Gezondheid alle pijlers

25 kilo afvallen, wie doet mee?

04-08-2014 10:27 282 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allen,

Nieuwe week, en na het weekend waarin ik mezelf op foto's van een leuk feestje terug zag is de maat vol. Ik ben te dik, ik voel me te dik, en ik wil heel graag afvallen.

Ben 6 jr geleden aangekomen door kortstondig medicijngebruik, en het lukt me niet om alleen af te vallen.

Ik begin vol goede moed met bewegen, maar na een week, hooguit 2 is m'n smoothies en wandel enthousiasme over.

Ik ben ook geen snoeper of secret eater, ik denk alleen dat ik verkeerd eet, misschien zelfs te weinig, en ik heb een zittend beroep, waarin ik nauwelijks beweeg.

Ik ben 108 kilo, veel te zwaar dus, en de kracht kwijt hier aan te werken. Wel willen, maar niet doen. Heb de befaamde schop onder m'n billen nodig.

Wie is ook te zwaar en heeft zin om met me mee te doen, kunnen we samen afvallen en elkaar ondersteunen als de moed weer eens weg is :-)

Misschien bestaan deze topics ook al, maar ik ben hier nog niet zo lang actief.

Bedankt alvast en hoop de reacties tegemoet te zien!

En dan hopelijk ook leuke reacties, en niet dubbelzinnig en gemeen, daar barst het hier van heb ik wel gezien, zou ik jammer vinden.

Als zwaarder persoon krijg je onterecht al genoeg gemene reacties naar je hoofd.
Op naar het nieuwe Topic!!

En lieve dames....toen ik gisteren dit topic opende, had ik niet eens durven dromen op zoveel reacties, support en medestanders.

Ik ben dan ook echt apetrots op jullie allemaal dat we dit samen gaan doen!

Onwijs bedankt daarvoor en tot ziens in het nieuwe topic!

quote:coosje82 schreef op 05 augustus 2014 @ 08:12:

Goedemorgen. Hier een baalmoment. Ik kan niet goed ontbijten, dus heb me voorgenomen om dat nu wel te gaan doen. Zodat ik hopelijk de hele dag minder (snaai)trek heb. Maar om de overstap te maken naar een gewoon ontbijt, ben ik begonnen met de maaltijdrepen van Weight Care en die peuzel ik dan op mijn werk op. Maar nu ben ik m dus vandaag vergeten! En gisteren ging het juist zo goed door die reep. Heel de dag geen echte honger gehad en eigenlijk niet gesnoept! Nou ja, hopelijk gaat het toch goed vandaag.

Iedereen heel veel succes vandaag!Wat jammer Coosje, misschien kun je ergens wat halen? Jij ook veel succes!
quote:GrumpyCat1983 schreef op 05 augustus 2014 @ 09:22:

*KUCH* Ben vanaf begin van dit topic enthousiast aan t meeschrijven maar sta niet in het overzicht...

* Dubbelkuch* ik ook Maar het is dan ook al een flinke club!

Ik zal mijn gegevens duidelijker wegzetten:

startgewicht 114,5kg

lengte 1.76m

Streefgewicht 85kg
meiden er is een nieuw topic met tabel! Staat onder lijf en lijn.
ik zou het even in het andere topic zetten Hollandstheemutsje, is wat overzichtelijker voor Kikkeranna
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Blossom, misschien kun je in het modtopic om een slotje vragen voor dit topic, anders blijven we in 2 topics bezig

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:rosanna08 schreef op 05 augustus 2014 @ 10:32:

Blossom, misschien kun je in het modtopic om een slotje vragen voor dit topic, anders blijven we in 2 topics bezig

Verzoek bij moderator ingediend, bedankt voor de tip!

Zit nog niet zolang op forum, moet alles nog een beetje uitvogelen :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven