Zelfstandig appartement zoeken,
vrijdag 5 augustus 2011 om 11:31
Hallo,
Ik ben 24 jaar en ruim een jaar aan het werk. Ik woon nog steeds op mijn kamertje van 9m2 toen ik studeerde. Begin het nu wel echt zat te worden en ben erg op zoek naar een zelfstandig appartamentje/studio. In de omgeving Nijmegen/Arnhem. Heeft iemand ervaring hoe je het beste en snelste aan zo'n ruimte kunt komen zonder dat het je écht bakken met geld kost aan bemiddelingskosten? Ik sta helaas niet lang genoeg ingeschreven dus het moet waarschijnlijk toch via de particuliere sector...
Mijn max. is 600/650 incl. De hoeveelheid aantal m2 maakt niet echt uit, zolang er maar een eigen douche, keukentje, wc in zit.
Ik hoor jullie tips graag!!
Ik ben 24 jaar en ruim een jaar aan het werk. Ik woon nog steeds op mijn kamertje van 9m2 toen ik studeerde. Begin het nu wel echt zat te worden en ben erg op zoek naar een zelfstandig appartamentje/studio. In de omgeving Nijmegen/Arnhem. Heeft iemand ervaring hoe je het beste en snelste aan zo'n ruimte kunt komen zonder dat het je écht bakken met geld kost aan bemiddelingskosten? Ik sta helaas niet lang genoeg ingeschreven dus het moet waarschijnlijk toch via de particuliere sector...
Mijn max. is 600/650 incl. De hoeveelheid aantal m2 maakt niet echt uit, zolang er maar een eigen douche, keukentje, wc in zit.
Ik hoor jullie tips graag!!
vrijdag 5 augustus 2011 om 11:35
Inschrijven bij Woningnet, aanmelden bij woonbureaus (Rotsvast, Direct wonen), internet afstruinen (Marktplaats, Kamernet), lokale makelaars checken op verhuuractiviteiten, vragen aan bekenden of ze iets weten (en contactgegevens van hun verhuurder vragen en hem/haar vragen of hij/zij nog iets in de verhuur heeft), briefjes ophangen in supermarkten.
vrijdag 5 augustus 2011 om 11:38
Op kamernet.nl kan je ook zelfstandige woonruimte vinden. Bv. http://kamernet.nl/kamer/678881
vrijdag 5 augustus 2011 om 11:47
vrijdag 5 augustus 2011 om 11:58