Gezocht: kaartje Dam tot Damloop 10EM

12-06-2025 18:28 6 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Gezocht: 1 kaartje voor de Dam tot Damloop, 10 Engelse Mijl.
Ik betaal er graag de gewone volle prijs voor (35 euro)
Wie heeft er een kaartje over?
https://www.nndamloop.nl/startbewijs-vraag-en-aanbod
Where is my mind?
Komt t.z.t. echt nog wel van alles beschikbaar hoor. Nu is het nog wat vroeg, mensen hebben nog goede hoop, qua training ;)

Oh, en let goed op, want ook met die startbewijzen zijn er veel oplichters actief.
pina schreef:
12-06-2025 19:07
Komt t.z.t. echt nog wel van alles beschikbaar hoor. Nu is het nog wat vroeg, mensen hebben nog goede hoop, qua training ;)

Oh, en let goed op, want ook met die startbewijzen zijn er veel oplichters actief.
Dit is ook mijn ervaring. Mensen zijn heel enthousiast en schrijven zich in. Een week voor het evenement kunnen ze niet vanwege te weinig training maar voornamelijk omdat ze teveel trainen en daardoor geblesseerd zijn. Bij de Rotterdam Marathon betaalde je in de handel het veelvoud van de reguliere prijs. Net voor het evenement kon je ze bijna gratis ophalen via Marktplaats. Begin dit jaar nog een tweedehands kaartje bijna gratis gehaald voor de Two Rivers Marathon.

Ik loop vaak een voorjaars en een najaarsmarathon. Ik kijk dan welke ik dan via Marktplaats goedkoop kan krijgen. Ze vallen toch allemaal in dezelfde periode dus voor je schema maakt het weinig uit.
Oh wat fijn, bedankt voor de tips, dan wacht ik rustig af. Lopen/trainen doe ik toch wel, maakt niet uit of ik definitief mee doe, dus kan ik lastminute aankijken of t lukt n kaartje te vinden!
Steven1980 schreef:
12-06-2025 19:19
Dit is ook mijn ervaring. Mensen zijn heel enthousiast en schrijven zich in. Een week voor het evenement kunnen ze niet vanwege te weinig training maar voornamelijk omdat ze teveel trainen en daardoor geblesseerd zijn. Bij de Rotterdam Marathon betaalde je in de handel het veelvoud van de reguliere prijs. Net voor het evenement kon je ze bijna gratis ophalen via Marktplaats. Begin dit jaar nog een tweedehands kaartje bijna gratis gehaald voor de Two Rivers Marathon.

Ik loop vaak een voorjaars en een najaarsmarathon. Ik kijk dan welke ik dan via Marktplaats goedkoop kan krijgen. Ze vallen toch allemaal in dezelfde periode dus voor je schema maakt het weinig uit.
Ik had dit jaar de halve van Amsterdam weer eens willen lopen, maar die bleek echt heel snel uitverkocht, ook vanwege het jubileumjaar van 750 jaar Amsterdam enzo. Nou ja, hopelijk lukt het me tegen die tijd nog via mijn netwerk. Kan ook nog via een goed doel, maar dan moet je wel veel extra lappen of gesponsord worden (maar ik houd er niet van om dat aan mensen te vragen).

Voor de zekerheid een startbewijs voor de halve van Antwerpen gekocht, datzelfde weekend, lijkt me ook wel leuk.

Dam tot Dam heb ik wel in de pocket.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven