Geld & Recht alle pijlers

Zwart basic Tshirt combineren??

17-07-2012 23:43 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ga (in agustus) naar een beurs en daar moet ik een zwart T-shirt aan met roze (zuurstok roze) opdruk. Mijn mening met basic T-shirts zijn dat ze niet modieus zijn en bestwel lelijk maken. Het geluk bij mij is dan wel dat die van mij roze met zwart is en vrouwelijk model.

Ok nu mijn vraag. Hoe combineer ik dit basic T-shirt zwart met fel roze opdruk dat ik er toch leuk bij loop op die dag??? Alle tips ideeen zijn welkom!! Dankjewel alvast!
Zwarte broek of rok(je)

Vraag even aan de mod of ze dit topic verplaatst naar Mode & beauty.

Het staat nogal raar bij geld & recht.
Known to cause insanity in laboratory mice
quote:veertje87 schreef op dinsdag 17 juli 2012 23:43 Hallo,

Ik ga (in agustus) naar een beurs en daar moet ik een zwart T-shirt aan met roze (zuurstok roze) opdruk. Mijn mening met basic T-shirts zijn dat ze niet modieus zijn en bestwel lelijk maken. Het geluk bij mij is dan wel dat die van mij roze met zwart is en vrouwelijk model.

Ok nu mijn vraag. Hoe combineer ik dit basic T-shirt zwart met fel roze opdruk dat ik er toch leuk bij loop op die dag??? Alle tips ideeen zijn welkom!! Dankjewel alvast! Ben je een man of een vrouw?
Nou, hoe je wil. Een broek in ieder gewenst model of een rokje. Lijkt me niet zo moeilijk toch?
quote:veertje87 schreef op 17 juli 2012 @ 23:43:

Hallo,

Ok nu mijn vraag. Hoe combineer ik dit basic T-shirt zwart met fel roze opdruk dat ik er toch leuk bij loop op die dag??? Alle tips ideeen zijn welkom!! Dankjewel alvast!Snap niet wat dat met geld en recht te maken heeft, maar een witte broek eronder??
Skinny jeans, zwarte pumps met open teen. Je kunt dan t roze terug laten komen in nagellak en armbanden. Zoiets??
Ow sh*t bij verkeerd onderwerp gezet excuses!

Hoe zet ik het bij een ander onderwerp neer??

Ik vind de kleuren zo gothic donker eruit zien... In iedergeval ElleBelle heeft al n leuk antwoord Thanks!
quote:veertje87 schreef op 17 juli 2012 @ 23:49:

Ow sh*t bij verkeerd onderwerp gezet excuses!

Hoe zet ik het bij een ander onderwerp neer?? Zie mijn eerste reactie

Ik vind de kleuren zo gothic donker eruit zien... In iedergeval ElleBelle heeft al n leuk antwoord Thanks!
Known to cause insanity in laboratory mice
quote:blinkiebill schreef op 17 juli 2012 @ 23:46:

[...]

Ben je een man of een vrouw?quote:veertje87 schreef op 17 juli 2012 @ 23:43:

Het geluk bij mij is dan wel dat die van mij roze met zwart is en vrouwelijk model.

Ik denk dat ze vrouw is

Ik draag eigenlijk heel vaak een basic zwarte T-shirt met lange mouwen. Dit combineer ik dan met een sjaaltje, of een lange aanwezige ketting. Hoe groot is de opdruk? (alleen rechtsboven, of alleen achter, of gewoon groot op de voorkant?)

Of je doet er een leuk riempje overheen.
omg jij maakt je nu al druk wat je in augustus aantrekt bij een zwart t-shirt?

ik zou er een leuke trendy roze burka overheen doen. lekker origineel.

of gewoon er verder niets bij aandoen. lijkt het in ieder geval niet 'gothic', om jouw woorden maar eens te gebruiken.
Hahaha :D Met niks eronder trek ik wel alle aandacht xD

Nee niet druk maken gewoon me af vragen hoe ik dan eens ga combineren Ja ik vond de kleuren erg punk uit zien... Niet mijn styl niet mn kleuren :p

Zullen we de burka's dr buiten laten??
quote:polonaise schreef op 17 juli 2012 @ 23:55:

omg jij maakt je nu al druk wat je in augustus aantrekt bij een zwart t-shirt?

pffffffffff
Punk en gothic is toch iets heel anders? Kleuren zijn niet verantwoordelijk voor een bepaalde stijl, dus als je daar bang voorbent ben ik benieuwd naar de rest van je garderobe..

Verder wat ellebelle zegt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven