Geld & Recht alle pijlers

Welke verzekering??

21-10-2011 18:56 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een vriend en ik hadden ruzie en uit boosheid heeft hij een deuk in me auto deur getrapt

Misschien ben ik nu dom,, maar welke verzekering moet hij dan hebben om dit aan door te geven??

En kan het uberhaupt wel omdat het niet "per ongeluk" is gegaan...
Nee, opzet wordt niet verzekerd. Je vriend zal de kosten dus uit eigen zak moeten vergoeden.
Het zou me ook wat zijn zeg, als de maatschappij opdraait voor de agressie van die man!
Geen enkele verzekering. Hij heeft moedwillig die deur een trap gegeven, dan moet hij dat ook zelf uit eigen zak betalen.
Dacht ik al... Ik heb eerder zn deukje gehad maar dan door iemand die erin reed met trekhaak en dat koste al bijna 900 euro dus dit zal ook wel rond dat bedrag gaan worden!!

Van kale kip kan je niet plukken he pffff...
Misschien de aansprakelijkheidsverzekering van zijn ouders als íe nog een kind is? Ik kan me niet voorstellen dat een volwassen vent zoiets doet. Toch?
Lekkere vriend
Met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig!
quote:Katherina schreef op vrijdag 21 oktober 2011 19:15 Met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig!Amen
Internagelaktisch
quote:beautifulbutterfly schreef op 21 oktober 2011 @ 19:13:

Dacht ik al... Ik heb eerder zn deukje gehad maar dan door iemand die erin reed met trekhaak en dat koste al bijna 900 euro dus dit zal ook wel rond dat bedrag gaan worden!!

Van kale kip kan je niet plukken he pffff...Dan spreekt de kale kip maar een betalingsregeling met jou af en gaat een extra baantje zoeken. Kom op zeg, zo makkelijk laat je hem er toch niet mee wegkomen.
quote:Katherina schreef op 21 oktober 2011 @ 19:15:

Met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig!
Van een kale kip kun je niet plukken. Bedoel je daarmee dat je hem daarmee weg laat komen? Nee toch? Als iemand mijn spullen moedwillig kapot maakt, dan maakt het me geen moer uit hoe hij dat doet, maar betalen zal hij! Desnoods gaat hij kranten lopen of verkoopt hij zijn computer en XBox en telefoon en zijn merkkleding maar...
quote:nummerzoveel schreef op 21 oktober 2011 @ 19:28:

Van een kale kip kun je niet plukken. Bedoel je daarmee dat je hem daarmee weg laat komen? Nee toch? Als iemand mijn spullen moedwillig kapot maakt, dan maakt het me geen moer uit hoe hij dat doet, maar betalen zal hij! Desnoods gaat hij kranten lopen of verkoopt hij zijn computer en XBox en telefoon en zijn merkkleding maar...

Helemaal mee eens.

Hoe oud is dit heerschap?
Heeft ie niet een leuke tv en een mooie laptop? Of een kek horloge? Eerlijk ruilen zou ik zeggen. En dan de fijne man aan de kant zetten.
De volgende keer dat je bij hem thuis bent, knip je per ongeluk een aantal kabels door en hoppa valt zo zijn hele servies op de grond. Wooopss
quote:Lucifer1983 schreef op 21 oktober 2011 @ 20:00:

De volgende keer dat je bij hem thuis bent, knip je per ongeluk een aantal kabels door en hoppa valt zo zijn hele servies op de grond. WooopssAan wat voor kabels hangt jouw servies dan?
quote:germanwings schreef op 21 oktober 2011 @ 20:10:

[...]

Aan wat voor kabels hangt jouw servies dan?Ik wilde net vragen: say what?? Hahaha!
quote:germanwings schreef op 21 oktober 2011 @ 20:10:

[...]

Aan wat voor kabels hangt jouw servies dan?

hahaha ja dat staat er een beetje raar.

Ik bedoelde dus kabels van de tv etc. doorknippen. En los daarvan zijn servies kapotgooien
tv-kabeltje is goedkoper om te vervangen dan een autoportier.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
m'n autodeur
quote:beautifulbutterfly schreef op 21 oktober 2011 @ 18:56:

Een vriend en ik hadden ruzie en uit boosheid heeft hij een deuk in me auto deur getrapt

Misschien ben ik nu dom,, maar welke verzekering moet hij dan hebben om dit aan door te geven??

En kan het uberhaupt wel omdat het niet "per ongeluk" is gegaan...Hij zou van mij de verzekering krijgen dat ik aangifte zou doen en dat hij verder kan opzouten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven