Gezondheid alle pijlers

2a3 weken pijnlijke borsten

02-02-2014 22:43 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ongeveer al 3 weken last van gevoelige/pijnlijke borsten, vooral rond de tepel. Ze voelen zwaarder en iets groter aan. Ik ben ongeveer een maand gestopt met roken, eet dus ook meer en ik ben 1,5 kilo aangekomen. De pil slik ik altijd een paar maanden door, dus geen controle of ik wel of niet ongesteld wordt deze maand. Toen ik de pil niet door slikte had ik tijdens mijn menstruatie altijd pijnlijke borsten, maar sinds ik de pil door slik heb ik er veel minder last van.

Wel heb ik extra last van mijn rug en nek spieren, vandaar ook meer hoofdpijn denk ik.

Ik denk dus niet dat ik zwanger ben, maar vind het wel raar dat ik al 3 weken last ervan heb. Ik ben 26 jaar.

Iemand een idee?
Nee. En testen koop je bij de Action. 2 voor 1.49.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik had laatst ook weken lang pijn aan mijn borsten, ook de tepels. Maar ik kon gewoon niet op mijn buik liggen. Ik heb wel vaker last van mijn borsten maar nooit zo lang gehad. En toen opeens was het over.
Heb ik ook last van gehad. Toevallig ook nadat ik was gestopt met roken inmiddels ook 2 bh maten omhoog gegaan. Dus misschien zijn ze in de groei?
Bedankt voor de reacties! Ik denk ook namelijk dat de gevoeligheid door de groei komt :-) Ik hou het in de gaten en indd testje is een kleine moeite.
[....]
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 03-02-2014 10:07
Reden: troll
% gewijzigd
Eh... Ik ben gestopt met roken DUS eet ik ook meer?

Waarom????

Let er wel op dat je geen afscheiding uit je tepels krijgt (dan even naar de dokter).
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Meer stress?

Rug verrekt?

Volgens mij is pil doorslikken helemaal geen goed idee.

De natuur is een ritme gewend en naar mijn idee verpest je die met pildoorslikken.

Zelf slik ik ook de pil, maar ongeveer een week voor einde pilstrip kan ik duidelijk aan mijn lichaam merken (vocht vasthouden, borsten gaan zeer doen, humeur wordt slecht etc) dat mijn lichaam zich voorbereid op de onttrekkingsbloeding.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven