Woonboulevard levert verkeerde bank
vrijdag 21 januari 2011 om 11:52
Na 3 maanden wachten dachten we eindelijk onze longchair te krijgen....blijkt de hoek aan de verkeerde kant te zitten!!!! Papieren nagekeken en de fout ligt bij hun, wat nu? ik wil zo even de woonboulevard bellen, maar wil graag vooraf weten of ik in mijn recht sta om een vergoeding o.i.d te 'eisen', ik heb namelijk helelmaal geen zin om weer zo lang te wachten. Iemand ideeen of tips?? Tnx!!!

vrijdag 21 januari 2011 om 12:00
quote:tilalia2 schreef op 21 januari 2011 @ 11:55:
'De geleverde bank is niet goed, de hoek zit aan de verkeerde kant. Is de goede bank wellicht ergens anders bezorgd? Zo nee, kunt u zo snel mogelijk een goede bank leveren? (als je oude bank al weg is) dan blijven wij zo lang op deze zitten. '
Of een andere leenbank van het bedrijf.
Wel even zwart op zit laten zetten dat je niet aansprakelijk bent voor schade aan de leenbank. Desnoods per mail.
'De geleverde bank is niet goed, de hoek zit aan de verkeerde kant. Is de goede bank wellicht ergens anders bezorgd? Zo nee, kunt u zo snel mogelijk een goede bank leveren? (als je oude bank al weg is) dan blijven wij zo lang op deze zitten. '
Of een andere leenbank van het bedrijf.
Wel even zwart op zit laten zetten dat je niet aansprakelijk bent voor schade aan de leenbank. Desnoods per mail.
“Don’t look back – you’re not going that way.”