Aanstaande bruid gezocht

10-12-2020 17:16 10 berichten
Dag dames,

Ga jij trouwen en ben je benieuwd naar bruids make up?

Ik volg een visagie opleiding in Amsterdam. Elke week hebben wij een ander thema. Op 4 januari is het thema: bridal make up.

Voor deze les heb ik dus een model nodig om een bridal look op te oefenen, maar het lijkt mij veel leuker als het ook een echt aanstaande bruid is! :)

Eerste uur ongeveer is er een demo, die je bij mag wonen dus hopelijk kun je daar ook wat tips van meenemen en vervolgens ga ik een leuke bridal make up look bij je doen.

Het is wel handig als je in omgeving Amsterdam woont.

Datum: 4 januari 2021 te Amsterdam Centrum.

We houden ons aan de corona maatregelen, we zitten verder uit elkaar etc. Visagisten hebben ook mondkapjes op.

Als je interesse hebt, stuur me dan een PM.
Ik zou toch eerst willen oefenen als bruid dan op de dag zelf gelijk als proefpersoon te gaan zitten.
Hoe bedoel je dat precies?
Het is niet de bedoeling dat 4 januari ook je daadwerkelijke trouwdatum is.
Jolisam84bas schreef:
10-12-2020 17:38
Het is niet de bedoeling dat 4 januari ook je daadwerkelijke trouwdatum is.
OK, zo las ik het. Dan heb ik niets gezegd!
Succes!
Mocht het niet duidelijk naar voren zijn gebracht. Dit is voor mij een les en het leek mij leuk gezien het een bruidsthema is een echt aanstaande bruid te vragen. Het is niet de bedoeling dat 4 januari je trouwdatum is of dat het geldt als trial make up voor je bruiloft. Daar is het niet voor bedoeld.
Jolisam84bas schreef:
10-12-2020 17:44
Mocht het niet duidelijk naar voren zijn gebracht. Dit is voor mij een les en het leek mij leuk gezien het een bruidsthema is een echt aanstaande bruid te vragen. Het is niet de bedoeling dat 4 januari je trouwdatum is of dat het geldt als trial make up voor je bruiloft. Daar is het niet voor bedoeld.
Kom je dan op de bruiloft zelf ook de make up doen?
Alle reacties Link kopieren
Ik kan mij voorstellen dat dit voor een aanstaande bruid een leuk idee is: leuke manier om eens te kijken hoe je die dag je make-up zou willen hebben.

Natuurlijk kun je ook je buurmeisje vragen om als zogenaamde a.s. bruid mee te gaan, maar voor iemand die ook echt gaat trouwen is het, als proef, extra leuk!
@Gebruna Ja klopt het leek mij juist ook leuker zo. :)
@MarieGristien Dat is niet zozeer de insteek. Het blijft een les. Voor de bruid is het leuk om ideeen op te doen, de demo te zien en een make up look te krijgen. Wie zij daarna vraagt als haar visagist op haar trouwdag, dat is aan de bruid zelf natuurlijk. :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven