Ruilen mini's AH
dinsdag 23 september 2025 om 10:57
Iemand die mini's van de AH dubbel heeft en ze evt wil ruilen of opsturen?
Wij hebben dubbel:
- Sun lotion spf50+
- broodrooster
Wij zijn ondertussen voorzien, als ik deze week nog nieuwe krijg zal ik ze erbij zetten in het lijstje!
Wij hebben dubbel:
- Sun lotion spf50+
- broodrooster
Wij zijn ondertussen voorzien, als ik deze week nog nieuwe krijg zal ik ze erbij zetten in het lijstje!
anjer29 wijzigde dit bericht op 23-09-2025 15:41
Reden: Voorzien
Reden: Voorzien
50.51% gewijzigd
donderdag 25 september 2025 om 16:26
Ze kunnen er her en der nog zijn, hier in een plattelands supermarkt in het noorden (Loppersum) lagen er vandaag nog een paar.
Overigens zag ik voor niet zulke hoge prijzen ook scanners op Vinted/Mp. Wel paar euro meer maar die kassa’s gaan echt voor de hoofdprijs, dan vallen de scanners nog mee
donderdag 25 september 2025 om 16:32
Dan ga ik even op Vinted kijken.Solsol schreef: ↑25-09-2025 16:26Ze kunnen er her en der nog zijn, hier in een plattelands supermarkt in het noorden (Loppersum) lagen er vandaag nog een paar.
Overigens zag ik voor niet zulke hoge prijzen ook scanners op Vinted/Mp. Wel paar euro meer maar die kassa’s gaan echt voor de hoofdprijs, dan vallen de scanners nog mee![]()
Dan vallen de verzendkosten misschien mee.
Ik zag ze ook marktplaats, de prijs viel inderdaad wel mee.
Naar de kassa heb ik nog niet eens gekeken.
donderdag 25 september 2025 om 20:37
Hoi Bartjes,bartjes schreef: ↑24-09-2025 15:57Ik zoek nog:
Update
Spinazie
Edet toiletpapier
Hamsterpasta
Beschuit
Appelmoes
Zaanlander kaas
rozijnen
crunchy muesli
notenmix
Arla melk
Dove
Wortelen
Spa reine
Appels
Sun lotion
Eieren
Chocomel
Aardappelen
Perla koffie
Ik heb te ruil
Olijfolie 3x
speltbrood
Optimel 2x
Frambozen
Tortilla
Maiskorrels 2x
Bananen
Kikkererwten
Pampers
Alpro
Pindakaas 2x
Vissticks
Ik ruil graag met je! Ik ben nog op zoek naar de Alpro en Tortilla. Voor jou heb ik de appels. Ik heb er helaas niet nog een die je nog zoekt, maar wel bv Felix, muesli, spa of Lipton als je er nog eentje bij wil. Morgen misschien nog anderen.
donderdag 25 september 2025 om 20:43
Ik stuur de alpro naar je toe.Slakkengangetje schreef: ↑25-09-2025 20:39Ah net gekruist!
Ik zal morgen voor je kijken of er bij ons nog een scanner ligt. Of eentje die je nog zoekt.
Echt net gekruist inderdaad.
Ik stuur je een pb
donderdag 25 september 2025 om 22:05
Het is echt een populaire actie he! Ik ben helemaal voorzien maar heb helaas niets aan te bieden, want de kinderen confisqueren alles onmiddellijk, dubbel of niet! Ze zitten zo gauw ze kunnen na school/bso winkeltje te spelen met de scanner en vragen om de haverklap of we weer boodschappen gaan doen. De oudste zit al in groep 6, ik ben helemaal verbaasd! Ze vinden het zelf in elkaar zetten ook wel heel erg leuk, dat is vast deel van de aantrekkingskracht.
donderdag 25 september 2025 om 22:57
Ja, dat snap ik!Wombat schreef: ↑25-09-2025 22:05Het is echt een populaire actie he! Ik ben helemaal voorzien maar heb helaas niets aan te bieden, want de kinderen confisqueren alles onmiddellijk, dubbel of niet! Ze zitten zo gauw ze kunnen na school/bso winkeltje te spelen met de scanner en vragen om de haverklap of we weer boodschappen gaan doen. De oudste zit al in groep 6, ik ben helemaal verbaasd! Ze vinden het zelf in elkaar zetten ook wel heel erg leuk, dat is vast deel van de aantrekkingskracht.
Het is weer een gouden zet van Albert Heijn.
Misschien kunnen je kinderen zich opgeven om ze voor anderen in elkaar te zetten.
Ik lees dat sommigen ze erg moeilijk vinden.
Tot nu toe valt het mij erg mee.
Maar de eierdoos heb ik nog niet ontvangen

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in