Gezondheid alle pijlers

1000e topic: Ben ik Zwanger..?

07-08-2010 12:39 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet dat er al duizenden van deze vragen op dit forum staan. En dat niemand de gave heeft om via het beeldscherm te zien wat er aan de hand is in mijn lichaam. Maar begin een beetje te stressen.

Heb al eerder een topic geopend over het overstappen op een andere pil, en de klachten die ik (waarvan ik aanneem door de pil-hormonen) hierdoor heb: misselijk, vermoeid, zere ogen, last van darmen.

Nu slik ik morgen de laatste pil van de strip van deze maand. Mijn vorige stopweek ben ik 'ongesteld' geweest. Dit was wat erger als ik gewend ben.

Nu had ik gisteravond een halfuur lang een stekend, zeurend gevoel linksonder in mijn buik (net boven heupbot- kleine plek). En ik sta vanmorgen op met een zeurende onderrug. Voelt aan als een soort spierpijn of erge menstruatiepijn.

Ben sterk aan het twijfelen of ik dan toch zwanger zou kunnen zijn. Als ik op internet zoek, kom ik veel te vaak uit op allerlei zwangerschap pagina´s.

Heeft er iemand een antwoord of idee over de klachten die ik heb?
quote:DTJ schreef op 08 augustus 2010 @ 22:12:

[...]

Je gebruikt 2 voorbehoudsmiddelen (pil en condoom) en toch is het niet helemaal 100% veilig gegaan??? Tja, volgens mij moet je eens goed bij jezelf te raden gaan waar je mee bezig bent.

En je hebt geen vaste partner. Nou dan moet je al zeker zorgen dat je weet hoe je een condoom goed en veilig gebruikt. Er zijn meer risico's dan alleen zwanger worden he...Pff, wat kort door de bocht zeg, Ik heb toch niet gezegd dat ik met iedereen het bed in duik ofzo.. je weet verder toch niets van de situatie? Heb ook geen zin om verder uit te leggen. Had maar één vraag (titel topic) en daar heb ik nu mijn antwoord op.
quote:Lienemien schreef op 10 augustus 2010 @ 12:54:

[...]

Pff, wat kort door de bocht zeg, Ik heb toch niet gezegd dat ik met iedereen het bed in duik ofzo.. je weet verder toch niets van de situatie? Heb ook geen zin om verder uit te leggen. Had maar één vraag (titel topic) en daar heb ik nu mijn antwoord op.Waar zeg ik dat je met iedereen het bed in duikt dan? Dat maak jij ervan. Ik wijs je alleen op wat andere risico's waar je hopelijk ook zelf al eens bij stilgestaan hebt. Je zegt zelf dat je geen vaste partner hebt en ik geef aan dat het dan wijsheid is om een voorbehoedmiddel te gebruiken om meerdere redenen dan alleen zwangerschap. SOA's dus. Als je een vaste partner hebt (die ook niet vreemdgaat natuurlijk) en je beiden hebt laten testen, pas dan kun je dat risico uitsluiten. Al heb je maar 1x met 1 iemand seks, dan nog kun je een soa oplopen (of zwanger raken idd....)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven