Gezondheid alle pijlers

2e x pap2 nu onderzoek gynaecoloog. iemand ervaring?

06-05-2014 14:38 9 berichten
.
Alle reacties Link kopieren
Je bent doorverwezen voor een colposcopie?

Dat heb ik in januari gehad. Ze zullen dan je baarmoeder aanstippen met azijnzuur (dat voel je niet) als er cellen oplichten zullen ze daar een biopt van nemen (klein hapje), dat is wel een gemeen prikje hoor, daarna krijg je gelijk kramp in je buik en kan je een beetje bloeden. Maar het lijkt erger dan dat het is.
De behandeling duurt trouwens maar 15 minuutjes. Ik zou zeggen laat het op je af komen, dan valt het alleszins mee.
Dankjewel vj reactie. Ja, ik denk dat het een colposcopie is...meest logische vervolg idd. Gelukkig valt het mee zo te horen. bedankt iig.
Het is gewoon geen fijn onderzoek, maar het viel me mee. Er werd me gevraagd een aantal keer te hoesten, zo voelde ik weinig van de prikken.

De verdoving zelf kan je wat trillerige benen geven. De mijne trilden zowat uit de steunen

Achteraf wel wat krampen gehad, maar dat was het dan ook wel.

Sterkte! En inderdaad, laat het op je af komen.
Ik heb ook een onderzoek gehad, in mijn geval wegens een 2xpap-0

uitslag (ze konden niets onderzoeken omdat er teveel bloed in ht monster zat).

Ik heb toen ook de test met azijn gehad, een test op geslachtsziektes (vanwege die bloedingen) en een nieuw uitstrijkje.

Het is niet echt gezellig, maar verstand op 0 en in tien minuten is het gebeurd.
Dankjullie wel allemaal!
Vergeet geen maanverbandje trouwens.
Ik heb ook een colposcopie gehad een maand geleden ongeveer.

Bij mij was het pap3a cyn 3. Omdat bij mij de oppervlakte te groot was ben ik onder narcose gegaan! Ze hebben bij mij een conisatie en een lisexisie gedaan. Na 5 weken nog steeds bloedverlies.

De colposcopie zelf stelt niets voor hoor hoogstens vervlend.

De behandeling heb ik niet gevoeld wel erna wat menstruatieachtige pijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven