, om verschillende redenen.

Mijn vraag aan jullie is; wie heeft er ervaring met of weet wat meer over makelaars in NB, ruw gezegd tussen Breda en Den Bosch?

Welke staan goed bekend en welke juist niet? Goede ervaringen mee of juist niet en waarom? Het allerbelangrijkste is niet hoe goed ze een brochuretekst kunnen maken of hoe goed de foto's zijn, maar meer hun betrouwbaarheid (bv zijn ze idd echt voor de verkoper en praten ze niet mee voor de koper, zijn ze eerlijk) Je mag me ook een pb sturen als je hier niet wilt posten!
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dat een vriendin in jouw regio gebruik heeft gemaakt van Hendriks Makelaardij, wel als aankoopmakelaar, dus niet als verkopende partij.

Ze was er erg blij mee, heel persoonlijk etc, werd goed op de hoogte gehouden en geïnformeerd.

Veel succes!
Nav een ander topic nog een belangrijke vraag: zijn op zaterdag open zodat potentiele kopers ook in het weekend jullie huis kunnen bezichtigen?
Bedankt voor jullie reacties!

@ Borderwalk; dat is inderdaad een goede, we hadden dit ook al bedacht, de meeste makelaars zijn gelukkig wel zo flexibel tegenwoordig maar het kan geen kwaad om het even goed na te vragen.

@ Medatative Rose; dankjewel voor je reactie, ik neem hem mee!
Hoi verhuismiep, wij hebben goede ervarigen met Lubker Bouckaert Peeters. Zitten volgens mij in Tilburg en ook in Udenhout
2x belle, dankjewel!

Ik wil graag naar een van jullie een privébericht sturen, maar heb dat nog nooit gedaan via dit forum, hoe doe ik dat?
Misschien nog een andere makelaar uitnodigen?
@ Missdory; daar hebben we zelf ook over nagedacht, er zijn er nog een paar die we wel willen spreken. Maar ik denk wie weet komen er nu veel negatieve reacties over een bepaalde makelaar of juist heel positieve, daar heb ik toch wel wat aan.
even omhooghalen!
in die regio waar jij het over hebt, heb ik Hendriks makelaar ingeschakeld, wel als aankoopmakelaar, maar ik ben superblij met ze. Ik heb vorige week mijn droomhuis gekocht mede dankzij hen.
1x is wel genoeg...
@ Kaatje, ben jij toevallig de vriendin waar Medatative Rose het over had? :-)

Bedankt voor je reactie, ik sla hem op!
Hoi verhuismiep

Lupker gehad bij de verkoop van ons huis. Fijne, persoonlijke begeleiding. Als je in Tilburg/Den Bosch zit denk ik wel dat je met Hendriks goed zit. Als je in 1 van de dorpen woont, denk ik toch dat je beter af bent met een lokale makelaar. Kijk eens naar het aanbod dat de makelaar in het dorp heeft. In onze prijsklasse had Lupker toen meerdere woningen in verkoop en nam de klanten mee naar alle panden (wij hadden dus een woning in een van de kleinere gemeenten). Natuurlijk gaan jouw bezichtigers naar andere woningen kijken, maar vice versa is dat ook het geval.Vaak heeft zo'n lokale makelaar een beter netwerk in de gemeente zelf...

succes met beslissen. Welke makelaars heb je over de vloer gehad?
We hebben 3 makelaars over de vloer gehad. Ze hadden alledrie positieve en negatieve punten, maar geeneen die helemaal goed aanvoelde zeg maar.

Zij hebben wel een netwerk, maar ik denk dat mensen die zich bij een makelaar melden om een huis te kopen, ook wel op internet kijken en zij staan toch wel in verbinding met elkaar.
Even omhoog halen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven