Rabobank ticket Blijdorp

01-07-2024 23:19 24 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
We kregen als Rabobanklid een aanbieding voor een gratis dagje uit voor 2 personen. Kaartjes kunnen vanaf 2-7 aangevraagd worden. Mocht iemand deze aanbieding ook hebben gehad en er geen gebruik van maken, je maakt ons erg blij met 2 kaartjes voor Blijdorp 😃
Alle reacties Link kopieren Quote
Mag ik vragen hoe je deze aanbieding gehad hebt ? Ik heb ook Rabo geen aanbieding gezien .
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vermoed een aanbieding van de Rabobanken in de regio Rotterdam.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wij kregen ook een aanbieding maar dan voor avonturenboerderij Molenwaard. Dit kwam met een brief thuis.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat een leuke actie, ik heb helaas ook niks gehad van de Rabobank.
Alle reacties Link kopieren Quote
Waarom koop je niet gewoon 2 kaartjes erbij? Per saldo ga je dan alsnog voor half geld.
Alle reacties Link kopieren Quote
Boogschutter10 schreef:
02-07-2024 10:12
Waarom koop je niet gewoon 2 kaartjes erbij? Per saldo ga je dan alsnog voor half geld.

Omdat TO, als iemand de kaartjes kan bestellen en er zelf niets mee doet, ze gratis naar binnen kan.
Duh.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
Boogschutter10 schreef:
02-07-2024 10:12
Waarom koop je niet gewoon 2 kaartjes erbij? Per saldo ga je dan alsnog voor half geld.

Dat kan altijd nog. Vragen hier staat vrij.
Ik ben niet altijd sarcastisch. Soms slaap ik.
Alle reacties Link kopieren Quote
Yildizlar2 schreef:
02-07-2024 08:21
Mag ik vragen hoe je deze aanbieding gehad hebt ? Ik heb ook Rabo geen aanbieding gezien .
Dit is gezien de OP een actie voor leden van de Rabobank. Dat je er een rekening hebt lopen, wil nog niet zeggen dat je lid bent. Is dat wellicht het verschil? Daarnaast zijn dit soort acties meestal per regio anders.
Alle reacties Link kopieren Quote
PoesmetLaarzen schreef:
02-07-2024 10:28
Dat kan altijd nog. Vragen hier staat vrij.

Vragen staat vrij ja, maar dit is bedelen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Boogschutter10 schreef:
02-07-2024 13:13
Vragen staat vrij ja, maar dit is bedelen.

Je hoéft niks te geven, zuurtje.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
Boogschutter10 schreef:
02-07-2024 13:13
Vragen staat vrij ja, maar dit is bedelen.
Droeftoetert.

Scroll gewoon verder.
Alle reacties Link kopieren Quote
Boogschutter10 schreef:
02-07-2024 13:13
Vragen staat vrij ja, maar dit is bedelen.

Zeikert.
Ik ben niet altijd sarcastisch. Soms slaap ik.
Alle reacties Link kopieren Quote
PoesmetLaarzen schreef:
02-07-2024 13:38
Zeikert.

Schelden is in strijd met de huisregels van dit forum. Dit kan je een (tijdelijke) ban opleveren.
Alle reacties Link kopieren Quote
himalaya schreef:
02-07-2024 13:28
Je hoéft niks te geven, zuurtje.
Jij hoeft hier ook niet op te reageren.
Alle reacties Link kopieren Quote
Jell_O schreef:
02-07-2024 13:34
Droeftoetert.

Schelden is hier niet toegestaan
Alle reacties Link kopieren Quote
.
Alle reacties Link kopieren Quote
Boogschutter10 schreef:
02-07-2024 13:42
Schelden is in strijd met de huisregels van dit forum. Dit kan je een (tijdelijke) ban opleveren.


Ooh bang nu.

Echt naar gedrag vertoon je zelf hoor.
Ik ben niet altijd sarcastisch. Soms slaap ik.
Alle reacties Link kopieren Quote
Irma_3110 schreef:
02-07-2024 10:55
Dit is gezien de OP een actie voor leden van de Rabobank. Dat je er een rekening hebt lopen, wil nog niet zeggen dat je lid bent. Is dat wellicht het verschil? Daarnaast zijn dit soort acties meestal per regio anders.
Ik ben ook lid maar geen Blijdorp helaas
Alle reacties Link kopieren Quote
Boogschutter10 schreef:
02-07-2024 13:13
Vragen staat vrij ja, maar dit is bedelen.
De pijler heet gevraagd hè :lightbulb:
Alle reacties Link kopieren Quote
Boogschutter10 schreef:
02-07-2024 13:13
Vragen staat vrij ja, maar dit is bedelen.
Nee, hoor, dat zie je toch echt verkeerd. Deze TO vraagt iets. En er zijn mensen die een ander, zelfs al ken je elkaar niet persoonlijk iets gunnen en willen geven of delen. En in dit geval 'kost' het de gever niets als hij/zij er zelf geen gebruik van maakt.
Vanaf eind juli worden er weer egeltjes geboren, zorg voor een schuilplekje in je tuin, en een klein en laag bakje water. Nooit melk. Dank je wel.
Alle reacties Link kopieren Quote
PoesmetLaarzen schreef:
02-07-2024 13:50
Ooh bang nu.

Echt naar gedrag vertoon je zelf hoor.


Ook dat is beledigend, op de man en in strijd met de huisregels van dit forum. Ik zou die toch maar eens door gaan lezen.
Alle reacties Link kopieren Quote
SweetFirefly schreef:
02-07-2024 14:25
Nee, hoor, dat zie je toch echt verkeerd. Deze TO vraagt iets. En er zijn mensen die een ander, zelfs al ken je elkaar niet persoonlijk iets gunnen en willen geven of delen. En in dit geval 'kost' het de gever niets als hij/zij er zelf geen gebruik van maakt.

Klopt. Dat neemt niet weg dat je hier wel een mening over kunt hebben. Dit forum is een meningentheater (met huisregels). Wie niet tegen andere zienswijzen kan, heeft hier niets te zoeken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Gezellig geworden hier. Het is inderdaad een actie van Rabobank in de buurt van R'dam. We konden gisteren vanaf 10 uur reserveren maar ivm werk kon ik pas later op de dag kijken en toen was het helaas al volgeboekt. Maar toch een leuke actie.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven