Gezocht: kaartje Dam tot Damloop 10EM
donderdag 12 juni 2025 om 18:32
donderdag 12 juni 2025 om 19:19
Dit is ook mijn ervaring. Mensen zijn heel enthousiast en schrijven zich in. Een week voor het evenement kunnen ze niet vanwege te weinig training maar voornamelijk omdat ze teveel trainen en daardoor geblesseerd zijn. Bij de Rotterdam Marathon betaalde je in de handel het veelvoud van de reguliere prijs. Net voor het evenement kon je ze bijna gratis ophalen via Marktplaats. Begin dit jaar nog een tweedehands kaartje bijna gratis gehaald voor de Two Rivers Marathon.
Ik loop vaak een voorjaars en een najaarsmarathon. Ik kijk dan welke ik dan via Marktplaats goedkoop kan krijgen. Ze vallen toch allemaal in dezelfde periode dus voor je schema maakt het weinig uit.
donderdag 12 juni 2025 om 22:23
Ik had dit jaar de halve van Amsterdam weer eens willen lopen, maar die bleek echt heel snel uitverkocht, ook vanwege het jubileumjaar van 750 jaar Amsterdam enzo. Nou ja, hopelijk lukt het me tegen die tijd nog via mijn netwerk. Kan ook nog via een goed doel, maar dan moet je wel veel extra lappen of gesponsord worden (maar ik houd er niet van om dat aan mensen te vragen).Steven1980 schreef: ↑12-06-2025 19:19Dit is ook mijn ervaring. Mensen zijn heel enthousiast en schrijven zich in. Een week voor het evenement kunnen ze niet vanwege te weinig training maar voornamelijk omdat ze teveel trainen en daardoor geblesseerd zijn. Bij de Rotterdam Marathon betaalde je in de handel het veelvoud van de reguliere prijs. Net voor het evenement kon je ze bijna gratis ophalen via Marktplaats. Begin dit jaar nog een tweedehands kaartje bijna gratis gehaald voor de Two Rivers Marathon.
Ik loop vaak een voorjaars en een najaarsmarathon. Ik kijk dan welke ik dan via Marktplaats goedkoop kan krijgen. Ze vallen toch allemaal in dezelfde periode dus voor je schema maakt het weinig uit.
Voor de zekerheid een startbewijs voor de halve van Antwerpen gekocht, datzelfde weekend, lijkt me ook wel leuk.
Dam tot Dam heb ik wel in de pocket.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in