Woolsocks
dinsdag 8 juli 2025 om 06:00
Zijn er hier lezers die de app Woolsocks gebruiken?
Ik werd hier op gewezen door een klant.
Nieuwsgierig als ik ben heb ik het opgezocht.
Maar ik weet het niet. De reviews zijn positief, op 1 na.
Ik gebruik zelf Ippies, hier spaar je punten mee die je kunt inwisselen voor cadeaukaarten.
Woolsocks schijnt het geld direct op je rekening te storten.
Wie heeft er ervaring mee?
Ik werd hier op gewezen door een klant.
Nieuwsgierig als ik ben heb ik het opgezocht.
Maar ik weet het niet. De reviews zijn positief, op 1 na.
Ik gebruik zelf Ippies, hier spaar je punten mee die je kunt inwisselen voor cadeaukaarten.
Woolsocks schijnt het geld direct op je rekening te storten.
Wie heeft er ervaring mee?
dinsdag 8 juli 2025 om 18:05
91 uur per jaar, ach als ik in de avond editienl zit te kijken zit ik toch niks te doen, dus ik doe dat tegelijk, ik zit dat totaal niet als veel werk
En het is niet elke dag 15 minuten, maximaal, maar op een mail klikken of een enquête invullen duurt korter, het was een indicatie
Denk dat ik meer hier op het forum zit en daar verdien ik niks mee

En het is niet elke dag 15 minuten, maximaal, maar op een mail klikken of een enquête invullen duurt korter, het was een indicatie
Denk dat ik meer hier op het forum zit en daar verdien ik niks mee

woensdag 9 juli 2025 om 21:37
Precies dit doe ik ook. Mijn bankgegevens deel ik niet, maar ik doe af en toe wel mee aan cashbacks. Volgens mij werken Scoupy en Woolsocks samen en zijn de apps vrijwel identiek.Vazig schreef: ↑08-07-2025 14:23Ik gebruik wel Scoupy i.p.v. Woolsocks. Zelfde idee, je kunt nieuwe producten in de supermarkt voor (zo goed als) niks kopen. Maar je kan een foto van je bonnetje insturen en je rekeningnummer invullen zodat je je cashback krijgt. Zo hoef je niet je bankgegevens delen.
Kan wel, maar doe ik niet.
zaterdag 12 juli 2025 om 18:35
Ik heb t ook niet gekoppeld aan mijn bankrekening, eerst wel maar toen ik elke keer dat ik de app opende mijn banktegoed zag staan vond ik dat niet prettig en heb de bankrekening ontkoppeld.
Ik gebruik het enkel nog voor de gratis/ goedkope producten die ze aanbieden exact hetzelfde als scoupy trouwens, t is hetzelfde concern.
Dat gezegd hebbende ben ik(behalve die gekoppelde bankrekening )
wel enthousiast (gratis is meestal leuk)
En scoupy en woolsocks op t zelfde email adres kan trouwens niet.
Ik gebruik het enkel nog voor de gratis/ goedkope producten die ze aanbieden exact hetzelfde als scoupy trouwens, t is hetzelfde concern.
Dat gezegd hebbende ben ik(behalve die gekoppelde bankrekening )
wel enthousiast (gratis is meestal leuk)
En scoupy en woolsocks op t zelfde email adres kan trouwens niet.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in