wordfeud

05-01-2017 07:20 222 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wil er iemand wordfeud met mij spelen?

Liefst iemand die het spel ook echt afmaakt.
ladi-dadi fucking everybody..
Alle reacties Link kopieren
Grappig!

Mijn wordfeud maatje 'ken' ik via dit forum en we spelen al zeker een jaar of 5.



Ik heb maar 1 keer een 'rare reactie' gekregen; iemand zei dat ie een jongen van 16 was en graag een vrouw met ervaring wilde.

Was rond 23:30 u.

Ik schreef dat het al veel te laat was en dat ie maar snel naar bed moest gaan omdat ie anders de volgende dag niet uitgerust op school zou zitten.

Spelletje was meteen klaar.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook wel wordfeud spelen met iemand! Ik speel al jaren met mijn moeder, mijn buurman van 80 en met een man via de willekeurige tegenstander optie. Ik wil wel wat meer tegenstanders maar dan krijg je inderdaad mannen die over seks beginnen of mensen die niet verder komen dan woorden van 3 letters. Dus als iemand met mij wil spelen, stuur maar een PB'tje dan geef ik mijn wordfeud naam.



Ik zit meestal rond de 400 punten.
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
Alle reacties Link kopieren
Leuk, al die verhalen. Ik speel dit sinds 2012, en ook met een forummer met wie ik destijds in een kletsgroep zat. Verder speel ik met drie vrienden, en een onbekende die al drie jaar een vaste speler is.



Ben één keer een gast tegengekomen die meteen wilde afspreken, en één keer een dame die seksueel getinte opmerkingen maakte omdat ik destijds een mannennaam had.
Alle reacties Link kopieren
Ik word dus echt nooit versierd met wordfeud, hoe zou dat komen?
ladi-dadi fucking everybody..
Alle reacties Link kopieren
Van mij is nu al jaren geleden dat ik gespeeld heb. Heb wel een goeie vriend leren kennen op wf. Speel nooit meer wf met hem maar al jaren contact naast wf. Ik had altijd vaste speelmaatjes maar speelde ook wel met random spelers. Wel leuk weer hoor om te doen!
Alle reacties Link kopieren