WW en loonheffingskorting
maandag 28 mei 2018 om 08:49
Sinds een tijdje heb ik een ww uitkering. Gelukkig heb ik werk en binnenkort ga ik uit de uitkering. Op mijn uitkering is nooit loonheffingskorting toegepast, ik wist ook niet dat dat kon.
Nu vind ik het niet zo handig om dat nog voor 1 maand aan te vragen, ik krijg het liever in 1x terug van de belastingdienst. Maar hoe werkt dat?
Heb je een speciaal formulier dat je moet invullen? En kan ik dat dan ook nog invullen voor de maanden die ik in 2017 werkloos was? Of gaat dat met de belastingaangifte mee?
Ik zal zo de belastingdienst ook nog even mailen/bellen, maar ik dacht misschien weet iemand hier hoe dat zit.
Nu vind ik het niet zo handig om dat nog voor 1 maand aan te vragen, ik krijg het liever in 1x terug van de belastingdienst. Maar hoe werkt dat?
Heb je een speciaal formulier dat je moet invullen? En kan ik dat dan ook nog invullen voor de maanden die ik in 2017 werkloos was? Of gaat dat met de belastingaangifte mee?
Ik zal zo de belastingdienst ook nog even mailen/bellen, maar ik dacht misschien weet iemand hier hoe dat zit.
maandag 28 mei 2018 om 09:04
maandag 28 mei 2018 om 11:00
Dat kan ook aan andere dingen liggen (je werkgever heeft teveel loonheffingskorting ingehouden, je hebt te veel spaargeld, bijvoorbeeld)42Megapixels schreef: ↑28-05-2018 09:04Toen ik belastingaangifte deed gaf het programma aan dat ik geld terug moet betalen. Dat is toch raar dan?
dinsdag 29 mei 2018 om 12:07
dinsdag 29 mei 2018 om 16:27
Hoeft niet, te weinig informatie die je geeft om daarover een conclusie te trekken.42Megapixels schreef: ↑28-05-2018 09:04Toen ik belastingaangifte deed gaf het programma aan dat ik geld terug moet betalen. Dat is toch raar dan?