Whaa, ik wil shoppen...
zondag 15 augustus 2010 om 10:41
Hoi,
Ik ben al 2 maanden super goed aan het consuminderen en bezuinigen. Bijna geen onzinnige aankopen gedaan en winkels gemeden. Ook geen behoefte gehad om nieuwe spullen te kopen.
En nu ben ik gisteren toch even de stad in geweest en heb ik een heel mooi vest gezien en stoere kistjes en nu wil ik alleen maar shoppen!!!
Krijg het niet uit mijn systeem. Iemand tips om dat irritante gevoel van hebben, hebben, hebben te onderdrukken?
Ik ben al 2 maanden super goed aan het consuminderen en bezuinigen. Bijna geen onzinnige aankopen gedaan en winkels gemeden. Ook geen behoefte gehad om nieuwe spullen te kopen.
En nu ben ik gisteren toch even de stad in geweest en heb ik een heel mooi vest gezien en stoere kistjes en nu wil ik alleen maar shoppen!!!
Krijg het niet uit mijn systeem. Iemand tips om dat irritante gevoel van hebben, hebben, hebben te onderdrukken?
zondag 15 augustus 2010 om 12:09
quote:Star schreef op 15 augustus 2010 @ 11:44:
[...]
Vertel. Waar?
H&M. Ik heb echt een pleurishekel aan hun online shop maar aangezien ze daar allemaal dingen verkopen die níet in de winkel hangen...tja dan moet he wel he?
Ik ben al wéken op zoek naar een cognackleurig gevlochten leren riemje. Zo'n smalle. Nergens te bekennen. Er is er een van Pieces maar die is o-ver-al uitverkocht. Bij de H&M webshop hebben ze hem wel, beetje jammer alleen dat de levertijd pas oktober is
En verder nog een zooi jurkjes die ik "héél hard nodig had".
Kuch .
[...]
Vertel. Waar?
H&M. Ik heb echt een pleurishekel aan hun online shop maar aangezien ze daar allemaal dingen verkopen die níet in de winkel hangen...tja dan moet he wel he?
Ik ben al wéken op zoek naar een cognackleurig gevlochten leren riemje. Zo'n smalle. Nergens te bekennen. Er is er een van Pieces maar die is o-ver-al uitverkocht. Bij de H&M webshop hebben ze hem wel, beetje jammer alleen dat de levertijd pas oktober is
En verder nog een zooi jurkjes die ik "héél hard nodig had".
Kuch .
zondag 15 augustus 2010 om 13:50
ruim eerst je kast op en bedenk dan of je het echt nodig hebt...zo niet dan scheelt het geld en zo ja dan doe je het lekker wel.Ja bij kleding weet ik niet hoe je minder moet kopen ,bij eten dan moet je je gewoon zo volproppen en daarna winkellen dan koop je meestal alleen het broodnodige want dan zit je zo vol dat je geen snoep meer kan zien.(althans dat werkt bij mij wel zo)
Ik koop trouwens ook graag online bij h&m ...daar hebben ze vaak andere en meer dingen dan in de winkel.Alleen jammer ja van de levertijd.
Ik koop trouwens ook graag online bij h&m ...daar hebben ze vaak andere en meer dingen dan in de winkel.Alleen jammer ja van de levertijd.
zondag 15 augustus 2010 om 14:16
zondag 15 augustus 2010 om 14:55
Ik ken het gevoel. Ik moest het ook consuminderen ivm minder inkomen. En ik heb geen goedkope smaak. Mijn oplossing: vintage & tweedehandskleding. Nee, niet die van de Emmaus of de Arm, maar van goede 2e hands winkels. Waar het niet ruikt naar natte hond. Ik koop nu waanzinnig leuke kleding (vind ik) en heb het gevoel dat ik met mijn (af en toe) opkomende drang om te shoppen (vind het heerlijk), toch helemaal los kan gaan. Mijn topscore van afgelopen winter: Nicowa rokje (20,00), zwart truitje van Morgan (15,00) en hoge zwarte laarzen van Fornarina (45,00). Compleet gekleed voor voor 80,00 euro. Het is een sport geworden.