2e x pap2 nu onderzoek gynaecoloog. iemand ervaring?
dinsdag 6 mei 2014 om 14:44
Je bent doorverwezen voor een colposcopie?
Dat heb ik in januari gehad. Ze zullen dan je baarmoeder aanstippen met azijnzuur (dat voel je niet) als er cellen oplichten zullen ze daar een biopt van nemen (klein hapje), dat is wel een gemeen prikje hoor, daarna krijg je gelijk kramp in je buik en kan je een beetje bloeden. Maar het lijkt erger dan dat het is.
Dat heb ik in januari gehad. Ze zullen dan je baarmoeder aanstippen met azijnzuur (dat voel je niet) als er cellen oplichten zullen ze daar een biopt van nemen (klein hapje), dat is wel een gemeen prikje hoor, daarna krijg je gelijk kramp in je buik en kan je een beetje bloeden. Maar het lijkt erger dan dat het is.

dinsdag 6 mei 2014 om 17:01
Het is gewoon geen fijn onderzoek, maar het viel me mee. Er werd me gevraagd een aantal keer te hoesten, zo voelde ik weinig van de prikken.
De verdoving zelf kan je wat trillerige benen geven. De mijne trilden zowat uit de steunen
Achteraf wel wat krampen gehad, maar dat was het dan ook wel.
Sterkte! En inderdaad, laat het op je af komen.
De verdoving zelf kan je wat trillerige benen geven. De mijne trilden zowat uit de steunen
Achteraf wel wat krampen gehad, maar dat was het dan ook wel.
Sterkte! En inderdaad, laat het op je af komen.
dinsdag 6 mei 2014 om 18:36
Ik heb ook een onderzoek gehad, in mijn geval wegens een 2xpap-0
uitslag (ze konden niets onderzoeken omdat er teveel bloed in ht monster zat).
Ik heb toen ook de test met azijn gehad, een test op geslachtsziektes (vanwege die bloedingen) en een nieuw uitstrijkje.
Het is niet echt gezellig, maar verstand op 0 en in tien minuten is het gebeurd.
uitslag (ze konden niets onderzoeken omdat er teveel bloed in ht monster zat).
Ik heb toen ook de test met azijn gehad, een test op geslachtsziektes (vanwege die bloedingen) en een nieuw uitstrijkje.
Het is niet echt gezellig, maar verstand op 0 en in tien minuten is het gebeurd.
maandag 12 mei 2014 om 15:46
Ik heb ook een colposcopie gehad een maand geleden ongeveer.
Bij mij was het pap3a cyn 3. Omdat bij mij de oppervlakte te groot was ben ik onder narcose gegaan! Ze hebben bij mij een conisatie en een lisexisie gedaan. Na 5 weken nog steeds bloedverlies.
De colposcopie zelf stelt niets voor hoor hoogstens vervlend.
De behandeling heb ik niet gevoeld wel erna wat menstruatieachtige pijn.
Bij mij was het pap3a cyn 3. Omdat bij mij de oppervlakte te groot was ben ik onder narcose gegaan! Ze hebben bij mij een conisatie en een lisexisie gedaan. Na 5 weken nog steeds bloedverlies.
De colposcopie zelf stelt niets voor hoor hoogstens vervlend.
De behandeling heb ik niet gevoeld wel erna wat menstruatieachtige pijn.