wordfeud

05-01-2017 07:20 222 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wil er iemand wordfeud met mij spelen?

Liefst iemand die het spel ook echt afmaakt.
ladi-dadi fucking everybody..
Alle reacties Link kopieren
Grappig!

Mijn wordfeud maatje 'ken' ik via dit forum en we spelen al zeker een jaar of 5.



Ik heb maar 1 keer een 'rare reactie' gekregen; iemand zei dat ie een jongen van 16 was en graag een vrouw met ervaring wilde.

Was rond 23:30 u.

Ik schreef dat het al veel te laat was en dat ie maar snel naar bed moest gaan omdat ie anders de volgende dag niet uitgerust op school zou zitten.

Spelletje was meteen klaar.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook wel wordfeud spelen met iemand! Ik speel al jaren met mijn moeder, mijn buurman van 80 en met een man via de willekeurige tegenstander optie. Ik wil wel wat meer tegenstanders maar dan krijg je inderdaad mannen die over seks beginnen of mensen die niet verder komen dan woorden van 3 letters. Dus als iemand met mij wil spelen, stuur maar een PB'tje dan geef ik mijn wordfeud naam.



Ik zit meestal rond de 400 punten.
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
Alle reacties Link kopieren
Leuk, al die verhalen. Ik speel dit sinds 2012, en ook met een forummer met wie ik destijds in een kletsgroep zat. Verder speel ik met drie vrienden, en een onbekende die al drie jaar een vaste speler is.



Ben één keer een gast tegengekomen die meteen wilde afspreken, en één keer een dame die seksueel getinte opmerkingen maakte omdat ik destijds een mannennaam had.
Alle reacties Link kopieren
Ik word dus echt nooit versierd met wordfeud, hoe zou dat komen?
ladi-dadi fucking everybody..
Alle reacties Link kopieren
Van mij is nu al jaren geleden dat ik gespeeld heb. Heb wel een goeie vriend leren kennen op wf. Speel nooit meer wf met hem maar al jaren contact naast wf. Ik had altijd vaste speelmaatjes maar speelde ook wel met random spelers. Wel leuk weer hoor om te doen!
Alle reacties Link kopieren
quote:dennishoudvankim schreef op 05 januari 2017 @ 11:24:

Ik word dus echt nooit versierd met wordfeud, hoe zou dat komen?



Ik heb tegen heel wat random spelers gespeeld en ik heb het ook maar 1 keer meegemaakt.

Waarschijnlijk omdat ik een megasaaie naam heb en geen foto van een persoon
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook n aneso uitgenodigd .weet niet of jij dat bent
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er n foto van twee paddestoel lampjes bij staan.mijn eigen voornaam. En de eerste letter van mijn achternaam. Dus onbekenden halen er niks uit.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
quote:chrisjoh schreef op 05 januari 2017 @ 11:29:

Ik heb ook n aneso uitgenodigd .weet niet of jij dat bent Nee haha dat ben ik niet
Alle reacties Link kopieren
Chrisjoh, ik kan jou niet vinden
Alle reacties Link kopieren
Weet nu al niet meer wie wie is, maar dank voor het spelen, tis leuk!
Alle reacties Link kopieren
Ik had het vooral toen ik mijn eigen foto op mijn profiel had staan. Nu heb ik een foto van Vicky Pollard en het gebeurt veel minder (maar nog steeds weleens )
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
Alle reacties Link kopieren
quote:Aneso schreef op 05 januari 2017 @ 11:34:

Chrisjoh, ik kan jou niet vinden

Vreemd precies zo gedaan met eerste letter van mijn voornaam hoofdletter ? Spatie .punt achter de hoofdletter van mijn achternaam?

En ben jij ook niet de aneso die ik heb uitgenodigd.?oh nee dat had je al gemeld .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Ik wil best weer eens de WF uitdaging aangaan. Zo te lezen allemaal high level spelers hier... Dus voel je vrij me een PB te sturen...
Alle reacties Link kopieren
quote:chrisjoh schreef op 05 januari 2017 @ 11:54:

[...]



Vreemd precies zo gedaan met eerste letter van mijn voornaam hoofdletter ? Spatie .punt achter de hoofdletter van mijn achternaam?

En ben jij ook niet de aneso die ik heb uitgenodigd.?oh nee dat had je al gemeld .Nu met .
Alle reacties Link kopieren
Magister, je hebt pb!
Alle reacties Link kopieren
quote:Magister schreef op 05 januari 2017 @ 11:55:

Ik wil best weer eens de WF uitdaging aangaan. Zo te lezen allemaal high level spelers hier... Dus voel je vrij me een PB te sturen...Heb ik gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb als foto een vlinder met twee gezichten.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Al twee keer ingemaakt door Oakes
Alle reacties Link kopieren
Had geluk met mijn letters. Krijg het nu dubbel en dwars terug van Magister.
quote:dennishoudvankim schreef op 05 januari 2017 @ 11:24:

Ik word dus echt nooit versierd met wordfeud, hoe zou dat komen?

Maar jij hebt nog niet zo veel spellen gespeeld toch? Of heb je een nieuw account aangemaakt? Ik zie tien spellen.

Ter vergelijking ik heb er ruim 1400 gespeeld.
Alle reacties Link kopieren
quote:dennishoudvankim schreef op 05 januari 2017 @ 11:24:

Ik word dus echt nooit versierd met wordfeud, hoe zou dat komen?Ligt ook aan de tijd van de dag, is m'n ervaring! 's Avonds na 10 uur is het drukker met mannen die zin hebben in een geile chat
Alle reacties Link kopieren
quote:Oakes schreef op 05 januari 2017 @ 11:35:

Weet nu al niet meer wie wie is, maar dank voor het spelen, tis leuk!Eens! Leuk idee, TO!!
Alle reacties Link kopieren
Nienke, heb jou ook pb gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
quote:Aneso schreef op 05 januari 2017 @ 12:31:

Nienke, heb jou ook pb gestuurd!Toegevoegd! Gezellig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven