1e keer griep, help!
zaterdag 29 april 2017 om 01:14
Hey allemaal. Sinds afgelopen maandag ben ik ziek. Begon met koude rillingen gevolgd door keelpijn en snotteren, tot zo ver prima, heb ik wel vaker gehad. Maar nu heb ik sinds donderdag ook verhoging/koorts (38,4C-39,6C) en ik hoest onwijs heftig waarbij mn keel in de fik lijkt te staan. Wat zouden jullie doen? Morgen de dokterswacht bellen of stel ik me aan? Dit is de eerste keer in mijn volwassen leven dat ik koorts heb ..pfff
Bedankt alvast
Bedankt alvast
zaterdag 29 april 2017 om 01:20
zaterdag 29 april 2017 om 01:28
zaterdag 29 april 2017 om 01:40
quote:Lady_Voldemort schreef op 29 april 2017 @ 01:38:
[...]
Nou ik heb het nu al anderhalve dag, en ik denk nog steeds niet dat ik dood ga. Tenminste, niet op zeer korte termijn, want doodgaan doe ik uiteindelijk natuurlijk toch.
Gaat vast weer wat rond.
Ik werd pas "ziek" toen ik kinderen kreeg.
Nemen van alles mee naar huis blijkbaar.
To.
Er is hoop.
[...]
Nou ik heb het nu al anderhalve dag, en ik denk nog steeds niet dat ik dood ga. Tenminste, niet op zeer korte termijn, want doodgaan doe ik uiteindelijk natuurlijk toch.
Gaat vast weer wat rond.
Ik werd pas "ziek" toen ik kinderen kreeg.
Nemen van alles mee naar huis blijkbaar.
To.
Er is hoop.
zaterdag 29 april 2017 om 08:42
quote:toxic666 schreef op 29 april 2017 @ 06:35:
Ja dit moest ik gewoon even horen!! Dank jullie wel! Ik vind het gewoon gek dat het zo lang duurt.. Net had ik geen koorts meer trouwens, it seems I'll live to see another day
Het duurt niet lang, want je hebt maar twee dagen koorts gehad.
Hou het gewoon in de gaten. Mocht je het niet vertrouwen of de koorts is na het weekend nog aanwezig, dan bel je de dokter.
Ja dit moest ik gewoon even horen!! Dank jullie wel! Ik vind het gewoon gek dat het zo lang duurt.. Net had ik geen koorts meer trouwens, it seems I'll live to see another day
Het duurt niet lang, want je hebt maar twee dagen koorts gehad.
Hou het gewoon in de gaten. Mocht je het niet vertrouwen of de koorts is na het weekend nog aanwezig, dan bel je de dokter.
Les temps sont durs pour les rêveurs...