Geld & Recht alle pijlers

Woonboulevard levert verkeerde bank

21-01-2011 11:52 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na 3 maanden wachten dachten we eindelijk onze longchair te krijgen....blijkt de hoek aan de verkeerde kant te zitten!!!! Papieren nagekeken en de fout ligt bij hun, wat nu? ik wil zo even de woonboulevard bellen, maar wil graag vooraf weten of ik in mijn recht sta om een vergoeding o.i.d te 'eisen', ik heb namelijk helelmaal geen zin om weer zo lang te wachten. Iemand ideeen of tips?? Tnx!!!
Nou ja, lijkt me wel dat je in je recht staat, want: niet geleverd volgens afspraak. Dat wachten is vervelend, maar een bijkomstigheid, lijkt me toch?
'De geleverde bank is niet goed, de hoek zit aan de verkeerde kant. Is de goede bank wellicht ergens anders bezorgd? Zo nee, kunt u zo snel mogelijk een goede bank leveren? (als je oude bank al weg is) dan blijven wij zo lang op deze zitten. '
quote:tilalia2 schreef op 21 januari 2011 @ 11:55:

'De geleverde bank is niet goed, de hoek zit aan de verkeerde kant. Is de goede bank wellicht ergens anders bezorgd? Zo nee, kunt u zo snel mogelijk een goede bank leveren? (als je oude bank al weg is) dan blijven wij zo lang op deze zitten. '

Of een andere leenbank van het bedrijf.

Wel even zwart op zit laten zetten dat je niet aansprakelijk bent voor schade aan de leenbank. Desnoods per mail.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
.
anoniem_117898 wijzigde dit bericht op 10-11-2018 13:09
Reden: .
99.57% gewijzigd
Gelukkig stond het duidelijk op het formulier dat voorstaand de hoek links moest zijn, dus hoogstwaarschijnlijk krijgen we daar geen meningsverschil over. Zelfs de chauffeur gaf toe dat hun fout zaten. Zal zo wel even bellen hoe of wat...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven